OCC '91

Oldsmobile
Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 133
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 15 lut 2017, 22:52

TAXI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 133
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 19 gru 2017, 16:16

Miałem trochę czasu... zacząłem rozbierać ramę. Pełna rozbiórka to dwa dni spokojnej roboty w pojedynkę, można rozebrać ramę w kilka godzin gdyby się paliło... . Dodatkowo zważyłem silnik ze skrzynia biegów: 349.2kg i ramę na której zostały łapy pod silnik i pod skrzynię biegów : 164,6 kg minus niebieska linka holownicza :roll:
Jutro oddam ramę do piaskowania i jak się uda do końca tygodnia bedzie wyspawana, odrdzewiona , zabezpieczona i pomalowana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3500
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: OCC '91

Post autor: KARLone » 19 gru 2017, 19:45

czadowo :D

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1553
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: OCC '91

Post autor: jadaniel » 19 gru 2017, 21:59

extra
Daniel
Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

BartekV8
Posty: 279
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Re: OCC '91

Post autor: BartekV8 » 19 gru 2017, 22:28

Mógłbyś napisać więcej informacji w temacie zdejmowania budy z ramy? Dużo z tym roboty? W jakich miejscach podnosiłeś budę do góry?
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 133
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 19 gru 2017, 23:16

Zacząłem od odkręcenia zderzaków, z przodu i z tyłu, czyli zderzaki + belki które są w nich można odkręci + plastikowe przyległości. Przy okazji reflektory z przodu i w przypadku kombi powinno się zdemontować tylne lampy zeby miec dostep do listew ozdobnych... ale ja tego nie zrobiłem :) listwy "wyszły" bez większych problemów tak było w przypadku oldsa, w caprice było prościej. ok ... teraz może napiszę o silniku i okolicach. Z silnika zdjąłem całą wiązkę ale można też odkręcić główną wtyczkę po stronie pasażera od strony silnika - dość słaby dostęp. Nastepnie odpiąc przewody ABS, i inne przewody które ewidentnie będa przeszkadzać w rozdzieleniu ramy. Trzeba odpąć sterowanie skrzynia biegów co jest banalnie proste - wystarczy wyciągnąć jedna ze spinek. Odkręcić kable masowe, odkręcić pompę hamulcową, zdemontować chłodnicę, rozpiąć linkę hamulca ręcznego zanim wjedziesz na podnośnik!
Następnie podeprzeć auto na łapach podnośnika narazie o ramę ( w moim przypadku dalsza część odpinania wiązki elektrycznej która biegnie po lewej stronie samochodu aż do samego tyłu ) ,
Należy zdjąć bak paliwa i rozpiąć wiązkę i do tego 2 przewody z paliwem i wlew, z tyłu trzeba rozpiąć też przewody od ABS i do tego łapę - zabezpieczenie wału od nadwozia. Następnie odkręcamy 16 ( w moim przypadku ) poduszek które łączą nadwozie z ramą. Jak już wszystko jest zdemontowane i odkręcone, opuszczamy samochód i podstawiamy łapy podnośnika pod ranty progów z przodu i z tyłu nadwozia i.... w górę !

Roboty jest na jeden dzień kręcąc ręcznie bez pneumatyki. Będa zapieczone śruby, i niekiedy będzie mało miejsca na manewry ale można to zrobić w dzień przy użyciu podnośnika. Na pierwszej stronie powinien być link do filmików i galerii zdjęć.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 133
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 20 gru 2017, 11:03

Rama pojechała do piaskowania, nie byli w stanie powiedzieć na kiedy skończą... ale liczę, że w tym tygodniu.
Jakiś czas temu kupiłem komplet nowych felg American Racing VN105 Torq Thrust D 15x7 5x127/5x5" -6mm wrzucam małe porównanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 810
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: OCC '91

Post autor: wojtekrobert » 20 gru 2017, 12:07

Grubo jedziesz z tematem. Obyś miał jak najmniej przeciwności i szybko skończył.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 133
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 20 gru 2017, 16:07

wojtekrobert pisze:
20 gru 2017, 12:07
Grubo jedziesz z tematem. Obyś miał jak najmniej przeciwności i szybko skończył.
Dzieki!! ale już mam pod górkę, rama była gotowa na godzinę 14tą ! jutro znów organizuję lawetę i przywoże ten złom.
Dziś kupiłem też kompresor i będę sam to ogarniał, w sumie zawsze brakowało mi kompresora właśnie, więc chyba przyszedł na niego czas..

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1553
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: OCC '91

Post autor: jadaniel » 20 gru 2017, 17:53

Zapowiada sie grubo , czekam na relacje z postpow prac . Gratsy.
Daniel
Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 133
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 21 gru 2017, 11:15

Rama odebrana. Koszt piaskowania 300zl + laweta. Znalazł się jakiś numer nawet. Kompresor też dziś dostarczyli. Teraz do sklepu po odrdzewiacz i podkład epoksydowy i jeżeli uda się skompletować graty do kompresora... to może jutro pomaluję... a jak nie to chyba pomaluję pędzlem :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11632
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: OCC '91

Post autor: RadAg! » 21 gru 2017, 21:56

Ja też tak chcę :)
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 133
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 23 gru 2017, 19:48

RadAg! pisze:
21 gru 2017, 21:56
Ja też tak chcę :)
Działaj! :D

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 133
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 23 gru 2017, 19:55

Wczoraj kurier przywiózł podkład antykorozyjny ...z małym prezentem :D Krówki!. Dziś pomalowałem spód ramy więc jutro obrót i malowanie góry. Przyszły tydzień to poprawienie kilku spawów, może malowanie i napewno konserwacja profili. Postępów nie widać bo farba ma srebrny kolor.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1553
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: OCC '91

Post autor: jadaniel » 23 gru 2017, 22:33

super
Daniel
Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika