Zacząłem od odkręcenia zderzaków, z przodu i z tyłu, czyli zderzaki + belki które są w nich można odkręci + plastikowe przyległości. Przy okazji reflektory z przodu i w przypadku kombi powinno się zdemontować tylne lampy zeby miec dostep do listew ozdobnych... ale ja tego nie zrobiłem
listwy "wyszły" bez większych problemów tak było w przypadku oldsa, w caprice było prościej. ok ... teraz może napiszę o silniku i okolicach. Z silnika zdjąłem całą wiązkę ale można też odkręcić główną wtyczkę po stronie pasażera od strony silnika - dość słaby dostęp. Nastepnie odpiąc przewody ABS, i inne przewody które ewidentnie będa przeszkadzać w rozdzieleniu ramy. Trzeba odpąć sterowanie skrzynia biegów co jest banalnie proste - wystarczy wyciągnąć jedna ze spinek. Odkręcić kable masowe, odkręcić pompę hamulcową, zdemontować chłodnicę, rozpiąć linkę hamulca ręcznego zanim wjedziesz na podnośnik!
Następnie podeprzeć auto na łapach podnośnika narazie o ramę ( w moim przypadku dalsza część odpinania wiązki elektrycznej która biegnie po lewej stronie samochodu aż do samego tyłu ) ,
Należy zdjąć bak paliwa i rozpiąć wiązkę i do tego 2 przewody z paliwem i wlew, z tyłu trzeba rozpiąć też przewody od ABS i do tego łapę - zabezpieczenie wału od nadwozia. Następnie odkręcamy 16 ( w moim przypadku ) poduszek które łączą nadwozie z ramą. Jak już wszystko jest zdemontowane i odkręcone, opuszczamy samochód i podstawiamy łapy podnośnika pod ranty progów z przodu i z tyłu nadwozia i.... w górę !
Roboty jest na jeden dzień kręcąc ręcznie bez pneumatyki. Będa zapieczone śruby, i niekiedy będzie mało miejsca na manewry ale można to zrobić w dzień przy użyciu podnośnika. Na pierwszej stronie powinien być link do filmików i galerii zdjęć.
Pozdrawiam