Oldsmobile Custom Cruiser '79

Oldsmobile
Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11575
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: RadAg! » 21 kwie 2017, 20:13

Albo Triton :D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 1975
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: lincoln1998 » 21 kwie 2017, 21:16

Od razu zaproponujcie 1.9 tdi :P
Obecnie:

1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
1999 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4


Charon
Posty: 291
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: Charon » 21 kwie 2017, 22:51


Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 69
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Pontiac Safari Parisienne '79
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: Ducky Ed » 22 kwie 2017, 14:39

Będę grzebał sam, nie po to chciałem auto konstrukcji łopatologicznej żeby je po warsztatach stawiać :D. Ze swapem to macie fajne pomysły, ale nie mój budżet niestety. Ale 5.0 też można lekko na 350 hp podkręcić bez doładowania :). Sprawdziłem zawór PCV i faktycznie był syf, przeczyściłem go i jest dobrze, ale i tak dymek jest. Chociaż mam dziwne wrażenie, że jest go mniej, chyba ze to autosugestia :). Auto dostało ksywki "Stodoła", "Kombajn", i "Kundel" i ta ostatnia najbardziej mi się podoba. No i pasuje idealnie, bo auto to generalnie Pontiac Safari Parisienne, drzwi z Oldsa Custom Cruiser, deska z Eighty-eight, silnik z Pontiaca Firebirda a w dowodzie... Odsmobile Cutlass :D. Macie parę fotek porównujących rozmiary normalnego samochodu i wyrobów samochodopodobnych :D.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3468
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: KARLone » 22 kwie 2017, 15:14

I like your style, Bender!

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 768
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: :(
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: Pan Arek » 23 kwie 2017, 03:15

Z tego co piszesz to faktycznie składa się jak parówki- z wszystkiego.

Zależy do czego będziesz chciał z nim iść- jeśli tylko do jeżdżenia to pół biedy, zrobisz mechanikę, blachę, kiedyś lakier i będzie ok. Jeśli będziesz chciał wrócić do stanu pierwotnego- to już będzie wyzwanie, żeby z tego wozu zrobić jeden kompletny to pewnie zabawy będzie sporo, zwłaszcza w tych najmniejszych detalach które cieszą oko- loga, emblematy, listwy itp.
I pytanie- czy skończy jako olds, pontiac, czy coś jeszcze ? :D

Odważny temat- ja osobiście podziwiam, bo nie chciałoby mi się aż tyle jebać :)
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 69
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Pontiac Safari Parisienne '79
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: Ducky Ed » 23 kwie 2017, 14:16

Nie planuję robić z niego laleczki w której wszystko jest oryginalne, wychuchane, wydmuchane i szkoda nim z garażu wyjechać. Normalne użytkowe auto które ma jeździć 365 dni w roku. Na pewno nie będę ściągać ze stanów jakiejś głupiej listewki chromowanej za 100$ bo mi brakuje :D. Więcej w nim Pontiaca niż Oldsa, więc zastanawiam się czy nie powinno się przenieść tego tematu do działu Pontiaca :).

Awatar użytkownika

999666mg
Posty: 115
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: 999666mg » 23 kwie 2017, 21:41

I to jest dobre podejscie. Ogarnij co masz i jezdzij codziennie :)

Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 69
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Pontiac Safari Parisienne '79
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: Ducky Ed » 05 maja 2017, 23:05

Panowie, z racji małego remontu muszę splanować głowicę i wiem że można w ten sposób dorzucić trochę koni, ile można splanować żeby wszystko chodziło jak trzeba i jak wyregulować zawory?


MichaŁ
Posty: 2684
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: MichaŁ » 05 maja 2017, 23:13

Sam to będziesz robił ?
Planowanie głowicy to nie wymiana sworznia.
Oddałbym to specjaliście, będziesz miał kompleksowo ogarnięte głowice za kilka stów od sztuki.

Wysłane przez Tapatalka

Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


JEDI_V

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: JEDI_V » 05 maja 2017, 23:15

Dokladnie, a przy okazji gniazda zaworow


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 69
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Pontiac Safari Parisienne '79
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: Ducky Ed » 05 maja 2017, 23:19

Sam nie, spokojnie :) skoro głowica zostanie oddana do splanowania to pomyślałem, że można zeszlifować jej trochę więcej

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 748
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: wojtekrobert » 06 maja 2017, 00:35

Wedlug mnie, to ważne jest tutaj jaka jest odległość pomiedzy tlokiem a zaworem wydechowym w GMP, ale skąd taką wiedzę wziąć? W jakichś serwisowkach albo szperac po stronach anglojezycznych, nie znam żadnej metody mierzenia tego.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3468
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: KARLone » 06 maja 2017, 08:31

moim zdaniem szkoda zachodu, wzrośnie stopień sprężania nie wiem, czy nie wykończy to pierścieni albo innych elementów. Ed, można wiedzieć, czemu oddajesz głowicę do naprawy?

Awatar użytkownika

999666mg
Posty: 115
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

Post autor: 999666mg » 07 maja 2017, 11:40

W tym silniku lepiej wymienc glowice na inny model, do tego inny dolot i kolektory wydechowe i bedziesz mial wiecej szkap pod maska ale to dosc sporo kosztuje. Duzo lepsza opcja to wymiana na 350cid. W moim tez mam 305 i z tego co znalazlem po necie.... mozna dodac koni ale dosc sporym nakladem kosztow. Co zaplanowalem to lekki porting ale lekki bo glowice maja dosc malo materialu. Nie inwestuje w ten silnik bo razcej to nie ma sensu, zmienie pierscienie rozrzad uszczelki i niech pojezdzi. Jezeli szukasz mocy no to Lm7 wzglednie tani i z duzymi mozliwosciami.
Pozdrawiam

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika