Oldsmobile Custom Cruiser '79
-
Topic author - Posty: 74
- Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
- Samochód: Buick Regal '87
- Skąd: Pułtusk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Wymieniam uszczelniacze, przy okazji zdjęcia głowic można coś przy nich pokombinować, stąd moje pytanie o planowanie. Wiadomo że zawsze lepiej sięgać po bardziej rozwojowe części zamiast ulepszać stare. Nie mam pieniędzy na swap, ale na przerabianie po trochu mojej 305 już prędzej, i wiem że najlepiej byłoby rozebrać silnik i zrobić go od podstaw, i w ogóle zdjąć karoserię z ramy, wszystko robić po kolei itd. Problem w tym, że nie jestem w stanie wywalić raz a porządnie konkretnej sumy i zrobić auto tak jak to powinno wyglądać, ale mogę dorzucać po parę stówek w miesiącu. Wiem że mało . Aby silnik i heble dobrze działały, reszta jest do ogarnięcia "na raty".
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Odłóż inwestycje na za jakiś czas i odkladaj zaoszczedzone stowki. W ten sposób uzbierasz większą gotówkę
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Tez jestem zdania, ze lepiej spokojnie odkladc az sie uzbiera kupka z ktora mozna cos sensownego zrobic. Podpowiem, ze pierwsze co wydaje sie sensowne ( i ja tez to u siebie zrobie ) to wywale wentylator chlodnicy i zastapie go elektrycznym. Koszt tani bo cos dopasujesz, mozesz zrobic lekki porting kanalow w kolektorze dolotowym i w kolektorach wydechowych - warto, jezeli masz wiertarke i frez, nic wiecej nie potrzeba oprocz wlasnej pracy tak samo jak w przerobce gaznika TBI jak tu :
http://tbichips.com/?page_id=217
Zmieniasz uszczelki, pierscienie, uszczelniacze i jest ok. Duzo wlasnej pracy bez wiekszych kosztow, do tego satysfakcja, ze zrobilo sie cos wiecej niz standardowa robota ....A jak juz za rok czy dwa uzbierasz na swap.... to kto wie czy sie nie rozmyslisz i nie zmienisz podejscia do auta lub samego auta, bo moze trafisz lepsza sztuke w dobrych pieniadzach i z odpowiadajacym Ci juz silnikiem.
Pozdrawiam
http://tbichips.com/?page_id=217
Zmieniasz uszczelki, pierscienie, uszczelniacze i jest ok. Duzo wlasnej pracy bez wiekszych kosztow, do tego satysfakcja, ze zrobilo sie cos wiecej niz standardowa robota ....A jak juz za rok czy dwa uzbierasz na swap.... to kto wie czy sie nie rozmyslisz i nie zmienisz podejscia do auta lub samego auta, bo moze trafisz lepsza sztuke w dobrych pieniadzach i z odpowiadajacym Ci juz silnikiem.
Pozdrawiam
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Glupota wywalac wisco, przy wisco masz stala temp silnika, nie ma sinusoidy jak przy elektrycznym, dlatego w starszych silnikach tak zadko siadaly uszczelki pod glowica
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Jedi - ale co rozumiesz przez sinusoidy temperatury silnika?? Chyba, że ja nie rozumiem jak działa układ chłodzenia w samochodach... Przecież jest termostat regulujący temperaturę silnika... Nie reguluje jej dwustanowo (otwarty/zamknięty przepływ na duży obieg) - tylko proporcjonalnie się otwiera do temperatury. Jak masz sinusoidy temperatury po załączeniu wentylatora, to z pewnością zacina się termostat. Ja nigdy nie miałem sinusoid temperatury w żadnym aucie. Sorry za offtop
Ed, jeśli masz chęci, czas i determinację, to warto zainwestować we własny zestaw narzędzi, samemu sprowadzać części jak się wie czego potrzeba i robić samemu, wtedy rzeczywiście remontowanie nawet największego złoma ma sens finansowy i zasługuje na uznanie ludzi. Dniówka u mojego mechanika kosztuje mnie jako zlecającego prace przy aucie 400 zł. Jak będzie grzebał przez tydzień, to wiadomo ile weźmie. Łatwo wyliczyć też że zakupione narzędzia szybko się zwrócą, a dla mnie osobiście przyjemność grzebania przy aucie jest bezcenna
Ed, jeśli masz chęci, czas i determinację, to warto zainwestować we własny zestaw narzędzi, samemu sprowadzać części jak się wie czego potrzeba i robić samemu, wtedy rzeczywiście remontowanie nawet największego złoma ma sens finansowy i zasługuje na uznanie ludzi. Dniówka u mojego mechanika kosztuje mnie jako zlecającego prace przy aucie 400 zł. Jak będzie grzebał przez tydzień, to wiadomo ile weźmie. Łatwo wyliczyć też że zakupione narzędzia szybko się zwrócą, a dla mnie osobiście przyjemność grzebania przy aucie jest bezcenna
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Termostat otwiera sie przy pewnej temp i jest caly czas otwarty, a czujnik wlacza wentylator, np 102 st i schodzi do 88, to jest sinusoida, przy wisco wskaznik stoi ci praktycznie w miejscu, co mniej doswiadczeni mysla, ze czujnik sie zawiesil
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
u mnie nigdy nie widać efektu włączenia wentylatora temperatura jest zawsze w tym samym miejscu na wskaźniku - termostat się przymyka, jak wentylator za mocno schłodzi.
-
Topic author - Posty: 74
- Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
- Samochód: Buick Regal '87
- Skąd: Pułtusk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Kolektor zrobiony po znajomości, pokrywę sam szorowałem papierem ściernym . Dostaliśmy się do głowic, pierścienie do wymiany ale progu nie ma, gładzie w dobrym stanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Pięknie uszorowane
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 74
- Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
- Samochód: Buick Regal '87
- Skąd: Pułtusk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Ze trzy godziny się z tym mordowałem, ale efekt jest zadowalający, potem pryśnie się bezbarwnym i będzie pięknie . Zrobi się przy okazji komorę i silnik, bo go wyciągamy
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Opowiadaj Ducky Ed co to się wydarzyło?
Wysłane przez Tapatalk
Wysłane przez Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 74
- Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
- Samochód: Buick Regal '87
- Skąd: Pułtusk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Powiedzmy że załamanie nerwowe . Nie mam funduszy na robienie auta, sam nie umiem i tylko się denerwuję. Jak próbowałem wyjąć silnik (i to z pomocą dwóch osób) to żeśmy się szarpali z jedną zapieczoną śrubą, i przegraliśmy. Nie mam zaplecza ani talentu by dłubać samemu, nie mam pieniędzy by zlecić to fachowcom, a nie chcę żeby stał i wrastał w ziemię. Jedyne co się udało to wypiaskować i pomalować kolektor dolotowy, czego też sam nie zrobiłem. Tak więc jeśli ktoś jest zainteresowany to dzwońcie, 517 980 015. Mam dokładnie to samo co przy poprzednim amerykańcu, czyli multum pomysłów, duużo wiary, chęci, zero funduszy i możliwości - takie proporcje do niczego nie prowadzą. Nie dość że w dotychczasowej pracy zarabiałem najniższą krajową (a porwałem się na takie auto - trzeba być wariatem ), to jeszcze jestem w trakcie szkolenia do nowej i od 1,5 miesiąca nie zarobiłem grosza, tylko długi. Na samym końcu powodów powiem, że zmieniła mi się koncepcja idealnego auta którą próbuję osiągnąć, ale to też nie ma znaczenia póki nie będzie mnie stać na auto do zabawy. Na pocieszenie dodam, że zaczynam pracę w branży z dobrymi perspektywami, więc mam nadzieję nie czekać zbyt długo na lepsze czasy.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Jedź chłopie na Zachód. Nauczysz się języka, poznasz działanie normalnego kraju i normalnego społeczeństwa a za najniższą krajową (tamtą) odłożysz sobie na super furę. Nie będziesz żałował. I can guarantee
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 74
- Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
- Samochód: Buick Regal '87
- Skąd: Pułtusk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
Po burzy przychodzi słońce
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
no i fantastycznie! jednak jakieś warunki są grzebanie przy autach wymaga cierpliwości i doświadczenia. Przy braku doświadczenia potrzeba 10 razy więcej cierpliwości.