Strona 2 z 6

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 12 kwie 2017, 21:23
autor: Pan Arek
Ja tam się zgadzam z Karlone, ciesz się życiem i nie przejmuj na zapas :) jak będziesz chciał jeździć szczurem to jezdzij, jak będziesz chciał ładować kasę to ładuj :D
nikt nie mówił, że w życiu będzie łatwo, ale z pewnością może być przyjemnie :D wrzuć więcej zdjęć, pisz co będziesz chcial robić lub zmienić ;)

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 13 kwie 2017, 14:56
autor: xKornik
Gratuluję. Ale stan przeraża... Mimo to życzę szczęścia

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 13 kwie 2017, 15:59
autor: wojtekrobert
Myślę, że lekko przesadzacie. Przecież jak rama się trzyma kupy, kolega pisze, że jeździ normalnie więc można sądzić, że napęd też ok, w tak starym samochodzie może coś niedomagać. Byle wnętrze było szczelne i w dobrym stanie a nie gnój. Blachę można ogarnąć, kolega i tak nie chce robić go na igłę. Jakiś czas temu robiłem xpipe exhaust w takim chevim, też nie wyglądał za ciekawie ale właściciel był zadowolony z niego, co prawda używał go jako auta "x w rodzinie". Jest spoko bryka twój Oldsmobile :D
caprys1.jpg
kaprys 2.jpg

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 13 kwie 2017, 17:12
autor: Charon
Też uwazam, ze w tego typu aucie jak najważniejsze podzespoly działają poprawnie, na głowę nie leje, nogi nie wystają przez dziury w podłodze to jest ok. Wiadomo, że próba ogarnięcia na lalkę nie ma tutaj sensu- za duzo pracy i kasy trzeba by wyłożyć. Zostaw go w tym lakierze, dorzuć jakieś grafiki i lataj siejąc popłoch na drodze.

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 13 kwie 2017, 17:14
autor: MichaŁ
Nikt tutaj nie mówił chyba, że sprawa jest bez sensu. Jest to tylko kwestia opłacalności przedsięwzięcia :)

Wysłane przez Tapatalka


Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 13 kwie 2017, 19:06
autor: KARLone
ogólnie auta to skarbonki i to nigdy się nie opłaca jak się na to popatrzy od strony finansowej. Jasne, są magicy co tanio kupią, naprawią to czy tamo i sprzedają jeszcze z zyskiem ale ja do takich nie należę - więc - Żadna złotówka wydana na hobby nie jest złotówką zmarnowaną. :D :D :D
Tak to sobie tłumaczę ;) Ostatnio podliczyłem ile kosztowała mnie przyjemność remontu mojego Forda - może na tą chwilę nie będę o tym wspominał - ogólnie można powiedzieć, że się nie opłaca :D ale mam dziką satysfakcję z grzebania przy tym aucie i nawet nie wkurzają mnie wszelkie niedoróbki blacharsko-lakiernicze w miejscach gdzie normalnie nie widać. Dłubię sobie, ze szwagrem pogadam, coś mi pomoże, integrujemy się :D jak na to tak spojrzeć, to same korzyści. :)

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 13 kwie 2017, 21:38
autor: Adam_m
Fajny! Nie każde auto trzeba doprowadzać do super stanu, niektorymi trzeba po prostu pojeździć, a potem sie z nimi pożegnać :) i tak bym na twoim miejscu zrobil z tym autem - po prostu sie nim ciesz :D powodzenia!

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 13 kwie 2017, 21:54
autor: MichaŁ
Ed, dawaj jakieś dalsze info i zdjęcia.

Wysłane przez Tapatalka


Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 14 kwie 2017, 20:57
autor: Ducky Ed
Obiecuję że zdjęcia będą jutro. Dziś odpaliłem na gazie, chodzi całkiem przyjemnie ale faktycznie gaśnie przy odpuszczeniu gazu przy prędkości ponad 50 km/h. Teraz największym problemem jest to, że żre olej. Sporo żre. Nie zniechęca mnie to, więc sprawdziłem ceny pierścieni - 275 zł i kompletu uszczelek - 575 zł. Zamierzam zrobić silnik w warsztacie szwagra i pod jego czujnym okiem. Coś jeszcze wypadałoby zrobić przy okazji wyciągnięcia silnika, bo na pewno mnie to nie ominie? Panewki? I czy ktoś ma doświadczenie z urządzeniem zwanym BLOS?

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 14 kwie 2017, 21:02
autor: Charon
Osobiście nie miałem z tym styczności ale słyszałem dobre opinie, chociaż było to ładnych parę lat temu. Pewnie ktoś napisze coś więcej.

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 15 kwie 2017, 07:58
autor: RadAg!
Ducky Ed pisze: 14 kwie 2017, 20:57 Obiecuję że zdjęcia będą jutro. Dziś odpaliłem na gazie, chodzi całkiem przyjemnie ale faktycznie gaśnie przy odpuszczeniu gazu przy prędkości ponad 50 km/h. Teraz największym problemem jest to, że żre olej. Sporo żre. Nie zniechęca mnie to, więc sprawdziłem ceny pierścieni - 275 zł i kompletu uszczelek - 575 zł. Zamierzam zrobić silnik w warsztacie szwagra i pod jego czujnym okiem. Coś jeszcze wypadałoby zrobić przy okazji wyciągnięcia silnika, bo na pewno mnie to nie ominie? Panewki? I czy ktoś ma doświadczenie z urządzeniem zwanym BLOS?
No i się zaczyna... Zbieraj paragony ;)

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 15 kwie 2017, 08:22
autor: Adam_m
Co dla Ciebie znaczy "sporo"? Zrob jak napisal RadAg wczesniej, poczekaj miesiac, niech wyjdzie wszystko :)

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 15 kwie 2017, 09:54
autor: KARLone
blos to gaźnik do gazu. Założyli mi to w Pontiacu, bo nie umieli dojść jaki ma być mikser. :/ Blos jest dobry jeśli chodzi o osiągi ale w moim przypadku zdarzały się wystrzały w filtr powietrza przez co traciłem szczelność dolotu i oczywiście brak możliwości zasysania paliwa. Odkąd mam zwykły mikser nigdy nic takiego się nie zdarzyło.

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 15 kwie 2017, 13:13
autor: JEDI_V
Ducky Ed pisze: 14 kwie 2017, 20:57 Obiecuję że zdjęcia będą jutro. Dziś odpaliłem na gazie, chodzi całkiem przyjemnie ale faktycznie gaśnie przy odpuszczeniu gazu przy prędkości ponad 50 km/h. Teraz największym problemem jest to, że żre olej. Sporo żre. Nie zniechęca mnie to, więc sprawdziłem ceny pierścieni - 275 zł i kompletu uszczelek - 575 zł. Zamierzam zrobić silnik w warsztacie szwagra i pod jego czujnym okiem. Coś jeszcze wypadałoby zrobić przy okazji wyciągnięcia silnika, bo na pewno mnie to nie ominie? Panewki? I czy ktoś ma doświadczenie z urządzeniem zwanym BLOS?
Blos czy mikser to wszystko II gen., wazne, aby wlot powietrza nie byl pod tzw. wiatr, bo zdmuchuje i silnik gasnie, wlat musisz obrocic o 180st., mialem to samo w caprysie i rzut oka przez wg. najlepszego gazownika od amerykancow Lukiego spowodowal obrot wlotu, wszytkie bolaczki minely.
Druga rzecz, jak kupilem ogora to bral olej, plul olejem do filtra powietrza itp.
Na dzien dobry okazalo sie, ze obie odmy+zawor PCV byly zatkane czarna smolista substancja, wyczyscilem wszystko, musilem pod przepustnica wiertlem przebic dolot, tak wszystko bylo zasyfione. Po za tym dodalem do swiezego oleju specjalny srodek do odpuszczania pierscieni tlokowych, jak sa zapieczone http://www.bishops-original.pl/?cat=17 , przedstawicielem tej firmy jest Eddek prezes z vanklubu.pl , zadzwon i zamow ten srodek, u mnie pomoglo, nie ma przedmuchow z korka oleju, niema z bagnetu, a we filtrze powietrza jest sucho.

Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79

: 18 kwie 2017, 10:03
autor: Ducky Ed
Właśnie mam problem z gazem bo wlot jest idealnie pod wiatr, zakleiłem częściowo filtr taśmą, ustawiłem klapki żeby bardziej się domykały, wsadziłem blachę przed filtr i jest trochę lepiej, ale trzeba to jakoś inaczej wymyślić, a z komina nie zrezygnuję :). Odmy mam drożne, przynajmniej jedną, bo puszcza dymek. Tu już raczej pomoże tylko wymiana pierścieni. Paragony mogę zbierać ale z ciekawości ile na niego wydałem :). Sprzedaż nie wchodzi w grę, mam wreszcie auto które spełnia moje marzenia i oczekiwania co do auta, trzeba tylko poświęcić mu trochę uwagi i kasy, więc nie pozbędę się go :). Tam, gdzie zaczyna się pasja, kończy się opłacalność, takie moje stwierdzenie :D. Wybaczcie że dopiero teraz dorzucam foty, ale przez święta miałem neta tylko w telefonie.