Strona 4 z 6
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 21 kwie 2017, 20:13
autor: RadAg!
Albo Triton
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 21 kwie 2017, 21:16
autor: lincoln1998
Od razu zaproponujcie 1.9 tdi
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 21 kwie 2017, 22:51
autor: Charon
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 22 kwie 2017, 14:39
autor: Ducky Ed
Będę grzebał sam, nie po to chciałem auto konstrukcji łopatologicznej żeby je po warsztatach stawiać
. Ze swapem to macie fajne pomysły, ale nie mój budżet niestety. Ale 5.0 też można lekko na 350 hp podkręcić bez doładowania
. Sprawdziłem zawór PCV i faktycznie był syf, przeczyściłem go i jest dobrze, ale i tak dymek jest. Chociaż mam dziwne wrażenie, że jest go mniej, chyba ze to autosugestia
. Auto dostało ksywki "Stodoła", "Kombajn", i "Kundel" i ta ostatnia najbardziej mi się podoba. No i pasuje idealnie, bo auto to generalnie Pontiac Safari Parisienne, drzwi z Oldsa Custom Cruiser, deska z Eighty-eight, silnik z Pontiaca Firebirda a w dowodzie... Odsmobile Cutlass
. Macie parę fotek porównujących rozmiary normalnego samochodu i wyrobów samochodopodobnych
.
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 22 kwie 2017, 15:14
autor: KARLone
I like your style, Bender!
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 23 kwie 2017, 03:15
autor: Pan Arek
Z tego co piszesz to faktycznie składa się jak parówki- z wszystkiego.
Zależy do czego będziesz chciał z nim iść- jeśli tylko do jeżdżenia to pół biedy, zrobisz mechanikę, blachę, kiedyś lakier i będzie ok. Jeśli będziesz chciał wrócić do stanu pierwotnego- to już będzie wyzwanie, żeby z tego wozu zrobić jeden kompletny to pewnie zabawy będzie sporo, zwłaszcza w tych najmniejszych detalach które cieszą oko- loga, emblematy, listwy itp.
I pytanie- czy skończy jako olds, pontiac, czy coś jeszcze ?
Odważny temat- ja osobiście podziwiam, bo nie chciałoby mi się aż tyle jebać
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 23 kwie 2017, 14:16
autor: Ducky Ed
Nie planuję robić z niego laleczki w której wszystko jest oryginalne, wychuchane, wydmuchane i szkoda nim z garażu wyjechać. Normalne użytkowe auto które ma jeździć 365 dni w roku. Na pewno nie będę ściągać ze stanów jakiejś głupiej listewki chromowanej za 100$ bo mi brakuje
. Więcej w nim Pontiaca niż Oldsa, więc zastanawiam się czy nie powinno się przenieść tego tematu do działu Pontiaca
.
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 23 kwie 2017, 21:41
autor: 999666mg
I to jest dobre podejscie. Ogarnij co masz i jezdzij codziennie
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 05 maja 2017, 23:05
autor: Ducky Ed
Panowie, z racji małego remontu muszę splanować głowicę i wiem że można w ten sposób dorzucić trochę koni, ile można splanować żeby wszystko chodziło jak trzeba i jak wyregulować zawory?
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 05 maja 2017, 23:13
autor: MichaŁ
Sam to będziesz robił ?
Planowanie głowicy to nie wymiana sworznia.
Oddałbym to specjaliście, będziesz miał kompleksowo ogarnięte głowice za kilka stów od sztuki.
Wysłane przez Tapatalka
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 05 maja 2017, 23:15
autor: JEDI_V
Dokladnie, a przy okazji gniazda zaworow
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 05 maja 2017, 23:19
autor: Ducky Ed
Sam nie, spokojnie
skoro głowica zostanie oddana do splanowania to pomyślałem, że można zeszlifować jej trochę więcej
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 06 maja 2017, 00:35
autor: wojtekrobert
Wedlug mnie, to ważne jest tutaj jaka jest odległość pomiedzy tlokiem a zaworem wydechowym w GMP, ale skąd taką wiedzę wziąć? W jakichś serwisowkach albo szperac po stronach anglojezycznych, nie znam żadnej metody mierzenia tego.
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 06 maja 2017, 08:31
autor: KARLone
moim zdaniem szkoda zachodu, wzrośnie stopień sprężania nie wiem, czy nie wykończy to pierścieni albo innych elementów. Ed, można wiedzieć, czemu oddajesz głowicę do naprawy?
Re: Oldsmobile Custom Cruiser '79
: 07 maja 2017, 11:40
autor: 999666mg
W tym silniku lepiej wymienc glowice na inny model, do tego inny dolot i kolektory wydechowe i bedziesz mial wiecej szkap pod maska ale to dosc sporo kosztuje. Duzo lepsza opcja to wymiana na 350cid. W moim tez mam 305 i z tego co znalazlem po necie.... mozna dodac koni ale dosc sporym nakladem kosztow. Co zaplanowalem to lekki porting ale lekki bo glowice maja dosc malo materialu. Nie inwestuje w ten silnik bo razcej to nie ma sensu, zmienie pierscienie rozrzad uszczelki i niech pojezdzi. Jezeli szukasz mocy no to Lm7 wzglednie tani i z duzymi mozliwosciami.
Pozdrawiam