2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Ford
Awatar użytkownika

Greg 601
Posty: 51
Rejestracja: 11 sie 2017, 15:58
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Pomorskie

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Greg 601 » 03 sty 2019, 07:34

Aw88i pisze:
29 gru 2018, 11:15
Otwory w słupkach mam
Może rozpoznanie po zdjęciu czy spasuje mi na stronę od kierowcy.
Wygląda dokładnie jak mój. I ma nawet ten dynks do zamontowania. Myślę że powinien pasować.


Aw88i
Posty: 68
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i » 12 sty 2019, 13:10

Nie ma może ktoś z was na zbyciu uchwyt do spot light montowany na słupek od strony kierowcy?

Awatar użytkownika

Greg 601
Posty: 51
Rejestracja: 11 sie 2017, 15:58
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Pomorskie

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Greg 601 » 13 sty 2019, 07:53

Ja też nie miałem. Znajoma w Stanach była i mi przywiozła, 40$ na Amazonie.


Aw88i
Posty: 68
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i » 12 lut 2019, 00:02

Pierwszy wyjazd w tym roku i odrazu niespodzianka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


MichaŁ
Posty: 2785
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: MichaŁ » 12 lut 2019, 06:31

I to taki znany egzemplarz od razu trafiłeś :)

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


Charon
Posty: 317
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Charon » 12 lut 2019, 19:30

Tak, jeździ ten Caprice od pewnego czasu po okolicy.


Aw88i
Posty: 68
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i » 11 mar 2019, 17:39

Pytanie do posiadaczy crown Victoria (w wersji policyjne ) , ile macie motogodzin przy przebiegu auta . Z tego co się orientuje nie ma przelicznika motogodzin na kilometry (moto godzina jest to czas pracy maszyny , silnika ) , chciałem orientacyjnie sprawdzić czy przebieg będzie się mniej więcej pokrywał z przejechanymi motogodzinami.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11723
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: RadAg! » 11 mar 2019, 20:40

Ja na szczęście nie mam licznika motogodzin ale czytałem na forach że 1 motogodzina to 3 mile...albo 30 :D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 625
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa/Kalisz

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: saint benji » 17 mar 2019, 23:10

Motogodzina to chyba praca silnika przez godzinę na jałowych at idle, czyli na niskich obrotach (na postoju). Są tam jakieś przeliczniki. Dlatego kiepskie są te policyjne, bo przebieg może być mały, a silnik pracował wiele godzin na wolnych obrotach i glazing zrobił swoje :D


Aw88i
Posty: 68
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i » 18 mar 2019, 17:20

Motogodzina jest to czas liczony od momentu uruchomienia silnika i nie ma tu znaczenia czy auto pracuje na biegu jałowym czy się porusza.


Aw88i
Posty: 68
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i » 22 mar 2019, 14:45

Wczoraj po odpaleniu auta świeci mi się cały czas kontrolka abs i kontroli trakcji (abs - brak ). Prawdopodobnie któryś czujnik abs padł, wizualnie są ok, jutro podłącze pod interfejs diagnostyczny oraz sprawdzę miernikiem czy są ok. Z tego co widziałem to z wymianą tylnych nie będzie problemu lecz przednie wyglądają na zintegrowane na stałe z piastą ,niby nie problem ale na miejscu mogę mieć tylko Piastę firmy EDGE . Ktoś z was miał styczność z częściami tej firmy? Na google nie znalazłem żadnych opini tylko podstawowe informacje o producencie, niby firma kanadyjska co nie znaczy że nie może być to typowy chinol .


Aw88i
Posty: 68
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i » 23 mar 2019, 15:38

Czujniki abs są sprawne, po podłączeniu komputera pokazało błąd c1300 błąd obwodu pompy abs . Po wykasowaniu błędu kontrolki zgasły lecz po ruszeniu auta ponownie się zapalają. Przewody, kostki sprawdzone, sterownik abs rozebrałem nie było widocznych żadnych uszkodzenia ale luty i tak poprawiłem ale efektów brak. Być może trzeba wykasować błąd ale to już nie dzisiaj.

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 625
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa/Kalisz

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: saint benji » 01 kwie 2019, 23:42

Aw88i pisze:
18 mar 2019, 17:20
Motogodzina jest to czas liczony od momentu uruchomienia silnika i nie ma tu znaczenia czy auto pracuje na biegu jałowym czy się porusza.
No nie. Licznik idle hours w Crown Victorii pokazuje liczbę godzin, jakie samochód spędził na jałowych obrotach. Na postoju nie chodzi odometer, ale nabija się idle hours, w czasie jazdy odwrotnie. Każda godzina przeliczana jest na 25-33 mile jazdy, dzięki czemu można ustalić jakie jest bardziej realne zużycie oleju, niż wynikałoby to jedynie z przebiegu. Jeżeli samochód przejechał 1700 mil, ale jednocześnie stał przez 100 godzin na włączonym silniku, to jego przebieg wynosi 1700 + 33*100, czyli 5000 mil i należy już wymienić olej. Jest to dość istotne w policyjnych autach, które często stoją na zapalonym silniku, ale w sumie nie poruszają się dużo.

phpBB [video]


Aw88i
Posty: 68
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i » 02 kwie 2019, 16:11

Wychodzi na to że moje auto więcej stało niż jeździło, szkoda że nie wiedziałem tego wcześniej. Człowiek się uczy całe życie :) '

Awatar użytkownika

Mr Michal
Posty: 18
Rejestracja: 24 lip 2013, 18:18
Samochód: Fiat
Skąd: Tarnobrzeg

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Mr Michal » 02 kwie 2019, 17:14

Ta wiedza to podstawa przy CVPI ;) jeździłem ostatnio P7B która miała ponad 15 tyś (!) godzin co po zsumowaniu x33 mile oraz dodaniu przebiegu z odo pokazało, że wóz miał blisko 950 tyś km i to już było w nim trochę czuć. A licznik nabija motogodziny podczas pracy silnika i dźwigni w położeniu P lub N.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika