no też tak myślę!!! bo nie wiem o którym wozie piszecieNedzwiedz pisze:dawaj zdjęcia !!!
Ford Thunderbird
-
Topic author
Re: Ford Thunderbird
-
Topic author
Re: Ford Thunderbird
No to na razie takie Niedługo będzie więcej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Thunderbird
Fajny ale pokazalbys wiecej
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Ford Thunderbird
Lotkę zostawiam bo mam tam światło stop, poza tym zostałyby dziury w klapie Na szczęście nie wygląda jak trzepak, a patrząc po złączkach to oryginalny pomysł Forda, więc niech udaje, że dociska mi dupkę przy 160 km/h Na razie szybciej nie jechałem...
Radek, pokażę więcej, ale wszystkie fotki mam na telefonie, a przerzucać mi się nie chciało, więc póki co musi ta wystarczyć Zrobię jakieś w ciekawszej scenerii i czymś bardziej profesjonalnym to się podzielę
Radek, pokażę więcej, ale wszystkie fotki mam na telefonie, a przerzucać mi się nie chciało, więc póki co musi ta wystarczyć Zrobię jakieś w ciekawszej scenerii i czymś bardziej profesjonalnym to się podzielę
-
Topic author
Re: Ford Thunderbird
Jak już zapewne zauważyliście, powróciłem z "wycieczki" Warszawa - Bydgoszcz - Piła - Toruń - Warszawa
Cóż mogę powiedzieć... Było zajebiaszczo Co prawda załapałem raz niezły poślizg przy wyprzedzaniu i zakopałem na parkingu w Toruniu ale miałem łopatę i drift to moja miłość
Spalanie - trudno uwierzyć, ale w jedną stronę 10/100, w drodze powrotnej ok 11/100 Pewnie dlatego, że "pod górę", ale może innym powodem było piątkowe popołudnie w Wawie...
Przy okazji, właśnie w Wawie, coś się odetkało i musiałem naprawdę mocno deptać hamulec, żeby nie wjechać komuś w kufer
Być może niedługo powtórka, już nie mogę się doczekać
Jak zrobię ABS i kontrolę trakcji to już w ogóle zrobię się nieobliczalny
Ale żeby nie było za słodko - nie wiem dlaczego Ford akurat w T-birdzie zrezygnował z rewelacyjnych taurusowych wycieraczek. Działają jak zwykłe, przeciętne, byle jakie zamiataczki. Nie ma tego "niedociągnięcia" przy włączonych, a przy spryskiwaniu wydaje mi się, że jakoś wolniej zamiatają...
Antena elektryczna się naprawiła, po czym się zablokowała i nie chciała wyjść, po czym znowu się naprawiła Smarowałem ją, więc nie bardzo wiem o co chodzi. Przy wyłączeniu radia strasznie długo podawany jest impuls na wciąganie anteny, nie wiem jak to zmienić.
No to na razie tyle wrażeń Jeszcze nic nie rozkręcałem!
Cóż mogę powiedzieć... Było zajebiaszczo Co prawda załapałem raz niezły poślizg przy wyprzedzaniu i zakopałem na parkingu w Toruniu ale miałem łopatę i drift to moja miłość
Spalanie - trudno uwierzyć, ale w jedną stronę 10/100, w drodze powrotnej ok 11/100 Pewnie dlatego, że "pod górę", ale może innym powodem było piątkowe popołudnie w Wawie...
Przy okazji, właśnie w Wawie, coś się odetkało i musiałem naprawdę mocno deptać hamulec, żeby nie wjechać komuś w kufer
Być może niedługo powtórka, już nie mogę się doczekać
Jak zrobię ABS i kontrolę trakcji to już w ogóle zrobię się nieobliczalny
Ale żeby nie było za słodko - nie wiem dlaczego Ford akurat w T-birdzie zrezygnował z rewelacyjnych taurusowych wycieraczek. Działają jak zwykłe, przeciętne, byle jakie zamiataczki. Nie ma tego "niedociągnięcia" przy włączonych, a przy spryskiwaniu wydaje mi się, że jakoś wolniej zamiatają...
Antena elektryczna się naprawiła, po czym się zablokowała i nie chciała wyjść, po czym znowu się naprawiła Smarowałem ją, więc nie bardzo wiem o co chodzi. Przy wyłączeniu radia strasznie długo podawany jest impuls na wciąganie anteny, nie wiem jak to zmienić.
No to na razie tyle wrażeń Jeszcze nic nie rozkręcałem!
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Thunderbird
No to wlasciwie nie masz z nim specjalnie wiekszych problemow
Po co ci kontrola trakcji?
Po co ci kontrola trakcji?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Ford Thunderbird
No odpukać, problemów nie ma
Kontrola trakcji jest mi po to, żebym mógł ją wyłączać Nigdy nie miałem, a trochę mi brakowało chwilami
Kontrola trakcji jest mi po to, żebym mógł ją wyłączać Nigdy nie miałem, a trochę mi brakowało chwilami
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Thunderbird
Ile masz tam koni i jaki moment?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Ford Thunderbird
Koni 205 czy jakoś tak, a moment 280 Nm o ile dobrze pamiętam
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
- Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
- Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Thunderbird
No zoba, te same silniki a jakie rozne konfiguracje U mnie 235 KM i 380 Nm
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Ford Thunderbird
Radek, przy tym silniku jest taki zapas mocy, że wystarczy zrobić cokolwiek (tu miała być jakaś zabawna propozycja, ale wena mnie opuściła) Raz siedziałem w jaguarze xkr, 4000ccm i 400 koni... Co prawda to już nie był wolny ssak tylko uturbiony, ale i tak robi wrażenie
Niestety okazało się, że mam fordowską wtyczkę do kompa, a nie OBD i pomimo kilkunastu przejściówek kumpel akurat takiej nie miał. Na Allegro za 30pln... Szlag.
Drugie podejście jak sobie zorganizuję przejściówkę.
Niestety okazało się, że mam fordowską wtyczkę do kompa, a nie OBD i pomimo kilkunastu przejściówek kumpel akurat takiej nie miał. Na Allegro za 30pln... Szlag.
Drugie podejście jak sobie zorganizuję przejściówkę.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Thunderbird
zrób zdjęcie tej wtyczki (gniazda), bo 97 powinien mieć już OBD 2
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Thunderbird
Dokladnie, ja mialem OBD2 w Taurusie z 95 wiec na pewno masz OBD2 u siebie, tylko nie wiesz gdzie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<