Ford Thunderbird

Ford

Topic author
kecaj73

Re: Ford Thunderbird

Post autor: kecaj73 »

Nedzwiedz pisze:dawaj zdjęcia !!!
no też tak myślę!!! ;D bo nie wiem o którym wozie piszecie ;)


Topic author
piotrekzet

Re: Ford Thunderbird

Post autor: piotrekzet »

No to na razie takie :) Niedługo będzie więcej :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Topic author
kecaj73

Re: Ford Thunderbird

Post autor: kecaj73 »

mroczny i V8 :cool:

ta lotka tył zostaje?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: RadAg! »

Fajny ale pokazalbys wiecej :)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
piotrekzet

Re: Ford Thunderbird

Post autor: piotrekzet »

Lotkę zostawiam bo mam tam światło stop, poza tym zostałyby dziury w klapie :) Na szczęście nie wygląda jak trzepak, a patrząc po złączkach to oryginalny pomysł Forda, więc niech udaje, że dociska mi dupkę przy 160 km/h ;) Na razie szybciej nie jechałem... ;)
Radek, pokażę więcej, ale wszystkie fotki mam na telefonie, a przerzucać mi się nie chciało, więc póki co musi ta wystarczyć ;) Zrobię jakieś w ciekawszej scenerii i czymś bardziej profesjonalnym to się podzielę :)


Topic author
piotrekzet

Re: Ford Thunderbird

Post autor: piotrekzet »

Jak już zapewne zauważyliście, powróciłem z "wycieczki" Warszawa - Bydgoszcz - Piła - Toruń - Warszawa :)
Cóż mogę powiedzieć... Było zajebiaszczo :D Co prawda załapałem raz niezły poślizg przy wyprzedzaniu i zakopałem na parkingu w Toruniu ale miałem łopatę i drift to moja miłość ;)
Spalanie - trudno uwierzyć, ale w jedną stronę 10/100, w drodze powrotnej ok 11/100 :) Pewnie dlatego, że "pod górę", ale może innym powodem było piątkowe popołudnie w Wawie... ;)
Przy okazji, właśnie w Wawie, coś się odetkało i musiałem naprawdę mocno deptać hamulec, żeby nie wjechać komuś w kufer :)
Być może niedługo powtórka, już nie mogę się doczekać ;)
Jak zrobię ABS i kontrolę trakcji to już w ogóle zrobię się nieobliczalny ;)
Ale żeby nie było za słodko - nie wiem dlaczego Ford akurat w T-birdzie zrezygnował z rewelacyjnych taurusowych wycieraczek. Działają jak zwykłe, przeciętne, byle jakie zamiataczki. Nie ma tego "niedociągnięcia" przy włączonych, a przy spryskiwaniu wydaje mi się, że jakoś wolniej zamiatają...
Antena elektryczna się naprawiła, po czym się zablokowała i nie chciała wyjść, po czym znowu się naprawiła :) Smarowałem ją, więc nie bardzo wiem o co chodzi. Przy wyłączeniu radia strasznie długo podawany jest impuls na wciąganie anteny, nie wiem jak to zmienić.
No to na razie tyle wrażeń :) Jeszcze nic nie rozkręcałem! ;)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: RadAg! »

No to wlasciwie nie masz z nim specjalnie wiekszych problemow :)

Po co ci kontrola trakcji?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
piotrekzet

Re: Ford Thunderbird

Post autor: piotrekzet »

No odpukać, problemów nie ma :)
Kontrola trakcji jest mi po to, żebym mógł ją wyłączać ;) Nigdy nie miałem, a trochę mi brakowało chwilami :)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: RadAg! »

Ile masz tam koni i jaki moment?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
piotrekzet

Re: Ford Thunderbird

Post autor: piotrekzet »

Koni 205 czy jakoś tak, a moment 280 Nm o ile dobrze pamiętam :)

Awatar użytkownika

hodik
Posty: 666
Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )

Re: Ford Thunderbird

Post autor: hodik »

Czyli to jest to samo co u mnie :P
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: RadAg! »

No zoba, te same silniki a jakie rozne konfiguracje :D U mnie 235 KM i 380 Nm :)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
piotrekzet

Re: Ford Thunderbird

Post autor: piotrekzet »

Radek, przy tym silniku jest taki zapas mocy, że wystarczy zrobić cokolwiek (tu miała być jakaś zabawna propozycja, ale wena mnie opuściła) Raz siedziałem w jaguarze xkr, 4000ccm i 400 koni... Co prawda to już nie był wolny ssak tylko uturbiony, ale i tak robi wrażenie :)
Niestety okazało się, że mam fordowską wtyczkę do kompa, a nie OBD i pomimo kilkunastu przejściówek kumpel akurat takiej nie miał. Na Allegro za 30pln... Szlag. :(
Drugie podejście jak sobie zorganizuję przejściówkę.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Ford Thunderbird

Post autor: KARLone »

zrób zdjęcie tej wtyczki (gniazda), bo 97 powinien mieć już OBD 2

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: RadAg! »

Dokladnie, ja mialem OBD2 w Taurusie z 95 wiec na pewno masz OBD2 u siebie, tylko nie wiesz gdzie :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

ODPOWIEDZ