1998 Ford Crown Victoria LX
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
To nie jest po prostu naklejone?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
to jest uszczelka, żeby woda deszczowa nie wpływała pod plastik i nie zostawała tam, bo potem nie potrafi odparować więc krawędź klapy i śrubki korodują, a woda wlewa się po otwarciu do bagażnika - u mnie ta "listewka" jest i jest czarna jak pewnie u wszystkich policjantów,
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Jest naklejone wraz z jakąś uszczelką, ale nieprofesjonalnie mianowicie widać gdzieniegdzie jakiś klej czy cuś.
http://images.gtcarlot.com/pictures/81307147.jpg
http://cinemavehicles.com/images/F142565139.jpg
http://carinpicture.com/wp-content/uplo ... oto-17.jpg
Nigdzie nie ma czegoś takiego, a ze wstępnych oględzin tam nie ma gdzie woda wciekać nawet bez tej "uszczelki". sorry za offtop
http://images.gtcarlot.com/pictures/81307147.jpg
http://cinemavehicles.com/images/F142565139.jpg
http://carinpicture.com/wp-content/uplo ... oto-17.jpg
Nigdzie nie ma czegoś takiego, a ze wstępnych oględzin tam nie ma gdzie woda wciekać nawet bez tej "uszczelki". sorry za offtop
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Uszczelka uszczelką ale ja nie o tym Karol. Wydaje mi się że na uszczelkę jest naklejony chromowany samoprzylepny pasek. Sa takie bajery w handlu.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Nowy wał kierowniczy (2/3 motorcraft, 1/3 dorman), regenerowana przekładnia motorcrafta, nowe końcówki drążków i auto się w końcu prowadzi!
Do tego nowe sprężyny na przód, musiałem dobierać od town cara 2001-2002, bo dostępne były tylko standardowe i policyjne, a u mnie były jeszcze inne, z pośrednim spring rate. Mniej więcej pasują, choć będą trzeszczeć przez jakiś czas.
Na lipiec w końcu zapowiada się blacharka i vicky będzie tip top niedługo.
Do tego nowe sprężyny na przód, musiałem dobierać od town cara 2001-2002, bo dostępne były tylko standardowe i policyjne, a u mnie były jeszcze inne, z pośrednim spring rate. Mniej więcej pasują, choć będą trzeszczeć przez jakiś czas.
Na lipiec w końcu zapowiada się blacharka i vicky będzie tip top niedługo.
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Okazuje się, że można ukręcić drain plug w naszych miskach olejowych. Dwie zmiany oleju temu wydawało mi się, że trochę mi się ukręciła, ale nic nie ciekło, może było lekkie zapocenie. Po ostatniej wymianie przejechałem 90 km do domu od dziadkoteściów, gdzie zmieniałem sobie olej. Po tygodniu stania pojechałem na zakupy, a po powrocie zobaczyłem to
Po miesiącu plama oczywiście dużo większa, wyciekł w zasadzie cały świeży olej. Później wrzucę fotę. Na szczęście wyciek na tyle nieduży, że można było zalać bańkę qualitum (najtańszy olej jaki jest, kupiłem trzy bańki do zrobienia płukania) i zawieźć do mechanika na kołach. Do wymiany oczywiście miska. Mógłbym się bawić w jakieś gwintowanie itd., ale nie przepadam za takim druciarstwem ;/
Nie do końca wiem, co mogło być przyczyną tego ukręcenia. Może przez to, że używałem plastikowej uszczelki zamiast miedzianej. Nie pierwszy raz wymieniałem już w nim olej i zawsze dociągałem do oporu, a tym razem !snap! i śruba idzie to ciaśniej, to luźniej...
Po miesiącu plama oczywiście dużo większa, wyciekł w zasadzie cały świeży olej. Później wrzucę fotę. Na szczęście wyciek na tyle nieduży, że można było zalać bańkę qualitum (najtańszy olej jaki jest, kupiłem trzy bańki do zrobienia płukania) i zawieźć do mechanika na kołach. Do wymiany oczywiście miska. Mógłbym się bawić w jakieś gwintowanie itd., ale nie przepadam za takim druciarstwem ;/
Nie do końca wiem, co mogło być przyczyną tego ukręcenia. Może przez to, że używałem plastikowej uszczelki zamiast miedzianej. Nie pierwszy raz wymieniałem już w nim olej i zawsze dociągałem do oporu, a tym razem !snap! i śruba idzie to ciaśniej, to luźniej...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Dobrze, że udało się wszystko ogarnąć bez większych strat. Aż ciężko w to uwierzyć, ja nigdy nie przykręcam jakoś mega mocno na siłę, jak na razie nie mam takiego problemu, ale pewnie przy następnej wymianie zwrócę na to szczególną uwagę
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Gwintowanie miejsca na korek spustowy to druciarstwo. Koniec świata.
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Mały update
Zadzwonił Wasyl z dwiema wiadomościami, złą i dobrą.
Zła jest taka, że żeby zmienić miskę olejową, trzeba rozpiąć praktycznie cały osprzęt i podnieść silnik.
Dobra jest taka, że nie trzeba tego robić, bo gwint się zjechał na korku, a nie na misce.
Także mam na sprzedaż nową miskę do Crown Victorii, bez korka, bo korek z niej trafił do mnie
Zadzwonił Wasyl z dwiema wiadomościami, złą i dobrą.
Zła jest taka, że żeby zmienić miskę olejową, trzeba rozpiąć praktycznie cały osprzęt i podnieść silnik.
Dobra jest taka, że nie trzeba tego robić, bo gwint się zjechał na korku, a nie na misce.
Także mam na sprzedaż nową miskę do Crown Victorii, bez korka, bo korek z niej trafił do mnie
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 27 lip 2014, 10:56
- Samochód: Fordy: Explo III V8; Explo V V6; Mustang S197 V8
- Skąd: Kaszuby
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Jednym słowem masz farta. Jesteś "w czepku urodzony".
Stajnia Ford:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Jednym słowem jestem dupa, bo mogłem kupić sam korek i jakby to nie zadziałało, to kupić miskę Z drugiej strony nie mogłem sobie pozwolić na upuszczenie 5 litrów oleju w garażu po raz drugi, bo sąsiedzi już administrację wydzwaniali i chcieli straż pożarną wzywać