1998 Ford Crown Victoria LX

Ford
ODPOWIEDZ

sliwma
Posty: 212
Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
Samochód: brak
Skąd: Poznań/Wrocław

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: sliwma »

A 5.0 Coyote?
Bodajże ostatnia wersja Modulara przed zakończeniem produkcji. :P
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

http://adtr.net/product/ford-crown-vict ... -deep-pan/" onclick="window.open(this.href);return false;

Warto taki upgrade robić?


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: piotrekzet »

To już sam powinieneś ocenić. Jeśli wszystko inne gra i buczy, nie masz ciekawszych zajęć, a olej Ci się grzeje, do tego masz 184 USD na zbyciu, to czemu nie... :)

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Nie wiem czy się grzeje, raczej się nie grzeje, ale zawsze warto obniżyć temperaturę oleju skrzyni.


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: piotrekzet »

To łatwo i moim skromnym zdaniem skuteczniej załatwisz zewnętrzną chłodnicą. Zresztą chyba masz taką na wyposażeniu :)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! »

saint benji pisze:Nie wiem czy się grzeje, raczej się nie grzeje, ale zawsze warto obniżyć temperaturę oleju skrzyni.
No nie zawsze. W Jakucji mogliby się z tobą nie zgodzić :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: piotrekzet »

Tam dopiero przy -30 zamykają lufcik w łazience :D

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Przy -40 wyjeżdżają z letniej daczy :D

W każdym razie chłodnicy oleju skrzyni u mnie nie ma i nie wiem jak z możliwością zamontowania jej.


sliwma
Posty: 212
Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
Samochód: brak
Skąd: Poznań/Wrocław

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: sliwma »

https://icemancooling.com/2011/02/23/co ... n-coolers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Możliwość zawsze jest :D
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: piotrekzet »

saint benji pisze:Przy -40 wyjeżdżają z letniej daczy :D

W każdym razie chłodnicy oleju skrzyni u mnie nie ma i nie wiem jak z możliwością zamontowania jej.
Kupujesz małą chłodniczkę oleju skrzyni biegów, jest mniej więcej wielkości dwóch kartonów papierosów. Przecinasz przewód idący od chłodnicy do skrzyni biegów i wpinasz ją w układ. Na upartego możesz wykręcić przewody od skrzyni do chłodnicy i w to miejsce dać chłodniczkę. Najlepiej zamontować ją na samym przodzie, przed chłodnicami, gdzieś na dole. I to cała filozofia. Chłodnice oleju wbudowane w chłodnicę wody to - moim skromnym zdaniem - nie do końca skuteczne rozwiązanie, chociaż lepsze takie niż żadne.

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

No dobrze, ale jak ją tam przymocować? Zakładam, że nie ma żadnych fabrycznych zaczepów.


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: piotrekzet »

Na przykład na blachy do montażu profili aluminiowych. Albo na blachy do krokwi, do nabycia w dobrych sklepach metalowych ;) Z tego, co pamiętam, to przy samej chłodnicy są jakieś otwory na śruby.

[Edit] albo na trytki ;) Jeśli łączyłeś coś frytkami i się urwało, to znaczy, że było za mało trytek ;)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! »

Polecam jeszcze DUCK TAPE :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Pewnie by się trzymało, ale jednak nie :)


piotrekzet

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: piotrekzet »

RadAg! pisze:Polecam jeszcze DUCK TAPE :D
Bez duck tape i trytek nie odbyłby się żaden wyścig NASCAR, to podstawowe wyposażenie mechaników :D I to wcale nie był żart :) Jeszcze stopery do uszu, ale to dla mięczaków :)

ODPOWIEDZ