1998 Ford Crown Victoria LX

Ford
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Dla mnie już standardowe motorcrafty są na tyle drogie, że rozważam zamienniki, z drugiej strony nie chciałbym zmieniać cewek co rok...

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! »

Ja od początku posiadania Vicki czyli od ponad 6 lat wymieniłem 3 cewki. 2 wymieniłem zaraz po zakupie bo robiły niedopały, trzecia padła jakiś czas później. Wszystkie 3 wymieniłem na oryginalne Motorcrafty i od co najmniej 4 lat temat missfire mnie nie dotyczy. Pozostałe 5 cewek to także Motorcrafty i cholera wie jak długo tam siedzą...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

To mnie właśnie przekonuje, żeby założyć MC...

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

W ostatnim czasie moja Vic przekroczyła 100.000 mil przebiegu. Z tej okazji dostała nowe amortyzatory KYB Gas-A-Just, poprawa jest wyraźna, ale muszę jeszcze najwyraźniej podokręcać wszystkie bambetle w środku, podłokietniki są luźne i tak hałasują, że ma się wrażenie, jakby całe auto miało się rozpaść. A niedawno ktoś mi zdjęcie strzelił, jak jechałem do pracy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! »

I sprawdź jeszcze czy te używane podzespoły zawieszenia ode mnie już się nie rozleciały.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Nie musisz być złośliwy :) I nie musisz wywlekać prywatnych konfliktów na publiczne forum, ja tego nie robiłem, mało tego - nie miałem żadnego konfliktu :)

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Wczoraj sprawdziłem, że faktycznie mam most z LSD i że wszystko działa :)

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Myślicie, że wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów to operacja na tyle prosta, że można ją wykonać samodzielnie w warunkach domowych?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! »

TAK :)
Szczególnie że wszystko jest łatwo dostępne choć nie wiem jak tam u ciebie z gazem wyglada.
Ja teraz robię uszczelkę pod kolektorem w Luminie, co się wiąże ze zdjęciem pokryw zaworowych także i niestety, nie dość że sam dostęp jest kijowy bo silnik leży w poprzek i w połowie pod podszybiem to jeszcze gazownicy tak poprowadzili przewody że wszędzie jakieś przeszkody są.

Zawsze mnie to wku... że w autach z instalacją LPG tak bez pomyślunku wszystkie jest rozmieszczone.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

No jest tam trochę tych gazowych pierdół, ale chyba wszystko jest stosunkowo łatwo demontowalne.

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

A może by tak... http://adtr.net/product/ford-crown-vict ... hortblock/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! »

saint benji pisze:A może by tak... http://adtr.net/product/ford-crown-vict ... hortblock/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dasz radę sam?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Nie no, tu już nie przesadzajmy :) Nie dam rady sam ani tego zmontować, zamontować, ani też na to zarobić w najbliższym czasie. :D A nie sądzę, żeby mi konkubina dorzuciła się do bloku silnika za 22 tysiące :D


sliwma
Posty: 213
Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
Samochód: Toyota Auris
Skąd: Wrocław

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: sliwma »

Nwm czy taniej nie byłoby sprowadzić używane 5.4 Modular... :D

Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji »

Na pewno taniej, ale nie o to chodzi :D Kto może powiedzieć, że ma Crown Vica z silnikiem 5.3 :D

Poza tym te silniki 5.4 mają kiepską renomę, ogólnie są spoko, ale nie są zbyt mocne i to żaden tuning tak naprawdę, bo te dodatkowe kilkadziesiąt koni można w inny, prostszy sposób uzyskać.

ODPOWIEDZ