1998 Ford Crown Victoria LX
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Dla mnie już standardowe motorcrafty są na tyle drogie, że rozważam zamienniki, z drugiej strony nie chciałbym zmieniać cewek co rok...
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Ja od początku posiadania Vicki czyli od ponad 6 lat wymieniłem 3 cewki. 2 wymieniłem zaraz po zakupie bo robiły niedopały, trzecia padła jakiś czas później. Wszystkie 3 wymieniłem na oryginalne Motorcrafty i od co najmniej 4 lat temat missfire mnie nie dotyczy. Pozostałe 5 cewek to także Motorcrafty i cholera wie jak długo tam siedzą...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
To mnie właśnie przekonuje, żeby założyć MC...
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
W ostatnim czasie moja Vic przekroczyła 100.000 mil przebiegu. Z tej okazji dostała nowe amortyzatory KYB Gas-A-Just, poprawa jest wyraźna, ale muszę jeszcze najwyraźniej podokręcać wszystkie bambetle w środku, podłokietniki są luźne i tak hałasują, że ma się wrażenie, jakby całe auto miało się rozpaść. A niedawno ktoś mi zdjęcie strzelił, jak jechałem do pracy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
I sprawdź jeszcze czy te używane podzespoły zawieszenia ode mnie już się nie rozleciały.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Nie musisz być złośliwy I nie musisz wywlekać prywatnych konfliktów na publiczne forum, ja tego nie robiłem, mało tego - nie miałem żadnego konfliktu
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Wczoraj sprawdziłem, że faktycznie mam most z LSD i że wszystko działa
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Myślicie, że wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów to operacja na tyle prosta, że można ją wykonać samodzielnie w warunkach domowych?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
TAK
Szczególnie że wszystko jest łatwo dostępne choć nie wiem jak tam u ciebie z gazem wyglada.
Ja teraz robię uszczelkę pod kolektorem w Luminie, co się wiąże ze zdjęciem pokryw zaworowych także i niestety, nie dość że sam dostęp jest kijowy bo silnik leży w poprzek i w połowie pod podszybiem to jeszcze gazownicy tak poprowadzili przewody że wszędzie jakieś przeszkody są.
Zawsze mnie to wku... że w autach z instalacją LPG tak bez pomyślunku wszystkie jest rozmieszczone.
Szczególnie że wszystko jest łatwo dostępne choć nie wiem jak tam u ciebie z gazem wyglada.
Ja teraz robię uszczelkę pod kolektorem w Luminie, co się wiąże ze zdjęciem pokryw zaworowych także i niestety, nie dość że sam dostęp jest kijowy bo silnik leży w poprzek i w połowie pod podszybiem to jeszcze gazownicy tak poprowadzili przewody że wszędzie jakieś przeszkody są.
Zawsze mnie to wku... że w autach z instalacją LPG tak bez pomyślunku wszystkie jest rozmieszczone.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
No jest tam trochę tych gazowych pierdół, ale chyba wszystko jest stosunkowo łatwo demontowalne.
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
A może by tak... http://adtr.net/product/ford-crown-vict ... hortblock/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
saint benji pisze:A może by tak... http://adtr.net/product/ford-crown-vict ... hortblock/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dasz radę sam?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Nie no, tu już nie przesadzajmy Nie dam rady sam ani tego zmontować, zamontować, ani też na to zarobić w najbliższym czasie. A nie sądzę, żeby mi konkubina dorzuciła się do bloku silnika za 22 tysiące
-
- Posty: 213
- Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
- Samochód: Toyota Auris
- Skąd: Wrocław
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Nwm czy taniej nie byłoby sprowadzić używane 5.4 Modular...
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Na pewno taniej, ale nie o to chodzi Kto może powiedzieć, że ma Crown Vica z silnikiem 5.3
Poza tym te silniki 5.4 mają kiepską renomę, ogólnie są spoko, ale nie są zbyt mocne i to żaden tuning tak naprawdę, bo te dodatkowe kilkadziesiąt koni można w inny, prostszy sposób uzyskać.
Poza tym te silniki 5.4 mają kiepską renomę, ogólnie są spoko, ale nie są zbyt mocne i to żaden tuning tak naprawdę, bo te dodatkowe kilkadziesiąt koni można w inny, prostszy sposób uzyskać.