Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzenie baku
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzenie baku
Jak już tu jestem to zapytam: jak leję benzynę na prawie pusty bak (gdy zostaje około 10-15 litrów) to muszę lać bardzo powoli. Gdy wciskam spust do końca, to zawór odbija, a z wlewu wylatuje mi pod ciśnieniem z pół szklanki benzyny. Dopiero gdy bak zapełni się gdzieś w połowie, mogę lać mocniej, ale też nie do końca, bo odbija. Z czym może być problem?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Podłączę się bo mam podobny problem, jak leję paliwo do Vic to jak leję na full speed to mi ciągle odbija. ?Kiedyś tego nie miałem, teraz się nasiliło, muszę zawsze trochę odjąć na cynglu żeby wolniej leciało...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 23:00
- Samochód: Ford Crown Victoria 98
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
sprawdźcie system EVAP dwie części Vapor Canister Purge Valve i Vapor Canister Vent Solenoid
tu jest schemat tego całego gówna http://www.fordforumsonline.com/threads ... k-up.2603/" onclick="window.open(this.href);return false;
tu jest schemat tego całego gówna http://www.fordforumsonline.com/threads ... k-up.2603/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 09:55 przez KondziuCrownVicP73, łącznie zmieniany 1 raz.
Fuck The Fuel Economy Im Driving V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Dawno nie sprawdzałem błędów, może mam jakieś nowe. Zrobie sobie skanowanie jak wyzdrowieje. Mam przepaloną żaróweczkę od CHECK ENGINE - błogosławieństwo
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 23:00
- Samochód: Ford Crown Victoria 98
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
jak odpiąłem wtyczne od Vapor Canister Purge Valve wypluł błąd od razu. to jest ten system parowania paliwa czy coś tskiego robi to za odpowietrznik bo normy przepisy ze nie mogą paliwa parować bezpośrednio do środowiska i idzie to pod maske i do przepustnicyRadAg! pisze:Dawno nie sprawdzałem błędów, może mam jakieś nowe. Zrobie sobie skanowanie jak wyzdrowieje. Mam przepaloną żaróweczkę od CHECK ENGINE - błogosławieństwo
fakt check przepalony to błogosławieństwo ja jak wymieniłęm żarówki w zegarach to nie musiałem zapalać światełka w samochodzie jak się check zapalił
Fuck The Fuel Economy Im Driving V8
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzen
właśnie niedawno miałem zmieniane oba: Vapor Canister Purge Valve i Vapor Canister Vent Solenoid. W mojej ocenie winnym był ten drugi, choć na forach zalecali wymianę obu naraz. W chwili obecnej i tak nie mogę lać z pełną prędkością aczkolwiek, idzie 100 raz sprawniej niż przed wymianą. Ogólnie można powiedzieć, że wlew do Vica jest bardzo długi i w zasadzie nie ma takiego spadku jak większość aut EU. U nas po prostu pistolety są chyba zbyt czułe, bo jak wstawię lejek i przez lejek tankuję, to benzyna znika w czeluściach zbiornika bez najmniejszego problemu. Nie wiem jak inne amerykany...
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 Ford Crown Victoria LX
Radek, sprawdzałem, ten układ póki pracuje nie wywala błędu. U mnie nic nie było, dopiero ktoś na CVN mnie uświadomił o co cho. Układ musiałby ulec uszkodzeniu, żeby zaświecił check. Także nie wszystkie usterki wyłapiemy naszymi skanerami. W tym wypadku tylko objawy świadczą o uszkodzeniu.RadAg! pisze:Dawno nie sprawdzałem błędów, może mam jakieś nowe. Zrobie sobie skanowanie jak wyzdrowieje. Mam przepaloną żaróweczkę od CHECK ENGINE - błogosławieństwo
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzen
Czyli rozwiązaniem jest wymiana tych dwóch gówienek, ale to tak naprawdę nic nie da, więc może najlepiej lać benę przez lejek? Tym bardziej, że mam gaz i benzynę leję gdzieś co 4-5 miesięcy...
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzen
Rozmawiałem dziś z Kondziem, który ponoć oczyścił samodzielnie ten valve i problem zniknął, mozę Konrad dokładnie opisze co i jak
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzen
No Kondziu mnie ostatnio uczy samodzielnej obsługi Vicky i uświadomił mnie, że mamy w ogóle jakiś węgielek, chłopak jest niesamowity pod tym względem
Re: Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzen
Mój robi dokładnie to samo, nie mogę lać na "pełen gwizdek", bo zaraz odbija, ale zlewam to falistym sikiem, tym bardziej, że kilka razy trafiłem na stacje, gdzie nie było tego problemu. I zauważyłem, że tak naprawdę to największy wpływ ma ustawienie pistoletu.KARLone pisze:właśnie niedawno miałem zmieniane oba: Vapor Canister Purge Valve i Vapor Canister Vent Solenoid. W mojej ocenie winnym był ten drugi, choć na forach zalecali wymianę obu naraz. W chwili obecnej i tak nie mogę lać z pełną prędkością aczkolwiek, idzie 100 raz sprawniej niż przed wymianą. Ogólnie można powiedzieć, że wlew do Vica jest bardzo długi i w zasadzie nie ma takiego spadku jak większość aut EU. U nas po prostu pistolety są chyba zbyt czułe, bo jak wstawię lejek i przez lejek tankuję, to benzyna znika w czeluściach zbiornika bez najmniejszego problemu. Nie wiem jak inne amerykany...
A vapor valve to chyba nie do końca ma wpływ na tankowanie, kurcze, kiedyś czytałem o tym goownie, ale już nie pamiętam..
-
- Posty: 179
- Rejestracja: 12 paź 2014, 16:32
- Samochód: crown vicki'93 GMC VANDURA'88
- Skąd:
Re: Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzen
u mnie w cv'93 jest to samo ,chociaz kumpel kiedys wlewał i dawał na opór i nic nie odbijało,a mi nie szło może jałopa jestem i nie umiem zatankowac?!
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 23:00
- Samochód: Ford Crown Victoria 98
- Skąd: Warszawa
Re: Ford Crown Victoria problem z tankowaniem a odpowietrzen
będe za jakiś czas jeszcze raz płucka zwalać to wtedy rozbiore to jeszcze raz i zdjęcia porobie:)RadAg! pisze: mozę Konrad dokładnie opisze co i jak
Fuck The Fuel Economy Im Driving V8