1998 Ford Crown Victoria P73
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
To chyba gdzieś naprzeciwko ciągu pawilonów? Popatrzę przy okazji jak będę jechał
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
W tych pawilonach
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 16:18 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Gosciu ma wiecej takich filmikow. Niezla masakra.
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Kurcze dziś podczas zmiany świec zauważyłem płyn chłodniczy w gnieździe jednej świecy. Jak myślicie kolektor dolotowy powiedział papa czy z innego miejsca może lecieć bo tak naprawdę nie mogłem dostrzec żadnego źródła wycieku? (podobno kolektor miał być w aucie zmieniony przez poprzedniego właściciela )
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Z dolotu to nie bardzo, chociaż aktualnie jestem w stanie wskazującym, więc być może gadam głupoty. Ja bym obstawiał uszczelkę pod głowicą. Dużo tego płynu było? Na którym cylindrze? Może podczas dolewania się chlapnęło? O ile dolewałeś ostatnio i po właściwej stronie są te ślady.
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Na 6 cylindrze. Ostatnio dolewalem bo zmieniałem obudowę termostatu i wylało mi sie z przewodu, tak nie dolewalem wczesniej. Mam w planac za kilka dni zdjąć ta cewkę i zobaczyć czy znowu bedzie....
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Wysusz do zera i obserwuj Don't panic
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Wiesz Radku w głowie rodzą się od razu najgorsze scenariusze tj: pęknięta głowica albo uszczelka pod głowicą, albo kolektor albo wszystko na raz:D Mam jeszcze wizje, że może poprzednik jak zmieniał kolektor to może nie wyczyścił gniazda po poprzedniej akcji bo płyn chłodniczy na dnie miał barwe tego amerykańskiego płynu który jest fabrycznie a obecnie jest prestone....
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Też tak mam Maćku ale na dłuższą metę nie ma sensu się martwić (łatwiej powiedzieć niż zrobić). W takich sytuacjach często widzi się więcej niż jest w rzeczywistości a umysł stara się aby najgorsze podejrzenia znalazły uzasadnienie :d Osusz i obserwuj
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
6 cylinder masz po stronie zbiornika wyrównawczego? Jeśli dobrze jeździ, nie dymi, nie traci płynu i nie ma śmietany w oleju to nie ma się czym przejmować. Tym bardziej jeśli dolewałeś niedawno płynu. Kolorem za bardzo się nie sugeruj, bo nie wiadomo co było w gnieździe i co wyszło z tego po zmieszaniu I uszczelka pod głowicą odpada, pod górę płyn by nie leciał. Jednak po pijaku nie warto dywagować
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
6 cylinder jest po drugiej stronie niż zbiornik wyrównawczy. Jak podniesiesz maskę i patrzysz w kierunku kabiny, to zbiornik jest z lewej strony. Cylindry natomiast są tak:
4 8
3 7
2 6
1 5
4 8
3 7
2 6
1 5
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Jak są cylindry to wiem, natomiast nie wiedziałem gdzie jest zbiornik U mnie jest po prawej i bardziej z tyłu niż tu, mniej więcej w karbowanej części rury dolotowej, a filtr powietrza po lewej.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Tobie naprawdę Piotrek wydaje się, że twoje auto jest jak Panthera? Zapomnij, to tylko jakiś ptaszek jest. Śniadanie dla panterpiotrekzet pisze:Jak są cylindry to wiem, natomiast nie wiedziałem gdzie jest zbiornik U mnie jest po prawej i bardziej z tyłu niż tu, mniej więcej w karbowanej części rury dolotowej, a filtr powietrza po lewej.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Radku - wpadłbym w depresję gdyby był taki sam. Bo mój ptaszek jest wyjątkowy, podobnie jak jego właściciel Szampan i kawior dla ptaszkaRadAg! pisze:Tobie naprawdę Piotrek wydaje się, że twoje auto jest jak Panthera? Zapomnij, to tylko jakiś ptaszek jest. Śniadanie dla panterpiotrekzet pisze:Jak są cylindry to wiem, natomiast nie wiedziałem gdzie jest zbiornik U mnie jest po prawej i bardziej z tyłu niż tu, mniej więcej w karbowanej części rury dolotowej, a filtr powietrza po lewej.
A tak BTW jest bardzo ciekawa hipoteza odnośnie thunderbirda - nie samochodu tylko totemu. Ale nie chce mi się pisać