1998 Ford Crown Victoria P73
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
BTW w jednym z tematów widziałem, że wspominałeś, iż T-bird waży 2170 kg i ciekaw jestem skąd wziąłeś tę masę, bo tyle nie waży ani większy i cięższy Crown Vic, ani cięższy od Crown Vica Town Car, ani nawet większa i cięższa od Town Cara Delta 88
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Słuszna uwaga, szczerze mówiąc nie pamiętam skąd wziąłem, i ewidentnie coś pokręciłem, a waży coś koło 1700 kg - nie pamiętam ile dokładnie - tę informację mam z wagi na złomie Niedługo będę sprawdzał czy przytył
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Faktycznie miałeś dużo do roboty, ogarnales już wszystko?
Ile zapłaciłeś za felgi ze wszystkim kosztami?
Ile zapłaciłeś za felgi ze wszystkim kosztami?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Maciek jaki jest przebieg w Twojej Viki ?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Wracam po dłuższej przerwie bo nie było czasu tyle rzeczy do poprawek przy Vicky, heh....
Myślałem, że już jest wszystko ok i będzie mogła iść do malowania ale na razie nic z tego. Wczoraj zaczęła podszarpywać znowu (wypadanie zapłonu). Zdjąłem dziś cewkę z 6 cylindra i znowu ujrzałem płyn chłodnicy (ten sam cylinder co ostatnio). Wyczyściłem i jest ok znowu.
Co to się kurde dzieje, kończą mi się pomysły powoli, wszystko zmierza ku głowicy uszkodzonej?
Dodam, że leci trochę z uszczelki kolektora ale przy termostacie a 6 cylinder nie jest przy nim bezpośrednio....
Może jakaś mądra głowa podsunie pomysł?
Myślałem, że już jest wszystko ok i będzie mogła iść do malowania ale na razie nic z tego. Wczoraj zaczęła podszarpywać znowu (wypadanie zapłonu). Zdjąłem dziś cewkę z 6 cylindra i znowu ujrzałem płyn chłodnicy (ten sam cylinder co ostatnio). Wyczyściłem i jest ok znowu.
Co to się kurde dzieje, kończą mi się pomysły powoli, wszystko zmierza ku głowicy uszkodzonej?
Dodam, że leci trochę z uszczelki kolektora ale przy termostacie a 6 cylinder nie jest przy nim bezpośrednio....
Może jakaś mądra głowa podsunie pomysł?
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Wygląda super!
Najprościej to sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli na 6 jest kulawo, to pewnie uszczelka. Jedno, co możesz spróbować zrobić (chociaż to trochę jak tonący, chwytający się brzytwy) to dociągnąć śruby na głowicy. Z tym, że bez klucza dynamometrycznego raczej bym nie próbował, bez niego możesz tylko sprawdzić, czy któraś nie jest dramatycznie luźna.
Najprościej to sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli na 6 jest kulawo, to pewnie uszczelka. Jedno, co możesz spróbować zrobić (chociaż to trochę jak tonący, chwytający się brzytwy) to dociągnąć śruby na głowicy. Z tym, że bez klucza dynamometrycznego raczej bym nie próbował, bez niego możesz tylko sprawdzić, czy któraś nie jest dramatycznie luźna.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
hej, prześledziłem cały wątek i znalazłem tylko dwa zdjęcia auta. Widzę, że jakieś centercapsy założyłeś?
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Nie no głowicy sam nie będę dokręcać w taki sposób.... jade w poniedziałek na wymianę krzyżaka i wyważanie wału a następne w kolejce będzie kolektor i te gniazda świec...
Zrobiłem taki pakiet stylistyczny z p71: felgi, centercapsy, honeycomb plus znaczek z Forda C- Maxa (pasuje idealnie) i czarne osłony lusterek. W planach jest demontaż pasków biegnących przez długość auta plus malowanie całego na czarny połysk ewentualnie w oryginalny zielony jeśli cena zmiany koloru zbije mnie z nóg.
Nie dawałem zdjęć wcześniej bo auto jest ogólnie całe poobijane i podrapane więc trochę wstyd:D
Większa sesja foto będzie po malowaniu i dokończeniu prania środka. Przebieg na liczniku ok 150tyś km (ta jasne)...
A jutro będę zmieniał przycisk w drzwiach kierowcy odpowiadający za oświetlenie podczas otwierania drzwi bo nie daje masy na niebieski kabel w LCM:)
Zrobiłem taki pakiet stylistyczny z p71: felgi, centercapsy, honeycomb plus znaczek z Forda C- Maxa (pasuje idealnie) i czarne osłony lusterek. W planach jest demontaż pasków biegnących przez długość auta plus malowanie całego na czarny połysk ewentualnie w oryginalny zielony jeśli cena zmiany koloru zbije mnie z nóg.
Nie dawałem zdjęć wcześniej bo auto jest ogólnie całe poobijane i podrapane więc trochę wstyd:D
Większa sesja foto będzie po malowaniu i dokończeniu prania środka. Przebieg na liczniku ok 150tyś km (ta jasne)...
A jutro będę zmieniał przycisk w drzwiach kierowcy odpowiadający za oświetlenie podczas otwierania drzwi bo nie daje masy na niebieski kabel w LCM:)
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
obtłuk nie obtłuk, sprawa względna - praktycznie każde z naszych aut ma jakieś niedoskonałości, jeździ się i tyle. Mój już musiał iść do blacharza, żeby połapać wrzody. Dla tych aut to tak 10-15 lat eksploatacji i złom, no chyba, że trafia do rąk pasjonata. Tak jest. To nie muzeum ani konkurs piękności. Niezarejestrowani i tak nie widzą Poza tym pokazując zdjęcia sprzed naprawy, większe wrażenie można zrobić po wszystkim
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Na 100% kolektor. Zrób i będzie spokój
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Nie no, nie przesadzajmy, może policyjne tak, bo są obtłukiwane i nikt się z nimi nie patyczkował, ale od wersji cywilnych oczekuje się nieco lepszego stanu, a Konrad go po prostu zaniedbał, z tego, co zdążyłem zauważyć jak kupił go Maciej.KARLone pisze:Dla tych aut to tak 10-15 lat eksploatacji i złom, no chyba, że trafia do rąk pasjonata. Tak jest. To nie muzeum ani konkurs piękności.
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Fajne blaszki, też mam takie
Cliłeś to?
Mi obie paczki z US trafiły na cło. Morskie
Cliłeś to?
Mi obie paczki z US trafiły na cło. Morskie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 Ford Crown Victoria P73
Szerokie te blaszki, wydaje m się, że oryginalne są węższe. Ile to kosztowało, może uda mi się też ustawić lampy, żeby nie wyglądały jak po dzwonie...