Ford Crown Victoria p71 2004

Ford
Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Klocki kupiłem juz jakis czas temu Motorcrafta, ale jak zobaczyłem tarcze to żal zakładać nowe klocki do takich tarcz
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

KARLone pisze: 12 kwie 2017, 07:51 Z tyłu mam wagnery i sprawują sie bardzo dobrze. Żadnych wżerów, ograniczona korozja, bardzo dobra stal, nic nie wibruje. Kupuje zawsze z półki premium z takimi czesciami zazwyczaj nie ma problemów jakościowych. Tak samo z klockami. Warto przy wymianie tarcz klocki też zmienic, bo stare sie nie dopasują i beda gorzej hamować.
Wlasnie wczoraj ogladalem te wagnery. Miały pomalowane proszkowo kandy od gory oraz te czesc co siedzi koło, wiec ich korozja by nie zjadała
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: saint benji »

Ja bym zamawiał motorcrafty. Jak wymieniłem moje oryginalne motorcrafty, które były krzywe po 17 latach jazdy, to już mam od tego czasu drugi komplet, który w dodatku był krzywy od nowości. Teraz są przetoczone i hamują już równo, ale kto wie jak długo. Nauczony doświadczeniem wolałbym zapłacić trochę więcej i mieć spokój. Ewentualnie są jeszcze dostępne jakieś performancowe tarcze i klocki, ale ich ceny są w granicach 700-1000 zł za tarczę, więc na potrzeby zwykłej jazdy raczej zbędny wydatek.

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Kupiłem tarcze Motorcrafta, przy okazji okładziny do hamulca "ręcznego" , którego i tak nie używam :)
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: KARLone »

"ręczny" jest bardzo ważny :) nie żartuję :) jeśli pęknie którykolwiek z przewodów hamulcowych to tracisz ciśnienie w całym układzie, auto nie hamuje. "ręczny" w zasadzie powinien nazywać się awaryjny i każdy kojarzył by po co ktoś wpadł na taki pomysł. Jeszcze nie widziałem diagnosty, który by się brudził sprawdzając stan np. przewodów elastycznych przy zaciskach. Taki elastyczny przewód pękł mi kiedyś w Pontiacu, dobrze, że jeszcze na parkingu. Teraz, jak zrzucam koła, to sprawdzam stan przewodów czy nie spękane. A na jakiejś spokojnej drodze warto przećwiczyć awaryjne hamowanie bez hamulca głównego.

Tarcze motocrafta i będziesz miał spokój na lata.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: RadAg! »

Układy hamulcowe w samochodach są dwuobwodowe I działają na krzyż czyli 1 obwód działa na lewy przód i prawy tył a drugi Obwód na prawy przód i lewy tył w przypadku kiedy pęknie ci jakiś przewód hamulcowy działa jeszcze drugi obwód
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: KARLone »

jesteś pewien? po czym to poznałeś?

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: saint benji »

Jak mi w Subaru i w Fordzie pękły węże hamulcowe (w subaru prawy przód, w fordzie lewy tył) to hamowania generalnie nie było, a pedał leciał w podłogę.

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Mam głupie pytanie, aż mi wstyd pytac. Hamulec parkingowy jest w dwóch czy jednym kole? :|
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: KARLone »

dwa tylne, to jest system linek, niezależny układ. Spróbujcie użyć w czasie jazdy, żeby wiedzieć z czym ma się do czynienia. W sumie to najlepsza nazwa po użyciu w rzeczywistości to będzie spowalniacz awaryjny ;)

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Dzisiaj wymieniłem tylne amortyzatory. W sumie godzinka roboty, nawet koł nie trzeba ściągać :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: RadAg! »

Jak się dostałeś do górnych mocowań?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Bez problemu nad kołem widać, auto podniosłem na lewarku, koło było z pół centymetra nad asfaltem
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: RadAg! »

Hmmm. Być może w twoim roczniku jest już inaczej. W moim jest bardzo wąsko żeby się dostać z kluczem.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Poszedłem specjalnie dla Ciebie z 3 piętra zrobić fotkę. Tak to wyglada, na podniesionym aucie na lewarku jeszcze łatwiej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

ODPOWIEDZ