Ford Crown Victoria p71 2004

Ford
Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Dzięki Wojtek. Mega proste :)
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: RadAg! »

wojtekrobert pisze: 28 lut 2017, 21:52
U mnie nie ma wkrętów od spodu. Tak czy owak ważne są dwie rzeczy. Oczywiście odkręcić wszystkie wkręty a po drugie boczek jest nasadzony od góry a więc przy ściąganiu NIE ciagnąc do siebie tylko uderzyć od spodu żeby go unieść i powinien sam wyskoczyć.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Pomocy drodzy forumowicze. Ma ktoś może jedna szpilkę i nakrętkę do koła przód Ford Crown victoria
I teraz gorsze pytanie. Trudno sie to wymienia?

Zerwałem gwint, ogólnie ciężko wchodziły te śruby od początku, już w zeszłym roku miałem problem. Trzeba ściągać piastę?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód


hubu
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: hubu »

crownvictoriase pisze: 11 kwie 2017, 19:48 Pomocy drodzy forumowicze. Ma ktoś może jedna szpilkę i nakrętkę do koła przód Ford Crown victoria
I teraz gorsze pytanie. Trudno sie to wymienia?

Zerwałem gwint, ogólnie ciężko wchodziły te śruby od początku, już w zeszłym roku miałem problem. Trzeba ściągać piastę?
Nie jest tak trudno. Dasz radę!

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: RadAg! »

Kurde, jakiś czas temu sprzedałem szpilki komuś z forum. Nakrętki mi zostały na 100% ale szpilek też miałem więcej. Jeśli mam to ci wyślę tyle że ja mam na tył i nie wiem czy na przód są identyczne czy inne.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Na rockauto sa rożne na tył i na przód. Nakrętki tez potrzebuje.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: RadAg! »

Pytanie czym się różnią, bo jak główką to może być problem, jak długością to byle nie były za krótkie bo jak za długie to można skrócić. Nakrętki mam na 100% bo dzisiaj mi wpadły w ręce jak byłem w garażu. Ile potrzebujesz? Wyslę ci co mam, jak nie będą pasować to oddasz przy okazji :)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Potrzebuje 1 ale wyślij na wszelki wypadek 2. Rok temu dostałem juz jedna od Karola
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Moze ma ktos tylne tarcze hamulcowe?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Ktoś ma może te tarcze?

http://www.sklepy24.pl/sklep/partusa_pl ... 105/659535

Czy jak tarcze to tylko Motorcraft?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: wojtekrobert »

Na tył to pół biedy, ale mimo to nie brał bym atlas, można nieco drożej kupić raybestosy czy wagnery na allegro. Ważne, żeby na przód nie brać gówna, bo robi się wibrator na kierownicy jak trochę pojeżdżą.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

Z przodu mam nowe
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: RadAg! »

Z tyłu na gównianych tarczach też będzie miał wibracje. Ja mam u siebie z tyłu oryginalne tarcze i też wibrują jak się rozgrzeją ale to już po prostu zmęczenie materiału chyba. W zamiennikach natomiast zmęczenie materiału pojawia się dużo, dużo wcześniej. Miałem Raybestosy w Taurusie z przodu to mi zaczęły wibrować już po kilku tygodniach od założenia. Osobiście bym nie kombinował, brał Motorcrafta i spokój na lata. Z przodu mam Motorcrafty założone może z 6 lat temu i zero wibracji.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: crownvictoriase »

To kupie motorcrafta, sa rożne tej firmy, ale najtańsze kosztuje 80 dol za 2 sztuki, przesyłka 70 dol.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Ford Crown Victoria p71 2004

Post autor: KARLone »

Z tyłu mam wagnery i sprawują sie bardzo dobrze. Żadnych wżerów, ograniczona korozja, bardzo dobra stal, nic nie wibruje. Kupuje zawsze z półki premium z takimi czesciami zazwyczaj nie ma problemów jakościowych. Tak samo z klockami. Warto przy wymianie tarcz klocki też zmienic, bo stare sie nie dopasują i beda gorzej hamować.

ODPOWIEDZ