Ford Crown Victoria p71 2004
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Dzięki Wojtek. Mega proste
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
U mnie nie ma wkrętów od spodu. Tak czy owak ważne są dwie rzeczy. Oczywiście odkręcić wszystkie wkręty a po drugie boczek jest nasadzony od góry a więc przy ściąganiu NIE ciagnąc do siebie tylko uderzyć od spodu żeby go unieść i powinien sam wyskoczyć.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Pomocy drodzy forumowicze. Ma ktoś może jedna szpilkę i nakrętkę do koła przód Ford Crown victoria
I teraz gorsze pytanie. Trudno sie to wymienia?
Zerwałem gwint, ogólnie ciężko wchodziły te śruby od początku, już w zeszłym roku miałem problem. Trzeba ściągać piastę?
I teraz gorsze pytanie. Trudno sie to wymienia?
Zerwałem gwint, ogólnie ciężko wchodziły te śruby od początku, już w zeszłym roku miałem problem. Trzeba ściągać piastę?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Nie jest tak trudno. Dasz radę!crownvictoriase pisze: ↑11 kwie 2017, 19:48 Pomocy drodzy forumowicze. Ma ktoś może jedna szpilkę i nakrętkę do koła przód Ford Crown victoria
I teraz gorsze pytanie. Trudno sie to wymienia?
Zerwałem gwint, ogólnie ciężko wchodziły te śruby od początku, już w zeszłym roku miałem problem. Trzeba ściągać piastę?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Kurde, jakiś czas temu sprzedałem szpilki komuś z forum. Nakrętki mi zostały na 100% ale szpilek też miałem więcej. Jeśli mam to ci wyślę tyle że ja mam na tył i nie wiem czy na przód są identyczne czy inne.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Na rockauto sa rożne na tył i na przód. Nakrętki tez potrzebuje.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Pytanie czym się różnią, bo jak główką to może być problem, jak długością to byle nie były za krótkie bo jak za długie to można skrócić. Nakrętki mam na 100% bo dzisiaj mi wpadły w ręce jak byłem w garażu. Ile potrzebujesz? Wyslę ci co mam, jak nie będą pasować to oddasz przy okazji
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Potrzebuje 1 ale wyślij na wszelki wypadek 2. Rok temu dostałem juz jedna od Karola
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Moze ma ktos tylne tarcze hamulcowe?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Ktoś ma może te tarcze?
http://www.sklepy24.pl/sklep/partusa_pl ... 105/659535
Czy jak tarcze to tylko Motorcraft?
http://www.sklepy24.pl/sklep/partusa_pl ... 105/659535
Czy jak tarcze to tylko Motorcraft?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Na tył to pół biedy, ale mimo to nie brał bym atlas, można nieco drożej kupić raybestosy czy wagnery na allegro. Ważne, żeby na przód nie brać gówna, bo robi się wibrator na kierownicy jak trochę pojeżdżą.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Z przodu mam nowe
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Z tyłu na gównianych tarczach też będzie miał wibracje. Ja mam u siebie z tyłu oryginalne tarcze i też wibrują jak się rozgrzeją ale to już po prostu zmęczenie materiału chyba. W zamiennikach natomiast zmęczenie materiału pojawia się dużo, dużo wcześniej. Miałem Raybestosy w Taurusie z przodu to mi zaczęły wibrować już po kilku tygodniach od założenia. Osobiście bym nie kombinował, brał Motorcrafta i spokój na lata. Z przodu mam Motorcrafty założone może z 6 lat temu i zero wibracji.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
To kupie motorcrafta, sa rożne tej firmy, ale najtańsze kosztuje 80 dol za 2 sztuki, przesyłka 70 dol.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Z tyłu mam wagnery i sprawują sie bardzo dobrze. Żadnych wżerów, ograniczona korozja, bardzo dobra stal, nic nie wibruje. Kupuje zawsze z półki premium z takimi czesciami zazwyczaj nie ma problemów jakościowych. Tak samo z klockami. Warto przy wymianie tarcz klocki też zmienic, bo stare sie nie dopasują i beda gorzej hamować.