Ford Crown Victoria p71 2004
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Płyn dolewalem 2 razy po wymianie. Od tamtej pory jest stały poziom w zbiorniku wyrównawczym
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Możecie polecić jakies dobre żarówki do świateł mijania?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
a co rozumiesz przez "dobre"? Takie które świecą jaśniej, czy takie które świecą dłużej, bo jedno i drugie to raczej nie występuje w parze. Ja do swoich lamp w Fordzie wstawiłem lustra z gniazdem pod H4 i jest przyzwoicie, w sumie świeci lepiej niż oryginał, na prawdę nie wiem na czym polega różnica, choć moce obu typów żarówek podobne, chyba jednak geometra lustra. Mam też ten komfort, że żarówkę H4 kupię na każdej stacji paliw.
Co do żarówek HB5 to sylvania i GE były ok, po kilka lat świeciły. Te chińskie, co to niby więcej światłą dają to przepalały się nawet dwa razy w roku. Z europejskich H4 philips vision plus dawał zauważalną różnicę i do tego trwałość nie odbiega od standardowych żarówek. W Pontiacu mam chyba już ze 3 lata takie żarówki więc jest lepiej niż zakładałem chyba osram też ma podobny produkt - cena ok 30 zł za szt.
Co do żarówek HB5 to sylvania i GE były ok, po kilka lat świeciły. Te chińskie, co to niby więcej światłą dają to przepalały się nawet dwa razy w roku. Z europejskich H4 philips vision plus dawał zauważalną różnicę i do tego trwałość nie odbiega od standardowych żarówek. W Pontiacu mam chyba już ze 3 lata takie żarówki więc jest lepiej niż zakładałem chyba osram też ma podobny produkt - cena ok 30 zł za szt.
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Mam pytanie do znawców.
Zauważyłem, ze mam nierówne obroty jak stoję na hamulcu na światłach na biegu. Obroty falują od 560 do 721. Zauważyłem jak sie załącza kompresor klimy ( on chodzi nawet jak klima jest wyłączona?) zaś jak wrzucę P i silnik jest włączony obroty silnika sa równe.
Zauważyłem, ze mam nierówne obroty jak stoję na hamulcu na światłach na biegu. Obroty falują od 560 do 721. Zauważyłem jak sie załącza kompresor klimy ( on chodzi nawet jak klima jest wyłączona?) zaś jak wrzucę P i silnik jest włączony obroty silnika sa równe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Klima jest włączona jak masz nawiew odpalony na szyby po to aby powietrze idące na szybę przechodziło przez osuszacz w układzie klimatyzacji. Podobnie jest na trybie MIX chociaż nie jestem pewien czy wtedy klimatyzacja włącza się zawsze czy tylko jeśli temp. powietrza na zewnątrz jest wyższa od 4*C. Klimatyzacja na pewno jest wyłączona na trybach oczywiście OFF oraz jak idzie nawiew z przednich kratek na desce rozdzielczej i na nogi (nie pamiętam jak te tryby się nazywają). Sprawdziłbym zatem obroty silnika na wyłączonym nawiewie. Druga kwestia to czy czujesz fizycznie, że obroty są nierówne czy sugerujesz się odczytami ze skanera? U mnie ELM327 też pokazuje że silnik nierówno pracuje i to w dużo większym zakresie niż u ciebie jednak jest to spowodowane błędnym interpetowaniem PCM przez skaner bo obroty fizycznie są odczuwalne jako bardzo stabilne. No i kolejne pytanie czy obroty falują ci tylko na zapiętym biegu do jazdy i czy przy zimnym czy rozgrzanym silniku?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Ok, jutro sprawdzę dokładniej. Na pewno falują na rozgrzanym silniku i na biegu Drive ale na P już nie falują. Nie falują roznieś jak dam nawiew na nogi, Tak czuje fizycznie, ze falują, bo to mnie właśnie skłoniło do podpięcia sie pod OBD
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Czyli falują jak silnik jest pod obciążeniem bo ma zapięty bieg i kompresor klimy się załącza? Moim zdaniem jeśli tak to zapłon. Skanowałeś błędy?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Dobrze bylo by tez dolot sprawdzic, filtr, moze czyszczenie przepustnicy albo maf.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
No dobra, a tak bardziej łopatologicznie? Filtr powietrza? Jeśli tak to wymieniałem go w maju, ale w sumie mam w domu to mogę jutro wymienić. Co znaczy maf? A przepustnica gdzie jest i jak sie ja czyści? Zazdrosne wam ze to wiecie, ale tez sie chce nauczyć
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Jest dokładnie jak napisałeś. Skanowałem błędy ale nic nie pokazujeRadAg! pisze:Czyli falują jak silnik jest pod obciążeniem bo ma zapięty bieg i kompresor klimy się załącza? Moim zdaniem jeśli tak to zapłon. Skanowałeś błędy?
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
MAF sensor masz za filtrem powietrza, w dziale technicznym jest filmik mojego autorstwa jak to się czyści Błedy MAF wykazałby jednak skaner jeśli są. Przepustnica to taka duża metalowa tuba do której dochodzą linki gazu i tempomatu i jest pomiedzy tą plastikową tubą którą idzie od filtra powietrza a kolektorem dolotowym czyli tym czarnym plastikowym ustrojstwem na samej górze silnika w którym masz termostat i odchodzi od niego wąż do chłodnicy. Wpisz na YT "throttle body". Po demontażu czyści się to jakimiś ustrojstwami do usuwania nagarów itp. ale w mojej opinii to najmniej prawdopodobna przyczyna. Obstawiałbym missfire (mója ulubiona przyczyna na wszelkiego typu bolączki ) Sprawdź błędy!!!
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Nie masz błędów, nawet pending?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Ooo właśnie. O takie wyjaśnienie mi chodziło. Dzięki
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
Topic author - Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
Sprawdzę, jutro jeszcze na innym programie.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria p71 2004
A czy po zapięciu biegu czujesz że obroty idą w dół bo to może też być skrzynia a błędów ASB nie pokażą ci te zwykłe skanerki...
Sprawdź też szczelność dolotu no i wszystkie wtyczki pod maską od sensorów, cewek itp...
Robiłeś coś ostatnio? Zmieniałeś olej albo inne pierdoły?
Sprawdź też szczelność dolotu no i wszystkie wtyczki pod maską od sensorów, cewek itp...
Robiłeś coś ostatnio? Zmieniałeś olej albo inne pierdoły?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<