Argumenty: CVPI vs SUV'y

Ford
Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1423
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: RE: Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: pecha »

RadAg! pisze:Na zlocie na którym ty byłeś miałem zimówki więc na letnich na pewno bym cię objechał :D Zeby ci jeszcze dokopać powiem że T'blazer jest brzydszy nawet od multipli Obrazek
Ja też byłem na zimowkach, zresztą cały czas na tych samych jeżdżę :) Także Cię to nie tłumaczy. A poza tym to powinienem jeszcze dodać, że tblazer jest na 3 calowym lifcie wiec się gorzej prowadzi niż stock :)
A Adze tblazer się podoba więc tylko to się liczy, w końcu to ona tym jeździ...
Ja po sprzedaży Miaty nie mam żadnego samochodu...

Jak to mówią CHP: You can't outrun the radio" Także P71 nie muszą być szybkie.

Tapaltak


piotrekzet

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: piotrekzet »

MichaŁ pisze:
pecha pisze: Lubię crown vicky ALE...
0to60.jpg
GC z 4,7l V8
TB z 4,2l I6
CV z 4,6l V8
czyli porównywalne silniki
Opierajmy się na faktach :D
:pada:
Mnie osobiście bardziej interesowałaby elastyczność między 50 MPH a 80-90 MPH, czyli przy wyprzedzaniu, bo parametry 0-60 mogą być super, a ja nawet złotym osiołkiem pierwszy przejeżdżam przez skrzyżowanie i to bez palenia gumy i innych "starań".
Oczywiście przyznaję, że na papierze to co podał Pecha robi wrażenie :)


seba4x4

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: seba4x4 »

.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 12:17 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: RadAg! »

Seba nie pij jak wchodzisz na forum albo odwrotnie ale staraj się tych dwóch rzeczy nie łączyć bo ci łabo wychodzi :D

To co napisałem napisałem z doświadczenia WŁASNEGO, może masz inne ale nic o tym nie wiem... :P
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: KARLone »

zapominacie, że jazda po prostej to jedno, drugie to zachowanie auta w zakrętach. Vic robi wynik właśnie na zakrętach. Żaden suv w rzeczywistych warunkach drogowych nie da rady Vicowi. Wspomnę tylko o wielowahaczowym przednim zawieszeniu dzięki któremu masz przewagę w zakrętach nad każdym autem z McPhersonem. Vic jest praktycznie niewywracalny i nadsterowny, w rekach wyszkolonego kierowcy może zadziwić nawet sportowe wozy z przednim napędem. Jedyny problem jaki widzę przy Vicu to garaże, zarówno te przydomowe jak i publiczne, miejsca o minimalnych dopuszczalnych wymiarach byle więcej ich było w statystyce. W sumie prawdziwe suvy mają podobne wymiary.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1423
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: RE: Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: pecha »

KARLone pisze:zapominacie, że jazda po prostej to jedno, drugie to zachowanie auta w zakrętach. Vic robi wynik właśnie na zakrętach. Żaden suv w rzeczywistych warunkach drogowych nie da rady Vicowi. Wspomnę tylko o wielowahaczowym przednim zawieszeniu dzięki któremu masz przewagę w zakrętach nad każdym autem z McPhersonem. .
czasóweczka w Tomaszowie na zlocie pokonana Trailblazerem szybciej niż CV P71

Przytaczam tylko FAKT w tych cytatach...

Tapaltak

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: RadAg! »

Pecha umówmy się, że twoja wygrana to czysty przypadek i tego sie trzymajmy :P

Zobacz jak fajnie pojechałem tutaj


a jak do dupy tutaj:


Wóz miałem przed tym przejazdem 3 miechy w warsztacie, nie jeździłem nim więc trochę mi nie leżał, stał na zimówkach które był w kiepskim stanie poza tym nie było naklejek więc był wolniejszy ;). W normalnych warunkach objechałbym te twoje brzydactwo 5x :P
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1423
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: pecha »

LOL @ pierwszy jak i drugi film z przejazdu

;) CV potrafi wierzgnąć tyłem na piachu ;)

Jeszcze raz napiszę, żebyśmy się niepotrzebnie nie poobrażali - i tak samochody takie jak CVP71 kupuje się sercem i jak tylko do nas przemawia to brać, nie oglądać się

piotrekzet - co do elastyczności to specjalnie wyszukiwałem wyniki na 1/4mile, żeby to było miarodajne

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: RadAg! »

Pecha, ja się nie obrażam. Po prostu udało ci się w niesprzyjających dla mnie okolicznościach mnie objechać i nie chcesz uznać tych niesprzyjających okoliczności za łagodzące :D Po prostu cieszysz się że T'blazer objechał CVPI i to rozumiem bo to nie lada osiągniecie :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1423
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: pecha »

Radek, napisałeś kiedyś, że 03-04 są uważane za najlepsze roczniki CV, dlaczego? Rozwiniesz?

Tapaltak

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: RadAg! »

Bo mają już nowe zawieszenie i układ kierowniczy rack&pinion ale nadal przepustnica jest na lince. Od chyba 2005 albo 2006 wszedł elektroniczny gaz i czar prysł. Taka jest powszechna opinia w USA, że te roczniki są najlepsze, być może są jeszcze dodatkowe plusy tych roczników lub inne minusy późniejszych. Po prostu, biorąc pod uwagę, że od 2003 do końca produkcji nie wprowadzano istotnych zmian w konstrukcji to pewnie rocznikami 3 i 04 najlepiej się jeździ.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


seba4x4

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: seba4x4 »

.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 12:16 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1423
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: RE: Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: pecha »

RadAg! pisze:Bo mają już nowe zawieszenie i układ kierowniczy rack&pinion ale nadal przepustnica jest na lince. Od chyba 2005 albo 2006 wszedł elektroniczny gaz i czar prysł. Taka jest powszechna opinia w USA, że te roczniki są najlepsze, być może są jeszcze dodatkowe plusy tych roczników lub inne minusy późniejszych. Po prostu, biorąc pod uwagę, że od 2003 do końca produkcji nie wprowadzano istotnych zmian w konstrukcji to pewnie rocznikami 3 i 04 najlepiej się jeździ.
Ok kumam.
Ją miałem w dwóch samochodach gaz bez linki i w obydwu mi to nie pasowało. I to MEGA nie pasowało.

Tapaltak

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 1079
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: nope
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: Pan Arek »

RadAg! pisze:Bo mają już nowe zawieszenie i układ kierowniczy rack&pinion ale nadal przepustnica jest na lince. Od chyba 2005 albo 2006 wszedł elektroniczny gaz i czar prysł. Taka jest powszechna opinia w USA, że te roczniki są najlepsze, być może są jeszcze dodatkowe plusy tych roczników lub inne minusy późniejszych. Po prostu, biorąc pod uwagę, że od 2003 do końca produkcji nie wprowadzano istotnych zmian w konstrukcji to pewnie rocznikami 3 i 04 najlepiej się jeździ.

CzyTwoja Vicki z 2001 powinna czuć się zagrożona bo będzie zamieniana na 2003 ? ;)
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

Post autor: RadAg! »

Nie ma takiej opcji. Moja dla mnie jest najlepsza [WINKING FACE]

Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

ODPOWIEDZ