Argumenty: CVPI vs SUV'y
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2012, 10:58
- Samochód: jest Chev Evanda '05 2.0L/był Opel Omega '97 2.5V6
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Argumenty: CVPI vs SUV'y
Witajcie,
Jakie macie za i przeciw wobec zakupu CV P71? Będę wymieniał auto (rok wcześniej niż planowałem).
W grę wchodzi wyłącznie P71 lub coś z SUV'ów, typu Explorer, Expedition, Tahoe, Durango itp (wersje tylko z V8)
P71
plusy:
- mocny sedan full-size na ramie z v8 (chyba oczywiste)
- auto niespotykane i jedyne w swoim rodzaju
minusy:
- gabaryty (w szczególności chodzi o długość)
- dostępność części do P71 "od ręki" oraz brak mechaników ogarniających to auto(??)
SUV'y
plusy:
- siedzisz wyżej, widzisz więcej
- załadujesz więcej, 3 rząd foteli,
- większy komfort jazdy (?)
- lepsza dostępność części
minusy:
- droższe części(?) zużycie paliwa?
- to w sumie "zwykłe" auta, które widuje się okazyjnie na ulicach miast
Aha, przyszłe auto będzie służyć do codziennej jazdy ~100 km + weekendowe wyjazdy, rodzinka 2+1
Za wszystkie opinie z góry dzięki:)
Jakie macie za i przeciw wobec zakupu CV P71? Będę wymieniał auto (rok wcześniej niż planowałem).
W grę wchodzi wyłącznie P71 lub coś z SUV'ów, typu Explorer, Expedition, Tahoe, Durango itp (wersje tylko z V8)
P71
plusy:
- mocny sedan full-size na ramie z v8 (chyba oczywiste)
- auto niespotykane i jedyne w swoim rodzaju
minusy:
- gabaryty (w szczególności chodzi o długość)
- dostępność części do P71 "od ręki" oraz brak mechaników ogarniających to auto(??)
SUV'y
plusy:
- siedzisz wyżej, widzisz więcej
- załadujesz więcej, 3 rząd foteli,
- większy komfort jazdy (?)
- lepsza dostępność części
minusy:
- droższe części(?) zużycie paliwa?
- to w sumie "zwykłe" auta, które widuje się okazyjnie na ulicach miast
Aha, przyszłe auto będzie służyć do codziennej jazdy ~100 km + weekendowe wyjazdy, rodzinka 2+1
Za wszystkie opinie z góry dzięki:)
-
- Posty: 430
- Rejestracja: 05 mar 2015, 18:08
- Samochód: Ford Explorer II '96 4.0 OHV V6
- Skąd: Piotrków Trybunalski
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Życie za krótkie jest żeby jeździć SUW'em. Moim zdaniem zdecydowanie CV P71, potężny, na ramie, prosty (też mi się taki marzy ). A co do mechaników, te podstawowe naprawy mechaniczne powinno się samemu umieć ogarnąć w razie problemów, bo szczerze większość mechanorów tylko czeka jak wjedziesz do nich amcarem to myślą jak cie tu orżnąć na kasę Przykład z życia, popularny serwis w moim mieście, alternatorów, rozruszników, itd. Przyniosłem rozrusznik do regeneracji, pyta się od czego to, ja od Jeepa G.Ch. V8 5.2, a on na to uuu, trudno to rozebrać, nie wiem czy będę miał takie łożyska, itd. ostatecznie skasował mnie na 200,- za wymianę łożysk i nasmarowanie, gdzie za większość popularnych rozruszników cena nie przekracza u nich 100-120 zeta.
W amcarach nie liczy się spalania, to spalanie liczy pojemność twojego portfela... XD
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Nie wiem czy można mówić o dobrej dostępności części do CVPI i jednocześnie sugerować kiepską lub gorszą do SUVów. Taki chyba urok tych samochodów, że ani do jednego ani do drugiego nie dostaniesz wszystkiego od ręki i trzeba czasem zanurkować w allegro czy rockauto.
Z drugiej strony porównujemy auta które są skrajnie różne.
Jeśli masz jeździć tym codziennie i piszesz, że dość sporo, to wybrałbym Forda że względu na przewagę w ekonomii (wiadomo, modular, mniejsza masa, napęd tylko na jedną oś i opływowość), chyba wszystkie SUVy z USA przypominają kiosk a w połączeniu z napędem na 4 koła na pewno nie będzie to najbardziej ekonomiczna opcja.
Ciężko zrozumieć mi plus unikatowiści Forda CV. Przecież Expedition, Tahoe nie mijamy codziennie.
Osobiście gdybym miał wybrać między CV a jakiMŚ SUVem to szukałbym Chevroleta Suburbana albo Forda Expedition- moim zdaniem najciekawsze, ale też największe i pewnie najbardziej uciążliwe przy codziennej jeździe; )
(Jest jeszcze Ford Excurison , ale to już całkowicie kłóci mi się z codziennością )
Nie wiem skąd minus u Forda za długość, jeśli większość jeśli nie wszystkie wymienione przez Ciebie SUVY też mają te 5m+.
Generalnie temat rzeka i chyba nie ma jednoznacznej wygranej w takim sporze.
Plusy sedanów są minusami dla właścicieli SUVÓW i odwrotnie.
Weź to co bardziej Ci się podoba, czyli Ford (wnioskuję z tytułu ) i się ciesz
Z drugiej strony porównujemy auta które są skrajnie różne.
Jeśli masz jeździć tym codziennie i piszesz, że dość sporo, to wybrałbym Forda że względu na przewagę w ekonomii (wiadomo, modular, mniejsza masa, napęd tylko na jedną oś i opływowość), chyba wszystkie SUVy z USA przypominają kiosk a w połączeniu z napędem na 4 koła na pewno nie będzie to najbardziej ekonomiczna opcja.
Ciężko zrozumieć mi plus unikatowiści Forda CV. Przecież Expedition, Tahoe nie mijamy codziennie.
Osobiście gdybym miał wybrać między CV a jakiMŚ SUVem to szukałbym Chevroleta Suburbana albo Forda Expedition- moim zdaniem najciekawsze, ale też największe i pewnie najbardziej uciążliwe przy codziennej jeździe; )
(Jest jeszcze Ford Excurison , ale to już całkowicie kłóci mi się z codziennością )
Nie wiem skąd minus u Forda za długość, jeśli większość jeśli nie wszystkie wymienione przez Ciebie SUVY też mają te 5m+.
Generalnie temat rzeka i chyba nie ma jednoznacznej wygranej w takim sporze.
Plusy sedanów są minusami dla właścicieli SUVÓW i odwrotnie.
Weź to co bardziej Ci się podoba, czyli Ford (wnioskuję z tytułu ) i się ciesz
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
I w związku z powyższym zgadzam się z poniższymLouCyphre pisze:W grę wchodzi wyłącznie P71 lub coś z SUV'ów
Gdybyś chciał zasięgnąć opinii porównawczej dotyczącej dwóch sedanów, dwóch SUW-ów, czy kombiaków, czy vanów, obojętne, to można by się pokusić o wyszukanie różnic dających plusy lub minusy, ale SUV kontra sedan?... Ciężko...Pan Arek pisze:Generalnie temat rzeka i chyba nie ma jednoznacznej wygranej w takim sporze.
Plusy sedanów są minusami dla właścicieli SUVÓW i odwrotnie.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Głupie trochę to wybieranie bo to skrajnie różne samochody pod względem użytkowym więc przede wszystkim powinieneś się kierować własnymi potrzebami. Jeżeli natomiast porównywać CVPI z czymkolwiek innym pod względem awaryjności, trwałości i prostoty obsługi to też brak praktycznie konkurencji więc wybór jest tylko jeden. CVPI się nie psuje a jak się zepsuje to naprawisz z jednym palcem w du..e. Części ściągasz z USA na zapas bo do CVPI w naszym kraju nie dostaniesz praktycznie NIC (chyba, że bedziesz kupował części "cywilne" ale wtedy drastycznie obniżysz trwałość i wytrzymałość samochodu).
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Ja miałem suva całkowicie z innej bajki, teraz mam CV p71 jestem zakochany w tym aucie i wiem, ze będzie bardzo długo ze mną.
Mnie osobiście długość tego auta w ogólnie nie przeszkadza. Zanim kupiłem zastanawiałem sie jak będzie z parkowaniem, a teraz mogę powiedzieć ze parkuje mi sie nim łatwiej niż kompressorem mojej kobiety.
Ja totalny laik z mechaniki potrafię sobie poradzić z podstawowymi wymianami zuzywalnych części.
Części z Stanów zazwyczaj sa do 5 dni, wiec można powiedzieć ze prawie od ręki.
Mnie osobiście długość tego auta w ogólnie nie przeszkadza. Zanim kupiłem zastanawiałem sie jak będzie z parkowaniem, a teraz mogę powiedzieć ze parkuje mi sie nim łatwiej niż kompressorem mojej kobiety.
Ja totalny laik z mechaniki potrafię sobie poradzić z podstawowymi wymianami zuzywalnych części.
Części z Stanów zazwyczaj sa do 5 dni, wiec można powiedzieć ze prawie od ręki.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
SUV - z mojego punktu widzenia oczywiście - ma tylko taką zaletę, że wjedzie na głębsze koleiny niż standardowy sedan. Terenówka to to nie jest, bo musiałby mieć adekwatne opony do terenu. Dużo pali, za to słabo przyspiesza - w porównaniu z dowolnym sedanem z podobnym silnikiem. Dużo większa masa przydatna przy zderzeniach czołowych. Nie powiem, SUVy jako takie są bardzo ładne, ale takiej CV też nic nie brakuje. No i jak pójdziesz z alternatorem do naprawy, to powiesz, że od Forda i Cię tak nie wyczyszczą z kasy A dla 3 osób CV ma jeszcze sporo zapasu. Poza tym weź pod uwagę, że jak będziesz miał SUVa to natychmiast wszyscy krewni i znajomi z sedanami będą Ci truć dupę, żebyś przewiózł pralkę, lodówkę, szafę, łóżko, odwiózł babcię z dziadkiem i wnukami, przywiózł ciocię Halinkę z szóstką dzieci i czterema rowerami itp.
-
- Posty: 430
- Rejestracja: 05 mar 2015, 18:08
- Samochód: Ford Explorer II '96 4.0 OHV V6
- Skąd: Piotrków Trybunalski
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Dobrze prawi nie kupuj SUVa, bierz CVpiotrekzet pisze:Poza tym weź pod uwagę, że jak będziesz miał SUVa to natychmiast wszyscy krewni i znajomi z sedanami będą Ci truć dupę, żebyś przewiózł pralkę, lodówkę, szafę, łóżko, odwiózł babcię z dziadkiem i wnukami, przywiózł ciocię Halinkę z szóstką dzieci i czterema rowerami itp.
W amcarach nie liczy się spalania, to spalanie liczy pojemność twojego portfela... XD
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Nie wiem czy jestem durny, ale spodziewałem się lepszych argumentów od fanów CVPI.
Części ze Stanów w 5 dni? Super! Rozumiem ze części do innych marek/suv ów brak na tamtejszym rynku albo czeka sie miesiacami?
"CVPI się nie psuje" - to zdanie przemilczę.
Z plusów CV vs suvy na pewno ekonomia i dynamiczność jazdy wynikającą z mniejszej masy i mniejszych oporów powietrza, to z pewnością istotne przy codziennej intensywnej eksploatacji.
Co do łatwości parkowania - serio? Jak ktos nie potrafi zaparkować to i w punto będzie mial wszędzie problem. Minusem pod tym wzgledem niektórych Suvów może byc ich szerokość i wysokość.
Z miejsc parkingowych można wystawać dupą, ale jak na szerokość nie wejdziesz to juz nic nie zrobisz.
Kolejny minus dużych suvów - wysokość - odpadają podziemne parkingi w większości.
Części ze Stanów w 5 dni? Super! Rozumiem ze części do innych marek/suv ów brak na tamtejszym rynku albo czeka sie miesiacami?
"CVPI się nie psuje" - to zdanie przemilczę.
Z plusów CV vs suvy na pewno ekonomia i dynamiczność jazdy wynikającą z mniejszej masy i mniejszych oporów powietrza, to z pewnością istotne przy codziennej intensywnej eksploatacji.
Co do łatwości parkowania - serio? Jak ktos nie potrafi zaparkować to i w punto będzie mial wszędzie problem. Minusem pod tym wzgledem niektórych Suvów może byc ich szerokość i wysokość.
Z miejsc parkingowych można wystawać dupą, ale jak na szerokość nie wejdziesz to juz nic nie zrobisz.
Kolejny minus dużych suvów - wysokość - odpadają podziemne parkingi w większości.
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Lubię crown vicky ALE... GC z 4,7l V8piotrekzet pisze:SUV - z mojego punktu widzenia oczywiście - ma tylko taką zaletę, że wjedzie na głębsze koleiny niż standardowy sedan. Terenówka to to nie jest, bo musiałby mieć adekwatne opony do terenu. Dużo pali, za to słabo przyspiesza - w porównaniu z dowolnym sedanem z podobnym silnikiem. Dużo większa masa przydatna przy zderzeniach czołowych. Nie powiem, SUVy jako takie są bardzo ładne, ale takiej CV też nic nie brakuje. No i jak pójdziesz z alternatorem do naprawy, to powiesz, że od Forda i Cię tak nie wyczyszczą z kasy A dla 3 osób CV ma jeszcze sporo zapasu. Poza tym weź pod uwagę, że jak będziesz miał SUVa to natychmiast wszyscy krewni i znajomi z sedanami będą Ci truć dupę, żebyś przewiózł pralkę, lodówkę, szafę, łóżko, odwiózł babcię z dziadkiem i wnukami, przywiózł ciocię Halinkę z szóstką dzieci i czterema rowerami itp.
TB z 4,2l I6
CV z 4,6l V8
czyli porównywalne silniki
Opierajmy się na faktach
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
pecha pisze: Lubię crown vicky ALE...
0to60.jpg
GC z 4,7l V8
TB z 4,2l I6
CV z 4,6l V8
czyli porównywalne silniki
Opierajmy się na faktach
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
No tyle, że kolega mówił o CVPI a w porównaniu jest cywil.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Chwała ci za to. Głupio by było żebyś się wypowiadał skoro nie jesteś i nie byłeś jej posiadaczemPan Arek pisze:
"CVPI się nie psuje" - to zdanie przemilczę.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
dzięki za wytknięcie, nie zwróciłem uwagi na toRadAg! pisze:No tyle, że kolega mówił o CVPI a w porównaniu jest cywil.
proszę bardzo tutaj info o P71
Rok..................Model.............................1/4 Mile
1992 Ford Crown Victoria Police Interceptor 17.48
1993 Ford Crown Victoria Police Interceptor 17.29
1994 Ford Crown Victoria Police Interceptor 17.25
1995 Ford Crown Victoria Police Interceptor 17.32
1996 Ford Crown Victoria Police Interceptor 16.89
1997 Ford Crown Victoria Police Interceptor 17.63
2003 Ford Police Interceptor 16.99
2004 Ford Police Interceptor "3:27" 16.44
2004 Ford Police Interceptor "3:55" 16.34
2005 Ford Police Interceptor "3:27" 16.44
2006 Ford Police Interceptor "3:27" 16.73
2006 Ford Police Interceptor "3:55" 16.57
2007 Ford Police Interceptor "3:34" 16.70
2008 Ford Police Interceptor "3:27" 16.35
2008 Ford Police Interceptor "3:55" 16.29
2009 Ford Police Interceptor "3:27" 16.69
2009 Ford Police Interceptor "3:55" 16.71
2010 Ford Police Interceptor "3:27" 16.74
2010 Ford Police Interceptor "3:55" 16.42
2011 Ford Police Interceptor "3:27" 16.82
2011 Ford Police Interceptor "3:55" 16.75
tak jak myślałem - wygląda to tylko gorzej
BTW czasóweczka w Tomaszowie na zlocie pokonana Trailblazerem szybciej niż CV P71
ALE
nie o to chodzi
takie samochody powinno się kupować sercem
Jeżeli tylko serce komuś podpowiada P71 to nie ma się co zastanawiać
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y
Pecha na pierwszym zlocie w Tomaszowie KJS wygrały kolejno Mustang, moja CV Karola na 3 miejscu. Na zlocie na którym ty byłeś miałem zimówki więc na letnich na pewno bym cię objechał Zeby ci jeszcze dokopać powiem że T'blazer jest brzydszy nawet od multipli
A tak na serio to wiadomo, że CV jest przestarzała jeśli chodzi o performance ale czy my tutaj o tym mówimy?
A tak na serio to wiadomo, że CV jest przestarzała jeśli chodzi o performance ale czy my tutaj o tym mówimy?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<