Strona 2 z 2

Re: RE: Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 15 cze 2016, 15:33
autor: pecha
RadAg! pisze:Na zlocie na którym ty byłeś miałem zimówki więc na letnich na pewno bym cię objechał :D Zeby ci jeszcze dokopać powiem że T'blazer jest brzydszy nawet od multipli Obrazek
Ja też byłem na zimowkach, zresztą cały czas na tych samych jeżdżę :) Także Cię to nie tłumaczy. A poza tym to powinienem jeszcze dodać, że tblazer jest na 3 calowym lifcie wiec się gorzej prowadzi niż stock :)
A Adze tblazer się podoba więc tylko to się liczy, w końcu to ona tym jeździ...
Ja po sprzedaży Miaty nie mam żadnego samochodu...

Jak to mówią CHP: You can't outrun the radio" Także P71 nie muszą być szybkie.

Tapaltak

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 16 cze 2016, 18:20
autor: piotrekzet
MichaŁ pisze:
pecha pisze: Lubię crown vicky ALE...
0to60.jpg
GC z 4,7l V8
TB z 4,2l I6
CV z 4,6l V8
czyli porównywalne silniki
Opierajmy się na faktach :D
:pada:
Mnie osobiście bardziej interesowałaby elastyczność między 50 MPH a 80-90 MPH, czyli przy wyprzedzaniu, bo parametry 0-60 mogą być super, a ja nawet złotym osiołkiem pierwszy przejeżdżam przez skrzyżowanie i to bez palenia gumy i innych "starań".
Oczywiście przyznaję, że na papierze to co podał Pecha robi wrażenie :)

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 16 cze 2016, 18:28
autor: seba4x4
.

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 16 cze 2016, 19:09
autor: RadAg!
Seba nie pij jak wchodzisz na forum albo odwrotnie ale staraj się tych dwóch rzeczy nie łączyć bo ci łabo wychodzi :D

To co napisałem napisałem z doświadczenia WŁASNEGO, może masz inne ale nic o tym nie wiem... :P

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 16 cze 2016, 20:06
autor: KARLone
zapominacie, że jazda po prostej to jedno, drugie to zachowanie auta w zakrętach. Vic robi wynik właśnie na zakrętach. Żaden suv w rzeczywistych warunkach drogowych nie da rady Vicowi. Wspomnę tylko o wielowahaczowym przednim zawieszeniu dzięki któremu masz przewagę w zakrętach nad każdym autem z McPhersonem. Vic jest praktycznie niewywracalny i nadsterowny, w rekach wyszkolonego kierowcy może zadziwić nawet sportowe wozy z przednim napędem. Jedyny problem jaki widzę przy Vicu to garaże, zarówno te przydomowe jak i publiczne, miejsca o minimalnych dopuszczalnych wymiarach byle więcej ich było w statystyce. W sumie prawdziwe suvy mają podobne wymiary.

Re: RE: Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 16 cze 2016, 23:00
autor: pecha
KARLone pisze:zapominacie, że jazda po prostej to jedno, drugie to zachowanie auta w zakrętach. Vic robi wynik właśnie na zakrętach. Żaden suv w rzeczywistych warunkach drogowych nie da rady Vicowi. Wspomnę tylko o wielowahaczowym przednim zawieszeniu dzięki któremu masz przewagę w zakrętach nad każdym autem z McPhersonem. .
czasóweczka w Tomaszowie na zlocie pokonana Trailblazerem szybciej niż CV P71

Przytaczam tylko FAKT w tych cytatach...

Tapaltak

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 17 cze 2016, 09:52
autor: RadAg!
Pecha umówmy się, że twoja wygrana to czysty przypadek i tego sie trzymajmy :P

Zobacz jak fajnie pojechałem tutaj


a jak do dupy tutaj:


Wóz miałem przed tym przejazdem 3 miechy w warsztacie, nie jeździłem nim więc trochę mi nie leżał, stał na zimówkach które był w kiepskim stanie poza tym nie było naklejek więc był wolniejszy ;). W normalnych warunkach objechałbym te twoje brzydactwo 5x :P

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 17 cze 2016, 13:54
autor: pecha
LOL @ pierwszy jak i drugi film z przejazdu

;) CV potrafi wierzgnąć tyłem na piachu ;)

Jeszcze raz napiszę, żebyśmy się niepotrzebnie nie poobrażali - i tak samochody takie jak CVP71 kupuje się sercem i jak tylko do nas przemawia to brać, nie oglądać się

piotrekzet - co do elastyczności to specjalnie wyszukiwałem wyniki na 1/4mile, żeby to było miarodajne

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 17 cze 2016, 14:27
autor: RadAg!
Pecha, ja się nie obrażam. Po prostu udało ci się w niesprzyjających dla mnie okolicznościach mnie objechać i nie chcesz uznać tych niesprzyjających okoliczności za łagodzące :D Po prostu cieszysz się że T'blazer objechał CVPI i to rozumiem bo to nie lada osiągniecie :D

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 19 cze 2016, 08:34
autor: pecha
Radek, napisałeś kiedyś, że 03-04 są uważane za najlepsze roczniki CV, dlaczego? Rozwiniesz?

Tapaltak

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 19 cze 2016, 12:45
autor: RadAg!
Bo mają już nowe zawieszenie i układ kierowniczy rack&pinion ale nadal przepustnica jest na lince. Od chyba 2005 albo 2006 wszedł elektroniczny gaz i czar prysł. Taka jest powszechna opinia w USA, że te roczniki są najlepsze, być może są jeszcze dodatkowe plusy tych roczników lub inne minusy późniejszych. Po prostu, biorąc pod uwagę, że od 2003 do końca produkcji nie wprowadzano istotnych zmian w konstrukcji to pewnie rocznikami 3 i 04 najlepiej się jeździ.

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 20 cze 2016, 07:49
autor: seba4x4
.

Re: RE: Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 20 cze 2016, 13:19
autor: pecha
RadAg! pisze:Bo mają już nowe zawieszenie i układ kierowniczy rack&pinion ale nadal przepustnica jest na lince. Od chyba 2005 albo 2006 wszedł elektroniczny gaz i czar prysł. Taka jest powszechna opinia w USA, że te roczniki są najlepsze, być może są jeszcze dodatkowe plusy tych roczników lub inne minusy późniejszych. Po prostu, biorąc pod uwagę, że od 2003 do końca produkcji nie wprowadzano istotnych zmian w konstrukcji to pewnie rocznikami 3 i 04 najlepiej się jeździ.
Ok kumam.
Ją miałem w dwóch samochodach gaz bez linki i w obydwu mi to nie pasowało. I to MEGA nie pasowało.

Tapaltak

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 23 cze 2016, 21:49
autor: Pan Arek
RadAg! pisze:Bo mają już nowe zawieszenie i układ kierowniczy rack&pinion ale nadal przepustnica jest na lince. Od chyba 2005 albo 2006 wszedł elektroniczny gaz i czar prysł. Taka jest powszechna opinia w USA, że te roczniki są najlepsze, być może są jeszcze dodatkowe plusy tych roczników lub inne minusy późniejszych. Po prostu, biorąc pod uwagę, że od 2003 do końca produkcji nie wprowadzano istotnych zmian w konstrukcji to pewnie rocznikami 3 i 04 najlepiej się jeździ.

CzyTwoja Vicki z 2001 powinna czuć się zagrożona bo będzie zamieniana na 2003 ? ;)

Re: Argumenty: CVPI vs SUV'y

: 24 cze 2016, 09:51
autor: RadAg!
Nie ma takiej opcji. Moja dla mnie jest najlepsza [WINKING FACE]

Wysłane z komóry