Stajnia FORD
-
Topic author - Posty: 97
- Rejestracja: 27 lip 2014, 10:56
- Samochód: Fordy: Explo III V8; Explo V V6; Mustang S197 V8
- Skąd: Kaszuby
Stajnia FORD
Do mojej stajni Ford :
Explorer, MY 2015, XLT , 4WD, 7-em miejsc, 3,5 V6 (Cyclone)
dołączył jeszcze jeden: Explorer, MY 2015, XLT , 4WD, 7-em miejsc, 3,5 V6 (Cyclone)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2017, 23:26 przez Marko, łącznie zmieniany 1 raz.
Stajnia Ford:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Stajnia FORD
Super, to ten sam silnik co w Taurusie 365 KM?
Nie wpadasz czasem mustangiem do hd customs?
Nie wpadasz czasem mustangiem do hd customs?
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stajnia FORD
Fajna kolekcja. Wrzuć więcej fotek Explo ze środka. Coraz więcej ludu z Pomorza
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 97
- Rejestracja: 27 lip 2014, 10:56
- Samochód: Fordy: Explo III V8; Explo V V6; Mustang S197 V8
- Skąd: Kaszuby
Re: Stajnia FORD
Silnik 365 KM w Taurusie to EcoBoost. Tu jest N/A, których jestem fanem. Ten silnik ma 290 KM. W Taurusach też występował z tym że miał tam 265 KM.wojtekrobert pisze:Super, to ten sam silnik co w Taurusie 365 KM?
Nie wpadasz czasem mustangiem do hd customs?
Co do Pawła. Wcześniej czy póżniej każdy Mustang tam trafia w pogoni za mocą. Ja ten etap mam już za sobą , przeróbki zakończyłem w zeszłym roku. Efekt końcowy to 430 KM ; 570 NM - wszystko z 4,6 V8 N/A. A zmian w aucie było trochę. Począwszy od hamulców, zawieszenia , przełożeń, ukł. wydechowego aż do silnika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2017, 23:30 przez Marko, łącznie zmieniany 1 raz.
Stajnia Ford:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
-
Topic author - Posty: 97
- Rejestracja: 27 lip 2014, 10:56
- Samochód: Fordy: Explo III V8; Explo V V6; Mustang S197 V8
- Skąd: Kaszuby
Re: Stajnia FORD
Bez przesady , jestem tu już 2 lata.RadAg! pisze: Coraz więcej ludu z Pomorza
Stajnia Ford:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Stajnia FORD
Ale malo aktywny :-)
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stajnia FORD
jadaniel pisze:Ale malo aktywny :-)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: Stajnia FORD
I jak oceniasz nową Amerykę w porównaniu do tej starszej?
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 06 gru 2016, 11:38
- Samochód: Limuzyny
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stajnia FORD
piękne auta, coraz bliżej do spotu na pomorzu
pozdrawiam Limuzyna Trojmiasto
'79 7.0 V8 Cadillac Fleetwood Ultra Limousine
'94 4.6 V8 Lincoln Town Car 9m
...
'79 7.0 V8 Cadillac Fleetwood Ultra Limousine
'94 4.6 V8 Lincoln Town Car 9m
...
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Stajnia FORD
Już jeden Piknik mieliście Teraz pora, żebyście Wy się chociaż trochę przejechali
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stajnia FORD
To weź tam Arek jakąś stodołę ogarnijcie to przyjedziemy
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 97
- Rejestracja: 27 lip 2014, 10:56
- Samochód: Fordy: Explo III V8; Explo V V6; Mustang S197 V8
- Skąd: Kaszuby
Re: Stajnia FORD
W końcu po dlugim oczekiwaniu jest już w PL. Transport do PL trwał przeszło miesiąc, ale tak czasem bywa. Teraz tylko formalności celne, rejestracyjne i można zacząć "terroryzować" Pomorze.
https://www.facebook.com/KingCobra.1978/
https://www.facebook.com/KingCobra.1978/
Stajnia Ford:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Stajnia FORD
fajnie, nawet nie tak długo jak na okres świąteczno noworoczny. Co w nim będziesz robił?
-
Topic author - Posty: 97
- Rejestracja: 27 lip 2014, 10:56
- Samochód: Fordy: Explo III V8; Explo V V6; Mustang S197 V8
- Skąd: Kaszuby
Re: Stajnia FORD
Najpierw muszę go porządnie i na spokojnie oglądnąć. Kupowałem z oferty prywatnej na bazie zdjęć, a więc w zasadzie "w ciemno".Ponieważ liczę się z koniecznością renowacji główną uwagę zwracałem na kompletność wyposażenia i zachowaną oryginalność. Jest tutaj naprawdę bardzo dobrze. Z częściami, wyposażenia do tego modelu jest naprawdę b. ciężko w US. Tutaj np. rarytasem na skalę US są oryginalne felgi Lace z oryginalnymi kołpaczkami kół. Tego modelu wyprodukowano tylko ok. 4300 szt. Jeśli buda będzie w przyzwoitym stanie to zabiorę się z pewnością za silnik. Remont + zmiana głowic, wałków rozrządu, popychaczy , sprężyn i przejście na gażnik 4-ro gardzielowy powinno dać ok. 330 KM czyli tyle ile ten silnik mial fabrycznie w modelach wcześniejszych zanim nie został odprężony i wykastrowany do 141 KM.
Docelowo resztama pozostać w oryginale. Jeśli renowacja to typowa dla nas (w Polsce) tj. rozbiórka do gołej blachy, nadwozie do piaskowania , sodowania, prace blacharskie-wymiana elementów na nowe, konserwacja , lakierowanie i złożenie. Dla ambitnych min 2 lata pracy. Będzie co robić! A poza tym auto ma cieszyć moje oko i sympatyków amerykańskiej motoryzacji na zjazdach i spotach Mustangów.
Docelowo resztama pozostać w oryginale. Jeśli renowacja to typowa dla nas (w Polsce) tj. rozbiórka do gołej blachy, nadwozie do piaskowania , sodowania, prace blacharskie-wymiana elementów na nowe, konserwacja , lakierowanie i złożenie. Dla ambitnych min 2 lata pracy. Będzie co robić! A poza tym auto ma cieszyć moje oko i sympatyków amerykańskiej motoryzacji na zjazdach i spotach Mustangów.
Stajnia Ford:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 11 sie 2017, 11:26
- Samochód: Subaru Legacy, Mazda MX-5
- Skąd: Leszno
Re: Stajnia FORD
Bardzo fajna kolekcja, najbardziej jestem ciekaw King Cobry. Bardzo ładnie "gada" ten motor tylko rzeczywiście trzeba będzie wzmocnić, bo te 141KM to pewnie wcale nie jedzie
Gratulacje autek i dawaj relację z etapów renowacji.
Gratulacje autek i dawaj relację z etapów renowacji.