Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Bardzo ciekawe info! A możesz powiedzieć jak się to menu wywoływało?Prezes_XJ pisze:Jeep Grand Cherokee ZJ miał całe ukryte menu w konsoli klimy i można było sprawdzać cyfrowo obroty silnika, prędkość czy np temperaturę silnika
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
- Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
- Skąd: Warszawa
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Przytrzymanie AC + Recirc i zaczynasz kręcić gałką od temperatury... pojawia się 88 na ekranie a później już wybierasz odpowiedni numer i masz różne opcje
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Chorrrroba... nie mam gałki w MGM
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Nie ma takich patentów ale mozna np wyłączyć "tajną procedurą serwisową" przypominacz o niezapiętych pasach
http://forum.roadrunners.pl/viewtopic.php?f=52&t=891
Z innych tajnych tricków to jeśli masz problem z odpaleniem auta a pomimo, ze masz wyłączone światła one się świecą to znaczy że masz gdzieś zwarcie w elektryce
Do tylnego mostu lejemy 1,8l 80W90 jesli ze szperą do dodajemy friction modifier lub wlemamy olej który taki dodatek jż ma.
Jeżeli już jesteśmy przy tylnych mostach to częstym problemem jest to, ze łożysko tylnej półośki pracuje bezpośrednio na tej półośce dlatego jak mamy jakieś luzy na tylnych kołach lub niepokojące dźwięki buczącegołożyska to najlepiej jak najszybciej zbadać ten temat.
Tutaj zbiór tego co jest w naszym dziale technicznym:
Ford Crown Victoria 2003 Instrukcja użytkownika
1999 Mercury Grand Marquis Owners Manual
Lincoln Town Car 1998 Instrukcja użytkownika
Ford Crown Victoria 1996 Instrukcja użytkownika
Diagram - skrzynki bezpieczników Ford Crown Victoria 1998 - 2011
klawiatura zamka Town Car
Czyszczenie MAF Sensora W FCV,MGM,LTC Modular
Skanowanie błędów OBD2 Check Engine
J-mod czyli modyfikacja skrzyni 4R70W
Czyszczenie przepustnicy- Crown Victoria 4.6 Modular
Jak wyciągnąć cylinderek zamka ze stacyjki
Wymiana kolumny kierownicy - 98-02 Crown Vic, Grand Marquis
Demontaż lamp przednich
Wymiana przełącznika wielofunkcyjnego (wycieraczki)
Wymiana paska wielorowkowego i rolki prowadzącej
Dane do ustawienia zbieżności Crown Vic/Town Car/MGM
http://forum.roadrunners.pl/viewtopic.php?f=52&t=891
Z innych tajnych tricków to jeśli masz problem z odpaleniem auta a pomimo, ze masz wyłączone światła one się świecą to znaczy że masz gdzieś zwarcie w elektryce
Do tylnego mostu lejemy 1,8l 80W90 jesli ze szperą do dodajemy friction modifier lub wlemamy olej który taki dodatek jż ma.
Jeżeli już jesteśmy przy tylnych mostach to częstym problemem jest to, ze łożysko tylnej półośki pracuje bezpośrednio na tej półośce dlatego jak mamy jakieś luzy na tylnych kołach lub niepokojące dźwięki buczącegołożyska to najlepiej jak najszybciej zbadać ten temat.
Tutaj zbiór tego co jest w naszym dziale technicznym:
Ford Crown Victoria 2003 Instrukcja użytkownika
1999 Mercury Grand Marquis Owners Manual
Lincoln Town Car 1998 Instrukcja użytkownika
Ford Crown Victoria 1996 Instrukcja użytkownika
Diagram - skrzynki bezpieczników Ford Crown Victoria 1998 - 2011
klawiatura zamka Town Car
Czyszczenie MAF Sensora W FCV,MGM,LTC Modular
Skanowanie błędów OBD2 Check Engine
J-mod czyli modyfikacja skrzyni 4R70W
Czyszczenie przepustnicy- Crown Victoria 4.6 Modular
Jak wyciągnąć cylinderek zamka ze stacyjki
Wymiana kolumny kierownicy - 98-02 Crown Vic, Grand Marquis
Demontaż lamp przednich
Wymiana przełącznika wielofunkcyjnego (wycieraczki)
Wymiana paska wielorowkowego i rolki prowadzącej
Dane do ustawienia zbieżności Crown Vic/Town Car/MGM
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Korzystanie z systemu bezkluczykowego dostępu do pojazdu.
W pojeździe wyposażonym w system bezkluczykowego dostępu można zablokować lub odblokować drzwi bądź bagażnik bez korzystania z klucza. Przyciski obsługi systemu znajdują się nad zewnętrzną klamką drzwi po stronie kierowcy. Kupujący otrzymuje kod do obsługi systemu zamontowanego w pojeździe. Dla wygody użytkownika kod został zapisany w trzech miejscach.
Kod znajduje się w następujących miejscach:
- na karcie posiadacza pojazdu znajdującej się w schowku,
- jest przyczepiony od spodu do klapy bagażnika,
- przyczepiony do modułu komputerowego znajdującego się za panelem na drzwiach kierowcy.
W momencie korzystania system dostępu włącza oświetlenie kabiny pojazdu na 25 s, a przyciski na klawiaturze zostają podświetlone.
Nie wciskać przycisków kluczem, długopisem, ołówkiem ani innym twardym przedmiotem. Tego typu przedmioty mogą uszkodzić przyciski.
Odblokowywanie drzwi przy użyciu systemu bezkluczykowego dostępu
W pierwszej kolejności, tj. przed odblokowaniem pozostałych drzwi lub bagażnika, należy otworzyć drzwi kierowcy. Jeżeli pomiędzy wybraniem kolejnych przycisków minie więcej niż 5 sekund, system wyłączy się i konieczne jest ponowne wprowadzenie kodu. Brak podświetlenia klawiatury oznacza, że system wyłączył się. W przypadku wadliwego działania systemu bezkluczykowego dostępu należy użyć klucza lub pilota w celu zablokowania i odblokowania drzwi bądź odblokowania bagażnika.
1. W celu odblokowania drzwi kierowcy należy wprowadzić kod fabryczny lub osobisty. Wszystkie kody składają się z pięciu cyfr. Po wprowadzeniu piątej cyfry kodu drzwi kierowcy zostaną odblokowane.
2. W celu odblokowania drzwi pasażera należy wybrać przycisk 3/4 w ciągu pięciu sekund od odblokowania drzwi kierowcy lub bagażnika bądź ponownie wprowadzić kod w celu odblokowania drzwi kierowcy, a następnie wybrać przycisk 3/4.
3. W celu odblokowania bagażnika należy wybrać przycisk 5/6 w ciągu pięciu sekund od odblokowania drzwi kierowcy lub pasażera bądź ponownie wprowadzić kod w celu odblokowania drzwi kierowcy, a następnie wybrać przycisk 5/6.
O ile drzwi kierowcy zostały odblokowane jako pierwsze, drzwi pasażera lub bagażnik mogą zostać odblokowane w dowolnej kolejności.
Blokowanie drzwi przy użyciu systemu bezkluczykowego dostępu
System bezkluczykowego dostępu służy również do blokowania drzwi pojazdu. Można również skorzystać z funkcji Autolock, która zablokuje drzwi automatycznie po zajęciu miejsca w pojeździe.
W celu zablokowania wszystkich drzwi pojazdu jednocześnie należy jednocześnie przycisnąć 7/8 i 9/0. Nie jest konieczne uprzednie wprowadzenie kodu z klawiatury.
Funkcja Autolock (z systemem bezkluczykowego dostępu, jeżeli występuje)
Funkcja Autolock automatycznie zablokuje wszystkie drzwi jeżeli:
- drzwi pojazdu są domknięte,
- kluczyk znajduje się w położeniu ON (Wł.),
- miejsce kierowcy jest zajęte lub na fotelu kierowcy umieszczony zostanie ciężki przedmiot, oraz
- wrzucony jest dowolny bieg (oprócz jałowego).
Funkcja Autolock zadziała ponownie jeżeli:
- kluczyk pozostaje w położeniu ON,
- miejsce kierowcy pozostaje zajęte lub na fotelu kierowcy znajduje się ciężki przedmiot,
- drzwi zostaną otwarte a następnie zamknięte, oraz
- wrzucony jest dowolny bieg (oprócz jałowego).
Funkcję Autolock można wyłączyć przyciskami do obsługi systemu bezkluczykowego dostępu.
W celu wyłączenia funkcji Autolock:
1. Wprowadź swój stały pięciocyfrowy kod dostępu (nie chodzi tu o kod użytkownika wybrany przez właściciela pojazdu).
2. W ciągu pięciu sekund wciśnij i przytrzymaj przycisk 7/8.
3. W ciągu kolejnych pięciu sekund wciśnij, bez przytrzymywania, przycisk 3/4.
4. Zwolnij przycisk 7/8.
W celu ponownego włączenia funkcji Autolock wystarczy ponownie wykonać instrukcje dla jej wyłączenia. Powyższe instrukcje służą do włączania i wyłączania funkcji Autolock.
Programowanie własnego kodu dostępu
Przewidziano możliwość zaprogramowania własnego kodu służącego do otwierania pojazdu. Kod ten nie zastępuje kodu stałego przypisanego przez salon sprzedaży. Samodzielnie zaprogramowanym kodem należy posługiwać się w ten sam sposób, co kodem początkowym.
W celu zaprogramowania własnego kodu:
1. Wybierz pięć cyfr tworzących twój kod osobisty.
2. Wprowadź kod stały otrzymany w salonie sprzedaży.
3. W ciągu pięciu sekund wybierz przycisk 1/2.
4. Wprowadź wybrany kod w ciągu pięciu sekund od wybrania przycisku 1/2, przyciskając każdą kolejną cyfrę wybranego kodu w ciągu pięciu sekund od poprzedniej.
5. Po upłynięciu pięciu sekund od wybrania piątej cyfry kodu system zablokuje i odblokuje drzwi pojazdu, potwierdzając tym samym poprawne zaprogramowanie kodu.
System bezkluczykowego dostępu zapamięta nowy kod. W celu otwarcia pojazdu można posłużyć się dowolnym z dwóch kodów. Moduł może przechowywać w pamięci wyłącznie jeden kod osobisty. Wprowadzenie nowego kodu osobistego oznacza usunięcie poprzedniego i zastąpienie go nowym.
W celu usunięcia kodu osobistego:
1. Wprowadź kod stały.
2. Przyciśnij i puść przycisk 1/2 w ciągu pięciu sekund od wykonania instrukcji z punktu 1.
3. Ponownie przyciśnij 1/2 i przytrzymaj przez dwie sekundy.
Kod osobisty zostanie usunięty przez system bezkluczykowego dostępu. W tej sytuacji system będzie rozpoznawał wyłącznie kod stały.
System blokowania drzwi zablokuje a następnie odblokuje drzwi pojazdu, potwierdzając usunięcie kodu osobistego. W tej sytuacji system będzie rozpoznawał wyłącznie kod stały.
W pojeździe wyposażonym w system bezkluczykowego dostępu można zablokować lub odblokować drzwi bądź bagażnik bez korzystania z klucza. Przyciski obsługi systemu znajdują się nad zewnętrzną klamką drzwi po stronie kierowcy. Kupujący otrzymuje kod do obsługi systemu zamontowanego w pojeździe. Dla wygody użytkownika kod został zapisany w trzech miejscach.
Kod znajduje się w następujących miejscach:
- na karcie posiadacza pojazdu znajdującej się w schowku,
- jest przyczepiony od spodu do klapy bagażnika,
- przyczepiony do modułu komputerowego znajdującego się za panelem na drzwiach kierowcy.
W momencie korzystania system dostępu włącza oświetlenie kabiny pojazdu na 25 s, a przyciski na klawiaturze zostają podświetlone.
Nie wciskać przycisków kluczem, długopisem, ołówkiem ani innym twardym przedmiotem. Tego typu przedmioty mogą uszkodzić przyciski.
Odblokowywanie drzwi przy użyciu systemu bezkluczykowego dostępu
W pierwszej kolejności, tj. przed odblokowaniem pozostałych drzwi lub bagażnika, należy otworzyć drzwi kierowcy. Jeżeli pomiędzy wybraniem kolejnych przycisków minie więcej niż 5 sekund, system wyłączy się i konieczne jest ponowne wprowadzenie kodu. Brak podświetlenia klawiatury oznacza, że system wyłączył się. W przypadku wadliwego działania systemu bezkluczykowego dostępu należy użyć klucza lub pilota w celu zablokowania i odblokowania drzwi bądź odblokowania bagażnika.
1. W celu odblokowania drzwi kierowcy należy wprowadzić kod fabryczny lub osobisty. Wszystkie kody składają się z pięciu cyfr. Po wprowadzeniu piątej cyfry kodu drzwi kierowcy zostaną odblokowane.
2. W celu odblokowania drzwi pasażera należy wybrać przycisk 3/4 w ciągu pięciu sekund od odblokowania drzwi kierowcy lub bagażnika bądź ponownie wprowadzić kod w celu odblokowania drzwi kierowcy, a następnie wybrać przycisk 3/4.
3. W celu odblokowania bagażnika należy wybrać przycisk 5/6 w ciągu pięciu sekund od odblokowania drzwi kierowcy lub pasażera bądź ponownie wprowadzić kod w celu odblokowania drzwi kierowcy, a następnie wybrać przycisk 5/6.
O ile drzwi kierowcy zostały odblokowane jako pierwsze, drzwi pasażera lub bagażnik mogą zostać odblokowane w dowolnej kolejności.
Blokowanie drzwi przy użyciu systemu bezkluczykowego dostępu
System bezkluczykowego dostępu służy również do blokowania drzwi pojazdu. Można również skorzystać z funkcji Autolock, która zablokuje drzwi automatycznie po zajęciu miejsca w pojeździe.
W celu zablokowania wszystkich drzwi pojazdu jednocześnie należy jednocześnie przycisnąć 7/8 i 9/0. Nie jest konieczne uprzednie wprowadzenie kodu z klawiatury.
Funkcja Autolock (z systemem bezkluczykowego dostępu, jeżeli występuje)
Funkcja Autolock automatycznie zablokuje wszystkie drzwi jeżeli:
- drzwi pojazdu są domknięte,
- kluczyk znajduje się w położeniu ON (Wł.),
- miejsce kierowcy jest zajęte lub na fotelu kierowcy umieszczony zostanie ciężki przedmiot, oraz
- wrzucony jest dowolny bieg (oprócz jałowego).
Funkcja Autolock zadziała ponownie jeżeli:
- kluczyk pozostaje w położeniu ON,
- miejsce kierowcy pozostaje zajęte lub na fotelu kierowcy znajduje się ciężki przedmiot,
- drzwi zostaną otwarte a następnie zamknięte, oraz
- wrzucony jest dowolny bieg (oprócz jałowego).
Funkcję Autolock można wyłączyć przyciskami do obsługi systemu bezkluczykowego dostępu.
W celu wyłączenia funkcji Autolock:
1. Wprowadź swój stały pięciocyfrowy kod dostępu (nie chodzi tu o kod użytkownika wybrany przez właściciela pojazdu).
2. W ciągu pięciu sekund wciśnij i przytrzymaj przycisk 7/8.
3. W ciągu kolejnych pięciu sekund wciśnij, bez przytrzymywania, przycisk 3/4.
4. Zwolnij przycisk 7/8.
W celu ponownego włączenia funkcji Autolock wystarczy ponownie wykonać instrukcje dla jej wyłączenia. Powyższe instrukcje służą do włączania i wyłączania funkcji Autolock.
Programowanie własnego kodu dostępu
Przewidziano możliwość zaprogramowania własnego kodu służącego do otwierania pojazdu. Kod ten nie zastępuje kodu stałego przypisanego przez salon sprzedaży. Samodzielnie zaprogramowanym kodem należy posługiwać się w ten sam sposób, co kodem początkowym.
W celu zaprogramowania własnego kodu:
1. Wybierz pięć cyfr tworzących twój kod osobisty.
2. Wprowadź kod stały otrzymany w salonie sprzedaży.
3. W ciągu pięciu sekund wybierz przycisk 1/2.
4. Wprowadź wybrany kod w ciągu pięciu sekund od wybrania przycisku 1/2, przyciskając każdą kolejną cyfrę wybranego kodu w ciągu pięciu sekund od poprzedniej.
5. Po upłynięciu pięciu sekund od wybrania piątej cyfry kodu system zablokuje i odblokuje drzwi pojazdu, potwierdzając tym samym poprawne zaprogramowanie kodu.
System bezkluczykowego dostępu zapamięta nowy kod. W celu otwarcia pojazdu można posłużyć się dowolnym z dwóch kodów. Moduł może przechowywać w pamięci wyłącznie jeden kod osobisty. Wprowadzenie nowego kodu osobistego oznacza usunięcie poprzedniego i zastąpienie go nowym.
W celu usunięcia kodu osobistego:
1. Wprowadź kod stały.
2. Przyciśnij i puść przycisk 1/2 w ciągu pięciu sekund od wykonania instrukcji z punktu 1.
3. Ponownie przyciśnij 1/2 i przytrzymaj przez dwie sekundy.
Kod osobisty zostanie usunięty przez system bezkluczykowego dostępu. W tej sytuacji system będzie rozpoznawał wyłącznie kod stały.
System blokowania drzwi zablokuje a następnie odblokuje drzwi pojazdu, potwierdzając usunięcie kodu osobistego. W tej sytuacji system będzie rozpoznawał wyłącznie kod stały.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Jak wyłączyć poduszkę pasażera? Da się to zrobić w tym pojeździe?
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Czarek fajny opis ale zniknie w tym temacie. Lepiej by było opisać to w osobnym dziale i podlinkowac
Wysłane z komóry
Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: RE: Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Nie da sie oficjalnie. A po co chcesz wyłączyć?wojtekrobert pisze:Jak wyłączyć poduszkę pasażera? Da się to zrobić w tym pojeździe?
Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: RE: Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Jak się potomka wozi na przednim siedzeniu to chyba trzeba wyłączyć. Czysta ciekawość, bo na razie do wożenia dzieci to mi dalekoRadAg! pisze:Nie da sie oficjalnie. A po co chcesz wyłączyć?wojtekrobert pisze:Jak wyłączyć poduszkę pasażera? Da się to zrobić w tym pojeździe?
Wysłane z komóry
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
na moim daszku przeciwsłonecznym nawet jest ostrzeżenie, mimo że to interceptor, że dzieci 12 lat i mniej - przewozić tylko na tylnej kanapie, bo z przodu airbag i ogólnie najlepiej jak będziesz się trzymać jak najdalej od airbaga.
Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym systemu elektrycznych szyb do FCV ? Radek? Ty miałeś serwisówkę...
W wolnych chwilach, kiedy fizycznie robota mi nie idzie, to główkuję jak to ma działać ale bez schematu nie jest łatwo. Wygląda na to, że nie ma masy ale problem w tym że tam masa dochodzi co najmniej dwoma przewodami i jest przełączana w przycisku na inny przewód. Musi być coś nie tak na odcinku wiązki panelu sterowania od kierowcy. Próbowałem miernikiem to rozeznać ale wszędzie mi pokazuje "przejście" a tak chyba nie powinno być.
z lifehacków do interceptora to mam fotkę jak zrobić by przyciski podnoszenia szyb świeciły (u kierowcy). Może jutro uda mi się wrzucić
Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym systemu elektrycznych szyb do FCV ? Radek? Ty miałeś serwisówkę...
W wolnych chwilach, kiedy fizycznie robota mi nie idzie, to główkuję jak to ma działać ale bez schematu nie jest łatwo. Wygląda na to, że nie ma masy ale problem w tym że tam masa dochodzi co najmniej dwoma przewodami i jest przełączana w przycisku na inny przewód. Musi być coś nie tak na odcinku wiązki panelu sterowania od kierowcy. Próbowałem miernikiem to rozeznać ale wszędzie mi pokazuje "przejście" a tak chyba nie powinno być.
z lifehacków do interceptora to mam fotkę jak zrobić by przyciski podnoszenia szyb świeciły (u kierowcy). Może jutro uda mi się wrzucić
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Z tymi przyciskami podswietlanymi to chyba tylko 98 i 99 było możliwe bo potem już montowali moduły bez diod z tego co pamietam. U mnie już to nie przejdzie.
Schematy jutro ci wrzuce.
Wysłane z komóry
Schematy jutro ci wrzuce.
Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
- Samochód: brak
- Skąd: Poznań/Wrocław
Re: RE: Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Fabrycznie (chyba) nie było wyłącznika, na 100% jakieś Havisy czy inne firmy robiące konsole środkowe, stacje dokujące do laptopów itd. mają takie wyłączniki w ofercie.
wojtekrobert pisze:Jak się potomka wozi na przednim siedzeniu to chyba trzeba wyłączyć. Czysta ciekawość, bo na razie do wożenia dzieci to mi dalekoRadAg! pisze:Nie da sie oficjalnie. A po co chcesz wyłączyć?wojtekrobert pisze:Jak wyłączyć poduszkę pasażera? Da się to zrobić w tym pojeździe?
Wysłane z komóry
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Radek ma rację. Patent z podświetleniem jest możliwy do zrobienia tylko początkowych rocznikach ostatniego modelu.
Więcej info na http://www.idmsvcs.com/2vmod/lightedswitches/index.html
Więcej info na http://www.idmsvcs.com/2vmod/lightedswitches/index.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Nie wiem czy tak jest w CV, bo nie mam kontrolek, ale w Town Carze poduszka pasażera wyłączała się, gdy zapięło się pas na pustym fotelu.