Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Kontrolka się pokazała niespodziewanie i nie wiedziałem dlaczego. Ale już ogarnąłem.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Co bylo przyczyną?
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
Ja mam instrukcje serwisowe do mojej Vicki moge zeskanowac co potrzeba.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
Dekiel od mostu bym przykrecal bez dynamometru, po prostu z wyczuciem. Zawsze lepiej jak sie troche poci niż żeby uszkodzić uszczelke a co gorsza zerwać gwint.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
- Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
- Skąd: Łomża
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
Jak narazie potrzebuje tylko danych na temat mostu. Wiec jak bys mógł przy wolnej chwili zrobic skan to bede wdzięczny.
Jak ogladalem na YT to robili tam "płynną" uszczelke jak pod misą olejową. Czy są normalne uszczelki pod dekiel?
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
Sa ale ja u siebie mam tekture z silikonem i trzyma świetnie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
Silikon wysokotemperaturowy powinien dawać radę.
Co do oleju silnikowego - ja postanowiłem zrobić eksperyment i kupuję tani olej (ale zgodny ze specyfikacją) i będę wymienić nie co 5, a co 3 tys. mil. Częstsza wymiana filtra wyjdzie pewnie na dobre, a nie wierzę w magiczne właściwości drogich olejów.
Co do oleju silnikowego - ja postanowiłem zrobić eksperyment i kupuję tani olej (ale zgodny ze specyfikacją) i będę wymienić nie co 5, a co 3 tys. mil. Częstsza wymiana filtra wyjdzie pewnie na dobre, a nie wierzę w magiczne właściwości drogich olejów.
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 23 lut 2015, 14:03
- Samochód: MERCURY GRAND MARQUIS 5.0 V8 1987
- Skąd: Złotów
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
Ja też leje olej ze statoil lazerway i spoko jest nic się nie dzieje.
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
Moja to jeszcze wcina trochę oleju, tylko nie wiem czy pali czy wypluwa gdzieś, niby plamy nigdzie nie widziałem, więc raczej pali, więc uważam, że nie ma sensu lać drogiego, wolę kupić 3 razy tańszy i wymieniać 2-3 razy częściej, wychodzi w zasadzie na to samo.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: RE: Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
bluecard88 pisze:Jak narazie potrzebuje tylko danych na temat mostu. Wiec jak bys mógł przy wolnej chwili zrobic skan to bede wdzięczny.
Jak ogladalem na YT to robili tam "płynną" uszczelke jak pod misą olejową. Czy są normalne uszczelki pod dekiel?
Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Pstryczek w bagażniku zaśniedział. Pomogło wyczyszczenie.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
A pytanie odnośnie mostu CV TC itp. Jak czesto i czy w ogóle z mienia się w nim olej?
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1999 Lincoln Town Car 4.6
Jeżeli dobrze pamiętam z instrukcji, to co 30 tys. mil.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Chba nie tak często. Most zalewasz i zapominasz. Jak zalejesz syntetykiem (chyba 75W140) to już w ogóle...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Ford Crown Victoria / Mercury Grand Marquis / Lincoln Town Car - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Taki jest zalecany do limuzyn na pewno. Do zwykłych 80W90. Faktycznie nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat częstotliwości wymiany. Kojarzyłem po prostu, że podobnie, jak olej w skrzyni, ale mogło mi się coś pomylić:)
Ciekawostki, o których dowiadujesz się z lektury instrukcji:
Moja (i Wasze zapewne też) crown victoria w razie utraty chłodzenia silnika ma tryb awaryjny, w którym pracuje na mniejszej liczbie cylindrów. Cylinder chłodzony nie pracuje, zasysa i wydala jedynie powietrze, które chłodzi. Nie działa wtedy klima i ograniczona jest prędkość maksymalna. Fajnie, ale nie będę testować jazdy bez płynu chłodzącego Muszę poczytać całą instrukcję, może jeszcze paru ciekawych rzeczy się dowiem.
Ciekawostki, o których dowiadujesz się z lektury instrukcji:
Moja (i Wasze zapewne też) crown victoria w razie utraty chłodzenia silnika ma tryb awaryjny, w którym pracuje na mniejszej liczbie cylindrów. Cylinder chłodzony nie pracuje, zasysa i wydala jedynie powietrze, które chłodzi. Nie działa wtedy klima i ograniczona jest prędkość maksymalna. Fajnie, ale nie będę testować jazdy bez płynu chłodzącego Muszę poczytać całą instrukcję, może jeszcze paru ciekawych rzeczy się dowiem.