1995 Thunderbird V8

Ford
Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: saint benji »

Ale to jest chyba sama buda na części. Kiedyś się czaiłem na jednego ładnego bordowego, chciałem już po niego jechać, ale sprzedający zaczął coś kręcić, że w szpitalu jest, że kto inny jedzie po auto i tyle w temacie...


Topic author
Adam_m
Posty: 63
Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
Skąd: Nowy Sącz

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: Adam_m »

Ducky Ed pisze:https://www.olx.pl/oferta/ford-thunderb ... 95c18d6323 Spójrz może Cię zainteresuje.
Niestety to zupelnie inne wnetrze


Topic author
Adam_m
Posty: 63
Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
Skąd: Nowy Sącz

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: Adam_m »

Wybrałem się dziś na niemiecką autostradę ;)



Niestety zapomniałem wyłączyć klimatyzacji przed próbą. Cieszy fakt, że 22 letnie auto ma przyspieszenie zgodne z danymi technicznymi, ale ten speed governor tak nisko to jakaś porażka :/

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: saint benji »

Limiter po to, żeby się w czasie jazdy wał nie rozpadł...

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 1079
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: nope
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: Pan Arek »

a 170 km/h to już całkiem przyzwoita prędkość, nie ma co narzekać ;)
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

b182
Posty: 171
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: b182 »

No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić? :D


Topic author
Adam_m
Posty: 63
Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
Skąd: Nowy Sącz

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: Adam_m »

potrafią, tylko takich nie montują :D

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1727
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: jadaniel »

b182 pisze: 20 cze 2017, 06:34 No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić? ;(
No chyba przesadziles wyskakujac tutaj z jakims dresowym bmw i do tego go chwalac , :P niepoprawnie politycznie ;)
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: saint benji »

jadaniel pisze: 20 cze 2017, 10:22
b182 pisze: 20 cze 2017, 06:34 No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić? ;(
No chyba przesadziles wyskakujac tutaj z jakims dresowym bmw i do tego go chwalac , :P niepoprawnie politycznie ;)
To zobacz sobie jakie prędkości rozwijało BMW E31, którego dresowym nazwać nie można.

Awatar użytkownika

b182
Posty: 171
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: b182 »

Mi sie wydaje, że limiter jest po prostu dla zdrowego rozsądku. W USA po prostu szybciej się nie jeździ. Ja osobiście byłem zaskoczony (pozytywnie) jak oni jeżdżą równo. Autostradą wszyscy praktycznie suną 120km/h jak jeden mąż.

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1727
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: jadaniel »

saint benji pisze: 20 cze 2017, 15:59
jadaniel pisze: 20 cze 2017, 10:22
b182 pisze: 20 cze 2017, 06:34 No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić? ;(
No chyba przesadziles wyskakujac tutaj z jakims dresowym bmw i do tego go chwalac , :P niepoprawnie politycznie ;)
To zobacz sobie jakie prędkości rozwijało BMW E31, którego dresowym nazwać nie można.
Ale e31 to topowy model tej marki w latach '90 najdrozszy, najbardziej sporrowy i zarazem luksusowy a ten fordziak to raczej taki dla mas tylko ze z V8 pod maską wiec co to za porównanie z dupy wziete.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91


Topic author
Adam_m
Posty: 63
Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
Skąd: Nowy Sącz

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: Adam_m »

b182 pisze: 23 cze 2017, 09:17 Mi sie wydaje, że limiter jest po prostu dla zdrowego rozsądku. W USA po prostu szybciej się nie jeździ. Ja osobiście byłem zaskoczony (pozytywnie) jak oni jeżdżą równo. Autostradą wszyscy praktycznie suną 120km/h jak jeden mąż.
Taaa i z tego samego zdrowego rozsądku wsadzili silnik 4,6. Dla mnie ten limiter to jakieś nieporozumienie. Nie chodzi o to, żeby jeździć cały czas na maksa, ale o to żeby mieć taką możlwość jak mnie najdzie ochota.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: RadAg! »

Wał jest stalowy w cywilnych wersjach i dlatego limiter jest ustawiony na 170. W wersjach P71 2003+ wał jest aluminiowy i limiter jest ustawiony chyba na 235 km/h. W wersjach 2000-2002 wał był z MMC w wersjach policyjnych. Przy ograniczeniu prędkości maks w limiterze znaczenie ma również ilość biegów skrzyni. Pamiętaj że 4R70W to tylko 4 biegowa skrzynia.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
Adam_m
Posty: 63
Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
Skąd: Nowy Sącz

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: Adam_m »

Przełożenia w skrzyni nie są tu problemem. Przy 170 km/h nie ma nawet 3 tys. obrotów, więc zapas jeszcze jest. Wg danych an automobile-catalog teoretyczna prędkość przy tych przełożeniach to 200 na III biegu i 286 na IV.

Awatar użytkownika

b182
Posty: 171
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1995 Thunderbird V8

Post autor: b182 »

A nie da się jakoś oszukać kompa żeby nie widział prędkości?

ODPOWIEDZ