Ale to jest chyba sama buda na części. Kiedyś się czaiłem na jednego ładnego bordowego, chciałem już po niego jechać, ale sprzedający zaczął coś kręcić, że w szpitalu jest, że kto inny jedzie po auto i tyle w temacie...
Niestety zapomniałem wyłączyć klimatyzacji przed próbą. Cieszy fakt, że 22 letnie auto ma przyspieszenie zgodne z danymi technicznymi, ale ten speed governor tak nisko to jakaś porażka
Re: 1995 Thunderbird V8
: 12 cze 2017, 10:40
autor: saint benji
Limiter po to, żeby się w czasie jazdy wał nie rozpadł...
Re: 1995 Thunderbird V8
: 12 cze 2017, 13:55
autor: Pan Arek
a 170 km/h to już całkiem przyzwoita prędkość, nie ma co narzekać
Re: 1995 Thunderbird V8
: 20 cze 2017, 06:34
autor: b182
No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić?
Re: 1995 Thunderbird V8
: 20 cze 2017, 06:52
autor: Adam_m
potrafią, tylko takich nie montują
Re: 1995 Thunderbird V8
: 20 cze 2017, 10:22
autor: jadaniel
b182 pisze: ↑20 cze 2017, 06:34
No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić?
No chyba przesadziles wyskakujac tutaj z jakims dresowym bmw i do tego go chwalac , niepoprawnie politycznie
b182 pisze: ↑20 cze 2017, 06:34
No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić?
No chyba przesadziles wyskakujac tutaj z jakims dresowym bmw i do tego go chwalac , niepoprawnie politycznie
To zobacz sobie jakie prędkości rozwijało BMW E31, którego dresowym nazwać nie można.
Re: 1995 Thunderbird V8
: 23 cze 2017, 09:17
autor: b182
Mi sie wydaje, że limiter jest po prostu dla zdrowego rozsądku. W USA po prostu szybciej się nie jeździ. Ja osobiście byłem zaskoczony (pozytywnie) jak oni jeżdżą równo. Autostradą wszyscy praktycznie suną 120km/h jak jeden mąż.
b182 pisze: ↑20 cze 2017, 06:34
No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić?
No chyba przesadziles wyskakujac tutaj z jakims dresowym bmw i do tego go chwalac , niepoprawnie politycznie
To zobacz sobie jakie prędkości rozwijało BMW E31, którego dresowym nazwać nie można.
Ale e31 to topowy model tej marki w latach '90 najdrozszy, najbardziej sporrowy i zarazem luksusowy a ten fordziak to raczej taki dla mas tylko ze z V8 pod maską wiec co to za porównanie z dupy wziete.
Re: 1995 Thunderbird V8
: 23 cze 2017, 09:59
autor: Adam_m
b182 pisze: ↑23 cze 2017, 09:17
Mi sie wydaje, że limiter jest po prostu dla zdrowego rozsądku. W USA po prostu szybciej się nie jeździ. Ja osobiście byłem zaskoczony (pozytywnie) jak oni jeżdżą równo. Autostradą wszyscy praktycznie suną 120km/h jak jeden mąż.
Taaa i z tego samego zdrowego rozsądku wsadzili silnik 4,6. Dla mnie ten limiter to jakieś nieporozumienie. Nie chodzi o to, żeby jeździć cały czas na maksa, ale o to żeby mieć taką możlwość jak mnie najdzie ochota.
Re: 1995 Thunderbird V8
: 23 cze 2017, 12:07
autor: RadAg!
Wał jest stalowy w cywilnych wersjach i dlatego limiter jest ustawiony na 170. W wersjach P71 2003+ wał jest aluminiowy i limiter jest ustawiony chyba na 235 km/h. W wersjach 2000-2002 wał był z MMC w wersjach policyjnych. Przy ograniczeniu prędkości maks w limiterze znaczenie ma również ilość biegów skrzyni. Pamiętaj że 4R70W to tylko 4 biegowa skrzynia.
Re: 1995 Thunderbird V8
: 23 cze 2017, 12:46
autor: Adam_m
Przełożenia w skrzyni nie są tu problemem. Przy 170 km/h nie ma nawet 3 tys. obrotów, więc zapas jeszcze jest. Wg danych an automobile-catalog teoretyczna prędkość przy tych przełożeniach to 200 na III biegu i 286 na IV.
Re: 1995 Thunderbird V8
: 23 cze 2017, 12:59
autor: b182
A nie da się jakoś oszukać kompa żeby nie widział prędkości?