1995 Ford Crown Victoria LX

Ford

Topic author
hubu
Posty: 124
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu » 01 kwie 2017, 18:37

Dzień dobry, zgodnie z sugestiami zakładam wątek o moim autku. Znaczy się o "Mruczku".
Jeszcze raz podziękowania dla Piotra i jego małżonki (na forum znany jako crownvictoriase).
Na wstępie tak nieśmiało pupka :)
I teraz takie pytanko, bo mnie dzisiaj Pan diagnosta umoralniał.
Przód lampy symetryczne przejdą. Migacze białe przód jak wstawię pomarańczowe migacze przejdą.
Problem mam z tyłem i czerwonymi lampami. Tutaj Pan powiedział "veto"...
Szanowne grono proszę o porady, jak to rozwiązać. :shock:
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2017, 18:40 przez hubu, łącznie zmieniany 1 raz.


Topic author
hubu
Posty: 124
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu » 01 kwie 2017, 18:39

Moich zdjęć nie przepuszcza, ponoć zbyt duże. Więc 2 sztuki na początek zaraz po zakupie ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


sliwma
Posty: 156
Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
Samochód: jak na razie brak
Skąd: Poznań
Kontaktowanie:

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: sliwma » 01 kwie 2017, 19:14

W przypadku gdy w jednej żarówce jest i stop i kierunek, trzeba trochę pomodzić żeby zrobić na oddzielnej...
Jak już będzie to mocne LEDowe wkłady i tyle.
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11265
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! » 01 kwie 2017, 19:29

Jak już koniecznie musisz to zrób to na LEDach żeby nie niszczyć lamp i instalacji elektrycznej. Takie światła to skarb w dzisiejszych czasach i trzeba robić wszystko żeby je zachować :)
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 724
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Skąd: Wrocław k. Oleśnicy

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: Pan Arek » 01 kwie 2017, 20:10

Ja lecę na fajne tyłki :) fajnie, że przybyła kolejna cywilną CV. Policjanty też są spoko, ale ile można ;)?
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6


Topic author
hubu
Posty: 124
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu » 01 kwie 2017, 20:37

Szczerze to nawet nie sprawdziłem czy na jednej żarówce jest i stop i kierunek. Muszę to jutro sprawdzić. Tego czy ja koniecznie muszę to zmienić to raczej nie zależy od mojej woli tylko od tych naszych przepisów.
Chyba, że są jakieś stacje kontroli w mazowieckim bardziej przychylne amcarom?

Awatar użytkownika

crownvictoriase
Posty: 350
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: crownvictoriase » 01 kwie 2017, 20:45

Na zdjęciu, które wrzuciłeś widać ze obie żarówki sa jako stop.
Tak samo obie żarówki migają.

Tak w ogole cudownie tym autem sie jechało :)
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert » 01 kwie 2017, 20:51

Masz w lampach dwie zarowki ktore sa pozycja-stopem-kierunkowskazem w jednym. Ja w Mercurym zewnetrzna zarowke z kazdej strony zrobilem na kierunkowskaz, a srodek zostal jako pozycja i stop. Masz prawdopodobnie identyczna instalacje elektryczna jak w moim bylym Mercurym, podesle ci linka do tematu gdzie gosc z juesej dal mi instrukcje co i jak, aczkolwiek nie do konca trafna, bo jedna rzecz musialem zmienic.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


Topic author
hubu
Posty: 124
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu » 01 kwie 2017, 20:58

wojtekrobert pisze:
01 kwie 2017, 20:51
Masz w lampach dwie zarowki ktore sa pozycja-stopem-kierunkowskazem w jednym. Ja w Mercurym zewnetrzna zarowke z kazdej strony zrobilem na kierunkowskaz, a srodek zostal jako pozycja i stop. Masz prawdopodobnie identyczna instalacje elektryczna jak w moim bylym Mercurym, podesle ci linka do tematu gdzie gosc z juesej dal mi instrukcje co i jak, aczkolwiek nie do konca trafna, bo jedna rzecz musialem zmienic.
Fajno. Super.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert » 01 kwie 2017, 21:02

1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


Topic author
hubu
Posty: 124
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu » 02 kwie 2017, 09:41

wojtekrobert pisze:
01 kwie 2017, 21:02
http://www.grandmarq.net/vb/showthread. ... marquis-ls
Wskakuj do auta i przerabiaj :)
Wielkie dzięki. Teraz będę z tydzień czytał instrukcję :)

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert » 02 kwie 2017, 13:03

Nie jest aż tak skomplikowana, chyba, że z angielskim słabo. Jak coś będzie niezrozumiałe to możesz do mnie na PW pisać.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


Topic author
hubu
Posty: 124
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu » 02 kwie 2017, 20:08

wojtekrobert pisze:
02 kwie 2017, 13:03
Nie jest aż tak skomplikowana, chyba, że z angielskim słabo. Jak coś będzie niezrozumiałe to możesz do mnie na PW pisać.
Z angielskim ogarniam. Niestety jestem beztalenciem jeżeli chodzi o wszystkie kwestie techniczne :roll:

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert » 02 kwie 2017, 21:12

Wystarczą dwie ręce i trochę narzędzi, obcinaczki, lutownica i parę kluczy, nie ma dużej filozofii.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 572
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa/Kalisz

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: saint benji » 03 kwie 2017, 09:07

A ja mam jeszcze inne dwa rozwiązania:
1. Zmień lampy na takie z pomarańczowym kierunkiem albo 2. wpadnij do Warszawy, to Ci powiem gdzie zrobić przegląd :)

Fajnie, że w końcu kolejny skórzany LX, czułem się osamotniony :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika