ALe masz LEDowe żarówki?
1995 Ford Crown Victoria LX
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3284
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Z całego wątku sądzę, że tak, ale może się mylę. Wojtek wie co tam wsadził
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Dwa ledy takie jak w linku który wkleiłem pare postów wstecz w tym temacie.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
No to trochę nie rozumiem. Są tam ledy bez dodatkowego opornika, któr oszukiwałby rzekaźnik pod kątem poboru prądu przez te LEDy i jak się zmieni zwykły przekaźnik na inny zwykły przekaźnik to mruga normalnie? Bo od strony techniczej to wygląda tak, że jak masz LEDowe żarówki a ich pobór prądu jest znikomy to przekaźnik zachowuje się tak jakby żarówka/żarówki były przepalone i miga szybciej dlatego stosuje się dodatkowe oporniki przed żarówkami lub wymienia zwykły przekaźnik na elektroniczny, któryma stałą częstotliwośc migania bez względu na pobór mocy przez żarówki. Chyba, że ja coś pominąłem...wojtekrobert pisze: ↑11 kwie 2017, 21:47 Dwa ledy takie jak w linku który wkleiłem pare postów wstecz w tym temacie.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Najwidoczniej nie jest to zwykly przekaźnik, tylko taki ktory ma cykle zwierania dostosowane do ledowych zarowek bez opornikow. Ja robilem to dosc dawno, z tego co pamietam to wlozylem tylko ten przekaznik ktory podeslala mi osoba z usa i już, zadnych opornikow nie zakladalem. Dalem koledze oznaczenie przekaznika na tyle na ile pozwalala mi na to pamiec, Czarek potwierdzil to zdjeciem.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Żarowki mogą mieć wbudowany opornik. Warto dopytać przed zakupem.
-
Topic author - Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Jedzie do mnie przekaźnik i żarówki LED. Jak dojdą i połączę wszystko to dam znaka czy działa.
-
Topic author - Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Temat z innej beczki. Otóż auto zakupione z brakiem czynnika w systemie klimatyzacji.
Dzisia Pan w serwisie stwierdza, że klimatyzacja jest cacy. Wszystko w jak najlepszym porządku...
Moje zdanie jest odmienne.
Objawy panel AC działa, siła nadmuchu działa, ustawianie temperatury działa, tylko jedno nie działa...cały czas leci gorące powietrze do środka.
Według Pana szpeca to jakaś zapadka, która przestawia się żeby leciało ciepłe lub zimne powietrze.
I teraz od czego należałoby rozpocząć dalsze diagnozowanie? Sugestie?
Dzisia Pan w serwisie stwierdza, że klimatyzacja jest cacy. Wszystko w jak najlepszym porządku...
Moje zdanie jest odmienne.
Objawy panel AC działa, siła nadmuchu działa, ustawianie temperatury działa, tylko jedno nie działa...cały czas leci gorące powietrze do środka.
Według Pana szpeca to jakaś zapadka, która przestawia się żeby leciało ciepłe lub zimne powietrze.
I teraz od czego należałoby rozpocząć dalsze diagnozowanie? Sugestie?
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Masz sterowanie podcisnieniowe nadmuchow?, jesli tak, to czeka Cie wizyta pod deska, byc moze akurat wezyk z tej klapki pekl, spadl lub jest nieszczelny.
-
Topic author - Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
-
Topic author - Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Internety to mądre są jednak. Poczytałem i zrobiłem jakiś test błędów na wyświetlaczu od klimy. Pokazało mi błędy 025 i 125.
Na internetach coś mówili, że błędy 024 i 025 mają coś wspólnego z jakąś tam klapką "czegoś".
Później coś głośniej się przemieściło pod deską rozdzielczą (jakiś mały pomocny krasnoludek). Biegał, skakał i pojawił się ogień (znaczy się zaczęło dmuchać zimnym...aż sutki stwardniały).
Zakładam, że te "drzwiczki"/klapkę przyjdzie prędzej czy później wymienić. Koszt 60$ i 10 dni na wyjęcie deski rozdzielczej...
Na internetach coś mówili, że błędy 024 i 025 mają coś wspólnego z jakąś tam klapką "czegoś".
Później coś głośniej się przemieściło pod deską rozdzielczą (jakiś mały pomocny krasnoludek). Biegał, skakał i pojawił się ogień (znaczy się zaczęło dmuchać zimnym...aż sutki stwardniały).
Zakładam, że te "drzwiczki"/klapkę przyjdzie prędzej czy później wymienić. Koszt 60$ i 10 dni na wyjęcie deski rozdzielczej...
-
- Posty: 3055
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Gdzie 10 dni, KARLone ostatnio pisał że ściągał chyba dwa razy jednego dnia
Wysłane przez Tapatalka
Wysłane przez Tapatalka
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
-
Topic author - Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
Re: 1995 Ford Crown Victoria LX
Wykorzystując wizytę żony u fryzjera udałem się zainstalować przekaźnik do migaczy.
Nawet poradziłem sobie ze zdjęciem obudowy skrzynki z bezpiecznikami.
Mam tam fajne miejsce na ten okrągły przekaźnik...ale ni cholery on się tam nie chce trzymać. Tak jakby brakowało tych "damskich" końcówek w które powinny wchodzić "męskie"...
O co kaman?
Nawet poradziłem sobie ze zdjęciem obudowy skrzynki z bezpiecznikami.
Mam tam fajne miejsce na ten okrągły przekaźnik...ale ni cholery on się tam nie chce trzymać. Tak jakby brakowało tych "damskich" końcówek w które powinny wchodzić "męskie"...
O co kaman?