Strona 7 z 13

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 22 lip 2017, 20:18
autor: JEDI_V
Do zarowki dochodzi + i masa, czerwony do + a czarny do masy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 22 lip 2017, 20:20
autor: hubu
KARLone pisze: 22 lip 2017, 20:03 Z rezystorem podjedź do elektryka. Szkoda tracić czasu na szarpaninę. Nie zajmie mu to więcej jak godzinę.
Faktycznie to może być najlepsze rozwiązanie...

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 22 lip 2017, 20:21
autor: hubu
JEDI_V pisze: 22 lip 2017, 20:18 Do zarowki dochodzi + i masa, czerwony do + a czarny do masy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
O dziękuję bardzo. :viva:

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 22 lip 2017, 20:26
autor: JEDI_V
Przerabialem juz kilka amerykanow na ledy i aby to dobrze swiecilo to za zarowke placilem ponad 100zl, to i tak taniej jak profesjonalna przerobka swiatel.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 22 lip 2017, 20:29
autor: JEDI_V
Glownie z www.sklep.leds.pl choc teraz jest wieksza dostepnosc jak lata temu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 22 lip 2017, 21:04
autor: hubu
JEDI_V pisze: 22 lip 2017, 20:26 Przerabialem juz kilka amerykanow na ledy i aby to dobrze swiecilo to za zarowke placilem ponad 100zl, to i tak taniej jak profesjonalna przerobka swiatel.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Te poprzednio zamówione pomarańczowe były na LED 5730 i 33 sztuki. Moim zdaniem są mocne.
Te zielone mają tylko 18 LED 5050...jakaś słabizna.
Lecą jeszcze takie 2 sztuki z 33 LED 5630...poczekam i zobaczę.
Żona i tak nie chce jeździć jako pasażer bez działającej szyby :D

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 23 lip 2017, 09:30
autor: hubu
Naumiałem się zmieniać rozmiar zdjęć na telefonie :)

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 29 lip 2017, 09:36
autor: hubu
Status jest taki. Zielone LED za słabe. Nie przebijają się przez klosze. Chyba to wina samych żarówek.
Postanowiłem, że zostają mocne pomarańczowe LED.
Podpiąłem opornik do jednej z żarówek i niestety coś jest nie tak.
Po pierwsze częstotliwość migania żarowki nie zwolniła.
Co gorsze po podpięciu opornika żarówka świeci dużo słabiej, niż bez niego.
Jedyne co się zmieniło to przy włączonych awaryjkach spowolniła się częstotliwość migania.
Jeden migacz świeci mocno, a drugi słabo ale w dobrym tempie.
Co źle zrobiłem?

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 29 lip 2017, 11:17
autor: JEDI_V
Pokaz zdjecie jak podlaczyles


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 29 lip 2017, 14:45
autor: sliwma
Podłącz rezystor między kable dochodzące do żarówki, nie w szereg.

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 29 lip 2017, 15:21
autor: hubu
Proszę zdjęcie jak podłączyłem. Może jak do drugiej żarówko podłączę rezystor to coś się zmieni?

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 30 lip 2017, 08:37
autor: hubu
Podłączyłem opornik po drugiej stronie ale częstotliwość migania się nie zmieniła.
Może powinienem oszukiwać instalację zakładając opornik do tej żarówki, która został tylko jako pozycja i stop? Ta wykastrowana z funkcji migania.
Może orientuje się ktoś w jakim przedziale mignięć na minutę uznaje się, że migacz działa poprawnie?

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 30 lip 2017, 10:10
autor: cezar62
Sprawny kierunkowskaz - od 60 do 120 razy na minutę.

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 30 lip 2017, 11:58
autor: sliwma
Na żarówkach podpiętych w Twoją instalację też za szybko miga?

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

: 30 lip 2017, 13:24
autor: hubu
cezar62 pisze: 30 lip 2017, 10:10 Sprawny kierunkowskaz - od 60 do 120 razy na minutę.
Dzięki. Mam jakieś 150... :razz: