Wygląda dokładnie jak mój. I ma nawet ten dynks do zamontowania. Myślę że powinien pasować.
2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 sie 2017, 15:58
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Pomorskie
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Rzeszów
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Nie ma może ktoś z was na zbyciu uchwyt do spot light montowany na słupek od strony kierowcy?
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 sie 2017, 15:58
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Pomorskie
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Ja też nie miałem. Znajoma w Stanach była i mi przywiozła, 40$ na Amazonie.
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Rzeszów
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Pierwszy wyjazd w tym roku i odrazu niespodzianka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
I to taki znany egzemplarz od razu trafiłeś
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Tak, jeździ ten Caprice od pewnego czasu po okolicy.
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Rzeszów
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Pytanie do posiadaczy crown Victoria (w wersji policyjne ) , ile macie motogodzin przy przebiegu auta . Z tego co się orientuje nie ma przelicznika motogodzin na kilometry (moto godzina jest to czas pracy maszyny , silnika ) , chciałem orientacyjnie sprawdzić czy przebieg będzie się mniej więcej pokrywał z przejechanymi motogodzinami.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Ja na szczęście nie mam licznika motogodzin ale czytałem na forach że 1 motogodzina to 3 mile...albo 30
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Motogodzina to chyba praca silnika przez godzinę na jałowych at idle, czyli na niskich obrotach (na postoju). Są tam jakieś przeliczniki. Dlatego kiepskie są te policyjne, bo przebieg może być mały, a silnik pracował wiele godzin na wolnych obrotach i glazing zrobił swoje
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Rzeszów
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Motogodzina jest to czas liczony od momentu uruchomienia silnika i nie ma tu znaczenia czy auto pracuje na biegu jałowym czy się porusza.
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Rzeszów
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Wczoraj po odpaleniu auta świeci mi się cały czas kontrolka abs i kontroli trakcji (abs - brak ). Prawdopodobnie któryś czujnik abs padł, wizualnie są ok, jutro podłącze pod interfejs diagnostyczny oraz sprawdzę miernikiem czy są ok. Z tego co widziałem to z wymianą tylnych nie będzie problemu lecz przednie wyglądają na zintegrowane na stałe z piastą ,niby nie problem ale na miejscu mogę mieć tylko Piastę firmy EDGE . Ktoś z was miał styczność z częściami tej firmy? Na google nie znalazłem żadnych opini tylko podstawowe informacje o producencie, niby firma kanadyjska co nie znaczy że nie może być to typowy chinol .
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Rzeszów
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Czujniki abs są sprawne, po podłączeniu komputera pokazało błąd c1300 błąd obwodu pompy abs . Po wykasowaniu błędu kontrolki zgasły lecz po ruszeniu auta ponownie się zapalają. Przewody, kostki sprawdzone, sterownik abs rozebrałem nie było widocznych żadnych uszkodzenia ale luty i tak poprawiłem ale efektów brak. Być może trzeba wykasować błąd ale to już nie dzisiaj.
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
No nie. Licznik idle hours w Crown Victorii pokazuje liczbę godzin, jakie samochód spędził na jałowych obrotach. Na postoju nie chodzi odometer, ale nabija się idle hours, w czasie jazdy odwrotnie. Każda godzina przeliczana jest na 25-33 mile jazdy, dzięki czemu można ustalić jakie jest bardziej realne zużycie oleju, niż wynikałoby to jedynie z przebiegu. Jeżeli samochód przejechał 1700 mil, ale jednocześnie stał przez 100 godzin na włączonym silniku, to jego przebieg wynosi 1700 + 33*100, czyli 5000 mil i należy już wymienić olej. Jest to dość istotne w policyjnych autach, które często stoją na zapalonym silniku, ale w sumie nie poruszają się dużo.
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Rzeszów
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Wychodzi na to że moje auto więcej stało niż jeździło, szkoda że nie wiedziałem tego wcześniej. Człowiek się uczy całe życie '
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 lip 2013, 18:18
- Samochód: Fiat
- Skąd: Tarnobrzeg
Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Ta wiedza to podstawa przy CVPI jeździłem ostatnio P7B która miała ponad 15 tyś (!) godzin co po zsumowaniu x33 mile oraz dodaniu przebiegu z odo pokazało, że wóz miał blisko 950 tyś km i to już było w nim trochę czuć. A licznik nabija motogodziny podczas pracy silnika i dźwigni w położeniu P lub N.