Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
No właśnie, jeśli założy się zimówki po all seasons to wtedy czuje się różnicę Oczywiście w przypadku tej samej klasy, bo jestem przekonany, że nowe all seasons po 800 za sztukę są lepsze od łysych używanych zimówek po 50. Karlone, jeśli Twoje all spisywały się dobrze w zimie to były słabe latem, no nie da rady inaczej, guma nie może być jednocześnie miękka w zimie i twardsza w lecie.
I wybacz, ale argument o 15 oponach to trochę na zasadzie tonącego, który brzytwy się chwyta Po pierwsze 4 to nie 15, po drugie bardzo często można zostawić u wulkanizatora za 50-100 pln na sezon Słyszałem, że nawet u niektórych za darmo. Nie wiem, bo nie korzystam z tej opcji, u mnie przewraca się 12 opon plus 3 dojazdówki na obsługę 2 samochodów. 4 opony jakoś nadprogramowo mam
I wybacz, ale argument o 15 oponach to trochę na zasadzie tonącego, który brzytwy się chwyta Po pierwsze 4 to nie 15, po drugie bardzo często można zostawić u wulkanizatora za 50-100 pln na sezon Słyszałem, że nawet u niektórych za darmo. Nie wiem, bo nie korzystam z tej opcji, u mnie przewraca się 12 opon plus 3 dojazdówki na obsługę 2 samochodów. 4 opony jakoś nadprogramowo mam
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
A ja mam w domu 12 opon, jak chcecie, mogę Wam składować też za 50-100 zł na sezon
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Zakładanie lepszych opon na tył byłoby dla mnie zarówno bez sensu ekonomicznie jak i mało rozrywkowe. Zawsze ładuję słabsze lacze na tył i mam wiekszy fun z jazdy RWD.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 16:27 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Eeeee, no szacun i gratki Dopóki to nie są listy gończe to jest dobrze
Ale mógłbyś zeskanować cały artykuł
Ale mógłbyś zeskanować cały artykuł
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Wydaje mi się, że fun na tym lotnisku miałbyś co najmniej taki sam, o ile nie większy, bo mógłbyś jechać bokiem, a nie się obracać. A kwestia bezpieczeństwa na drodze do lotniska chyba jest też dość ważna. Masz wystarczająco dużo mocy, żeby mieć fan z jazdy RWD na "bezpieczniejszych" oponachRadAg! pisze:Zakładanie lepszych opon na tył byłoby dla mnie zarówno bez sensu ekonomicznie jak i mało rozrywkowe. Zawsze ładuję słabsze lacze na tył i mam wiekszy fun z jazdy RWD.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
ale miałeś nowe allseason, czy stare używki? Ten sam efekt masz, zdejmując stare zimówki i zakładając nowe. Letnie jak wymieniłem na nowe letnie, to droga hamowania chyba skróciła się o połowę jak przyklejony, efekt świeżej gumy. Całoroczne latem? Ja nie widzę różnicy, normalna jazda na suchym i na mokrym. Raczej bym nie ulegał histerii lansowanej przez gazety motoryzacyjne należące do "ukrytej opcji niemieckiej", w których różnica osiągów o 5% generuje pół słupka (na wykresie) więcej od innych opon. Generalnie byłem niechętnie nastawiony ale też nigdy nie jedziłem na nowych. Jestem pozytywnie zaskoczonypiotrekzet pisze:No właśnie, jeśli założy się zimówki po all seasons to wtedy czuje się różnicę Oczywiście w przypadku tej samej klasy, bo jestem przekonany, że nowe all seasons po 800 za sztukę są lepsze od łysych używanych zimówek po 50. Karlone, jeśli Twoje all spisywały się dobrze w zimie to były słabe latem, no nie da rady inaczej, guma nie może być jednocześnie miękka w zimie i twardsza w lecie.
I wybacz, ale argument o 15 oponach to trochę na zasadzie tonącego, który brzytwy się chwyta Po pierwsze 4 to nie 15, po drugie bardzo często można zostawić u wulkanizatora za 50-100 pln na sezon Słyszałem, że nawet u niektórych za darmo. Nie wiem, bo nie korzystam z tej opcji, u mnie przewraca się 12 opon plus 3 dojazdówki na obsługę 2 samochodów. 4 opony jakoś nadprogramowo mam
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Zimą jeżdżę naprawdę rzadko więc nie mam potrzeby inwestowania w dobre (i drogie) zimówki poza tym ten łuk na którym nas obracało był już tak naprawdę taflą lodu bo był bardzo rozjeżdżony.saint benji pisze:Wydaje mi się, że fun na tym lotnisku miałbyś co najmniej taki sam, o ile nie większy, bo mógłbyś jechać bokiem, a nie się obracać. A kwestia bezpieczeństwa na drodze do lotniska chyba jest też dość ważna. Masz wystarczająco dużo mocy, żeby mieć fan z jazdy RWD na "bezpieczniejszych" oponachRadAg! pisze:Zakładanie lepszych opon na tył byłoby dla mnie zarówno bez sensu ekonomicznie jak i mało rozrywkowe. Zawsze ładuję słabsze lacze na tył i mam wiekszy fun z jazdy RWD.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Karlone - jeździłem na wszystkich możliwych opcjach, czyli nowe/stare/zimówki/letnie/allseason. Z moich doświadczeń wynika, że allseasons są dobre na jazdę po mieście, gdzie ani się nie rozpędzisz w lecie, ani nie jeździsz po śniegu zimą. Tylko, że ja jeżdżę głównie w trasy, w różnych warunkach pogodowych i powiem tylko, że do tej pory nie trafiłem na allseasons, które "dawały radę" przez cały rok. Tak jak wspominałem - prawdopodobnie takie po 800 za sztukę dałyby radę, ale wolę w tej cenie dwa komplety zima/lato, bo wystarczą na dwa razy więcej km i jeszcze na skrzynkę piwa zostanie. Nie bez znaczenia jest też kwestia takich "drobiazgów" jak każdorazowe wyważenie opon, czy chociażby problemy ze schodzącym powietrzem przy alusach czy wreszcie ruszeniu co jakiś czas śrub, żeby w razie flaka nie dostać byczych jaj przy próbie ruszenia nakrętki, dość dobrze połączonej ze śrubą po kilku latach. To jest moja opinia, nikogo nie zmuszam do zmiany opon co pół roku, byle nie wlókł się przede mną 30 km/h, bo jest -10 i bida nie potrafi ogarnąć samochodu. Nie mówię oczywiście o sytuacji gdy jest szklanka na drodze, bo na to nawet najlepsze zimówki nie pomogą, chyba że z kolcami
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 16:26 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
raczej brak panowania nad samochodemRadAg! pisze:Ten nadmiar mocy
grunt, że był FUN
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Rozsądku nic nie zastąpi, ani zimówki, ani ABS, kontrola trakcji czy 4x4.seba4x4 pisze:Dzieciom tłumaczę jednak (po zamontowaniu zimówek w ich autach), że najlepsza zimówka nie zastąpi suchego asfaltu i rozsądku
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Wygląda na to że reporter, który robił ze mną wywiad wziął wszystko na poważnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Niezły artykuł, całkiem do rzeczy
Ale do dupy ten żarcik, jak dla mnie - "Starszy sierżant Radek"...
Ale do dupy ten żarcik, jak dla mnie - "Starszy sierżant Radek"...
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L