Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Ford
ODPOWIEDZ

piotrekzet

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: piotrekzet »

No właśnie, jeśli założy się zimówki po all seasons to wtedy czuje się różnicę :) Oczywiście w przypadku tej samej klasy, bo jestem przekonany, że nowe all seasons po 800 za sztukę są lepsze od łysych używanych zimówek po 50. Karlone, jeśli Twoje all spisywały się dobrze w zimie to były słabe latem, no nie da rady inaczej, guma nie może być jednocześnie miękka w zimie i twardsza w lecie.
I wybacz, ale argument o 15 oponach to trochę na zasadzie tonącego, który brzytwy się chwyta :D Po pierwsze 4 to nie 15, po drugie bardzo często można zostawić u wulkanizatora za 50-100 pln na sezon :P Słyszałem, że nawet u niektórych za darmo. Nie wiem, bo nie korzystam z tej opcji, u mnie przewraca się 12 opon plus 3 dojazdówki na obsługę 2 samochodów. 4 opony jakoś nadprogramowo mam :)

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: saint benji »

A ja mam w domu 12 opon, jak chcecie, mogę Wam składować też za 50-100 zł na sezon :D


piotrekzet

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: piotrekzet »

U mnie po 40, worki na opony gratis ;)

Awatar użytkownika

Topic author
RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: RadAg! »

Zakładanie lepszych opon na tył byłoby dla mnie zarówno bez sensu ekonomicznie jak i mało rozrywkowe. Zawsze ładuję słabsze lacze na tył i mam wiekszy fun z jazdy RWD.

:D
12637307_1103063409733653_71168501_o.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


seba4x4

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: seba4x4 »

.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 16:27 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.


piotrekzet

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: piotrekzet »

Eeeee, no szacun i gratki :) Dopóki to nie są listy gończe to jest dobrze ;)
Ale mógłbyś zeskanować cały artykuł :)

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: saint benji »

RadAg! pisze:Zakładanie lepszych opon na tył byłoby dla mnie zarówno bez sensu ekonomicznie jak i mało rozrywkowe. Zawsze ładuję słabsze lacze na tył i mam wiekszy fun z jazdy RWD.
Wydaje mi się, że fun na tym lotnisku miałbyś co najmniej taki sam, o ile nie większy, bo mógłbyś jechać bokiem, a nie się obracać. ;) A kwestia bezpieczeństwa na drodze do lotniska chyba jest też dość ważna. Masz wystarczająco dużo mocy, żeby mieć fan z jazdy RWD na "bezpieczniejszych" oponach ;)

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: KARLone »

piotrekzet pisze:No właśnie, jeśli założy się zimówki po all seasons to wtedy czuje się różnicę :) Oczywiście w przypadku tej samej klasy, bo jestem przekonany, że nowe all seasons po 800 za sztukę są lepsze od łysych używanych zimówek po 50. Karlone, jeśli Twoje all spisywały się dobrze w zimie to były słabe latem, no nie da rady inaczej, guma nie może być jednocześnie miękka w zimie i twardsza w lecie.
I wybacz, ale argument o 15 oponach to trochę na zasadzie tonącego, który brzytwy się chwyta :D Po pierwsze 4 to nie 15, po drugie bardzo często można zostawić u wulkanizatora za 50-100 pln na sezon :P Słyszałem, że nawet u niektórych za darmo. Nie wiem, bo nie korzystam z tej opcji, u mnie przewraca się 12 opon plus 3 dojazdówki na obsługę 2 samochodów. 4 opony jakoś nadprogramowo mam :)
ale miałeś nowe allseason, czy stare używki? Ten sam efekt masz, zdejmując stare zimówki i zakładając nowe. Letnie jak wymieniłem na nowe letnie, to droga hamowania chyba skróciła się o połowę ;) jak przyklejony, efekt świeżej gumy. Całoroczne latem? Ja nie widzę różnicy, normalna jazda na suchym i na mokrym. Raczej bym nie ulegał histerii lansowanej przez gazety motoryzacyjne należące do "ukrytej opcji niemieckiej", w których różnica osiągów o 5% generuje pół słupka (na wykresie) więcej od innych opon. Generalnie byłem niechętnie nastawiony ale też nigdy nie jedziłem na nowych. Jestem pozytywnie zaskoczony

Awatar użytkownika

Topic author
RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: RadAg! »

saint benji pisze:
RadAg! pisze:Zakładanie lepszych opon na tył byłoby dla mnie zarówno bez sensu ekonomicznie jak i mało rozrywkowe. Zawsze ładuję słabsze lacze na tył i mam wiekszy fun z jazdy RWD.
Wydaje mi się, że fun na tym lotnisku miałbyś co najmniej taki sam, o ile nie większy, bo mógłbyś jechać bokiem, a nie się obracać. ;) A kwestia bezpieczeństwa na drodze do lotniska chyba jest też dość ważna. Masz wystarczająco dużo mocy, żeby mieć fan z jazdy RWD na "bezpieczniejszych" oponach ;)
Zimą jeżdżę naprawdę rzadko więc nie mam potrzeby inwestowania w dobre (i drogie) zimówki poza tym ten łuk na którym nas obracało był już tak naprawdę taflą lodu bo był bardzo rozjeżdżony.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: piotrekzet »

Karlone - jeździłem na wszystkich możliwych opcjach, czyli nowe/stare/zimówki/letnie/allseason. Z moich doświadczeń wynika, że allseasons są dobre na jazdę po mieście, gdzie ani się nie rozpędzisz w lecie, ani nie jeździsz po śniegu zimą. Tylko, że ja jeżdżę głównie w trasy, w różnych warunkach pogodowych i powiem tylko, że do tej pory nie trafiłem na allseasons, które "dawały radę" przez cały rok. Tak jak wspominałem - prawdopodobnie takie po 800 za sztukę dałyby radę, ale wolę w tej cenie dwa komplety zima/lato, bo wystarczą na dwa razy więcej km i jeszcze na skrzynkę piwa zostanie. Nie bez znaczenia jest też kwestia takich "drobiazgów" jak każdorazowe wyważenie opon, czy chociażby problemy ze schodzącym powietrzem przy alusach czy wreszcie ruszeniu co jakiś czas śrub, żeby w razie flaka nie dostać byczych jaj przy próbie ruszenia nakrętki, dość dobrze połączonej ze śrubą po kilku latach. To jest moja opinia, nikogo nie zmuszam do zmiany opon co pół roku, byle nie wlókł się przede mną 30 km/h, bo jest -10 i bida nie potrafi ogarnąć samochodu. Nie mówię oczywiście o sytuacji gdy jest szklanka na drodze, bo na to nawet najlepsze zimówki nie pomogą, chyba że z kolcami :)


seba4x4

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: seba4x4 »

.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 16:26 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1426
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: pecha »

RadAg! pisze:Ten nadmiar mocy :D
raczej brak panowania nad samochodem :)
grunt, że był FUN


piotrekzet

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: piotrekzet »

seba4x4 pisze:Dzieciom tłumaczę jednak (po zamontowaniu zimówek w ich autach), że najlepsza zimówka nie zastąpi suchego asfaltu i rozsądku ;)
Rozsądku nic nie zastąpi, ani zimówki, ani ABS, kontrola trakcji czy 4x4.

Awatar użytkownika

Topic author
RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: RadAg! »

Wygląda na to że reporter, który robił ze mną wywiad wziął wszystko na poważnie :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3289
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car

Post autor: cezar62 »

Niezły artykuł, całkiem do rzeczy :)

Ale do dupy ten żarcik, jak dla mnie - "Starszy sierżant Radek"... 8/
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

ODPOWIEDZ