Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
: 03 paź 2016, 16:56
W kapeluszu go pewnie zawsze widziałeś
Tapaltak
Tapaltak
https://forum.roadrunners.pl:443/
A kto wrzucił fotę bez szpilek i kapelusza???RadAg! pisze:No i tak jest offtop...
wysłane z komøry
no dobra, to wrzuć jaką fotę.RadAg! pisze:No i tak jest offtop...
wysłane z komøry
Szukam o tłumiku w Twoim temacie i grzebie i czytam po kolei. Mógłbyś , jeśli pamiętasz powiedzieć jakie dokładnie były objawy luźnego IDLER ARM, ( Polska nazwa jaka?) bo wydaje mi sie , ze u mnie może tez być TO do wymiany. Na nierównościach ostro mi fajera trzęsie, takie telepanie.RadAg! pisze:Zrobione. Wymienilem dzis idler arm i to sam... no prawie
co moge doradzic? Jezeli nie masz porzadnych narzedzi to nawet nie zaczynaj. Ja rozpoczalem cala operacje wymiany z moja walizeczka tanich kluczy, udalo mi sie po 20 minutach usunac pin blokujacy nakretke, potem juz nie dalem rady. Na szczescie, poza usunietym pinem auto bylo kompletne wiec podjechalem do mojego mechanika i mu wyluszczylem sprawe, ze wzialem wolne zeby to zrobic, ze nie mam narzedzi a jutro musze do roboty a ten stary idler arm grozi tym ze pogubie kola Powiedzialem ze potrzebuje tylko narzedzi zeby to skonczyc. Paul byl na tyle mily ze nawet mi pomogl troche wiec zajelo nam to wszystko 30 min.
Musze sobie kupic jakies porzadne narzedzia w koncu...
Jak podniesiesz maskę i wyjmiesz tę plastikową osłonę nad światłami to będziesz go widział. Niech ktoś kręci kierownicą a ty patrz czy pracuje za bardzo na boki.bluecard88 pisze: Szukam o tłumiku w Twoim temacie i grzebie i czytam po kolei. Mógłbyś , jeśli pamiętasz powiedzieć jakie dokładnie były objawy luźnego IDLER ARM, ( Polska nazwa jaka?) bo wydaje mi sie , ze u mnie może tez być TO do wymiany. Na nierównościach ostro mi fajera trzęsie, takie telepanie.