Crown Victoria V8

Ford
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

u mnie alternator padał od zeszłego lata. Jeszcze dało się jeździć ale przy wyższych obrotach zapalała się lampka ładowania. Alternator oryginał Motorcraft ale czy był wymieniany lub naprawiany trudno powiedzieć. Ja zrobiłem ok 60 tys mil. Na budziku mam 281 tys mil. Czy tyle właśnie przejechał? Dobre pytanie.

W tych początkowych rocznikach ponoć tak właśnie było, że dupsko nisko siedziało. Potem coś zmienili. Nie ma czasu sprawdzać co. Może Radek będzie wiedział bo jego tył stoi wyżej, a rocznik 2001.

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: saint benji »

Porównamy dzisiaj jak siedzą dupska, moje wydaje się w porządku. :)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

KARLone pisze:u mnie alternator padał od zeszłego lata. Jeszcze dało się jeździć ale przy wyższych obrotach zapalała się lampka ładowania. Alternator oryginał Motorcraft ale czy był wymieniany lub naprawiany trudno powiedzieć. Ja zrobiłem ok 60 tys mil. Na budziku mam 281 tys mil. Czy tyle właśnie przejechał? Dobre pytanie.

W tych początkowych rocznikach ponoć tak właśnie było, że dupsko nisko siedziało. Potem coś zmienili. Nie ma czasu sprawdzać co. Może Radek będzie wiedział bo jego tył stoi wyżej, a rocznik 2001.
P71 siedzą wyżej od cywili więc nic nie sprawdzę. Co najwyżej dane katalogowe można obadać. Tobie Karlone tył siedzi bardziej bo masz w bagażniku butlę LPG ;)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

wydaje mi się, że to bardziej od wożenia zwłok :P


piotrekzet

Re: Crown Victoria V8

Post autor: piotrekzet »

Jeśli chodzi o alternator, który raz działa lepiej, a raz gorzej to warto sprawdzić szczotki. U mnie się skończyły, sama wymiana szczotek to może godzina, z oczyszczaniem alternatora z syfu włącznie. Co prawda demontaż i montaż w złotym kiblu trwał trzy dni, ale nie o tym mówimy :) No i cała operacja kosztowała mnie 0PLN, bo miałem jakieś szczotki, natomiast regeneracja alternatora w mojej okolicy to 350-500 pln. Oddajesz stary i bierzesz zrefenerowany. W moim przypadku mialbym jeszcze nowe łożyska, ale to zrobię z czasem.


sławek
Posty: 40
Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:30
Samochód: 00 Voyager AWD, 98 Ford Victoria Crown sold
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sławek »

Wracając do siedzącego dupska. Nie dawało mi to spokoju- światła drogowe świeciły gdzieś w kosmos i nie dało się ustawić inaczej. Pojechałem do kowala specjalisty od sprężyn i resortów. Za 200 zł rozciągnął mi sprężyny o 4 cm. Teraz wysokościć od ziemi do najwyższego pkt tylnego błotnik wynosi 73 cm. Światła świecą w końcu normalnie. W amortyzacji nie odczówam różnicy. Ale : podczas nagłego hamowania z większą prędkości (90/100km/h) następuje odczuwalne, jednorazowe bujnięcie budy lewo/prawo. Potem wszystko normalnie. Samo hamowanie bez zmian. Jeżeli hamuje normalnie - stopniowo zwiększając siłę hamowania, bujnięcie nie występuje. Szybka konsultacja warsztatowa: trzeba dopasować amor do nowych (dłuższych) sprężyn. Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Być może sprężyny nie zostały rozciągnięte identycznie i mają teraz trochę inną charakterystykę pracy a powinny mieć identyczną między sobą. Wątpię żeby amory cokolwiek tu zmieniły. Zaraz będziesz zmieniał amory, potem stabilizator i koniec końców okaże się że wyjdzie Cie to wszystko drożej niż kupienie nowych sprężyn w USA. Za dużo heniowania jak na mój gust.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


sławek
Posty: 40
Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:30
Samochód: 00 Voyager AWD, 98 Ford Victoria Crown sold
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sławek »

Prawdopodobnie masz rację. Tylko jakie sprężyny dobrać żeby dupsko nie wisiało. Jaka jest u Ciebie odległość między błotniki a ziemią?

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

akurat rozciąganie sprężyn to nie zaliczyłbym do heniowania :) To jest normalny proces, który dość często się stosuje szczególnie w starszych samochodach, gdzie sprężyny są już niedostępne. Może bujanie nadwozia niekoniecznie jest z tym związane, albo był to normalny element hamowania, lub wystąpiła jakaś nierówność nawierzchni. Trzeba by to zbadać :D
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

sławek pisze:Prawdopodobnie masz rację. Tylko jakie sprężyny dobrać żeby dupsko nie wisiało. Jaka jest u Ciebie odległość między błotniki a ziemią?
Najlepiej dobrać sprężyny odpowiednie dla tego modelu.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

MOOG za 60 USD para na przykład.
http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 20&jsn=434" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Jestem nowym właścicielem samochodu
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: Crown Victoria V8

Post autor: MichaŁ »

Super. To wpadajcie na dwie panthery i Impale na dolny ślunsk :)

Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 1079
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: nope
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Crown Victoria V8

Post autor: Pan Arek »

Gratulacje, za długo bez pantery nie wytrzymałeś :) czekam na świeże zdjęcia auta i uśmiechniętego właściciela.
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

Również gratuluję :) Zaproponował bym od razu spota ale jeszcze nie odebrałem auta :( Nie mniej jednak mocny skład patherowców się robi na południu.

ODPOWIEDZ