Crown Victoria V8
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Crown Victoria V8
u mnie alternator padał od zeszłego lata. Jeszcze dało się jeździć ale przy wyższych obrotach zapalała się lampka ładowania. Alternator oryginał Motorcraft ale czy był wymieniany lub naprawiany trudno powiedzieć. Ja zrobiłem ok 60 tys mil. Na budziku mam 281 tys mil. Czy tyle właśnie przejechał? Dobre pytanie.
W tych początkowych rocznikach ponoć tak właśnie było, że dupsko nisko siedziało. Potem coś zmienili. Nie ma czasu sprawdzać co. Może Radek będzie wiedział bo jego tył stoi wyżej, a rocznik 2001.
W tych początkowych rocznikach ponoć tak właśnie było, że dupsko nisko siedziało. Potem coś zmienili. Nie ma czasu sprawdzać co. Może Radek będzie wiedział bo jego tył stoi wyżej, a rocznik 2001.
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Crown Victoria V8
Porównamy dzisiaj jak siedzą dupska, moje wydaje się w porządku.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Crown Victoria V8
P71 siedzą wyżej od cywili więc nic nie sprawdzę. Co najwyżej dane katalogowe można obadać. Tobie Karlone tył siedzi bardziej bo masz w bagażniku butlę LPGKARLone pisze:u mnie alternator padał od zeszłego lata. Jeszcze dało się jeździć ale przy wyższych obrotach zapalała się lampka ładowania. Alternator oryginał Motorcraft ale czy był wymieniany lub naprawiany trudno powiedzieć. Ja zrobiłem ok 60 tys mil. Na budziku mam 281 tys mil. Czy tyle właśnie przejechał? Dobre pytanie.
W tych początkowych rocznikach ponoć tak właśnie było, że dupsko nisko siedziało. Potem coś zmienili. Nie ma czasu sprawdzać co. Może Radek będzie wiedział bo jego tył stoi wyżej, a rocznik 2001.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Crown Victoria V8
wydaje mi się, że to bardziej od wożenia zwłok
Re: Crown Victoria V8
Jeśli chodzi o alternator, który raz działa lepiej, a raz gorzej to warto sprawdzić szczotki. U mnie się skończyły, sama wymiana szczotek to może godzina, z oczyszczaniem alternatora z syfu włącznie. Co prawda demontaż i montaż w złotym kiblu trwał trzy dni, ale nie o tym mówimy No i cała operacja kosztowała mnie 0PLN, bo miałem jakieś szczotki, natomiast regeneracja alternatora w mojej okolicy to 350-500 pln. Oddajesz stary i bierzesz zrefenerowany. W moim przypadku mialbym jeszcze nowe łożyska, ale to zrobię z czasem.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:30
- Samochód: 00 Voyager AWD, 98 Ford Victoria Crown sold
- Skąd: Warszawa
Re: Crown Victoria V8
Wracając do siedzącego dupska. Nie dawało mi to spokoju- światła drogowe świeciły gdzieś w kosmos i nie dało się ustawić inaczej. Pojechałem do kowala specjalisty od sprężyn i resortów. Za 200 zł rozciągnął mi sprężyny o 4 cm. Teraz wysokościć od ziemi do najwyższego pkt tylnego błotnik wynosi 73 cm. Światła świecą w końcu normalnie. W amortyzacji nie odczówam różnicy. Ale : podczas nagłego hamowania z większą prędkości (90/100km/h) następuje odczuwalne, jednorazowe bujnięcie budy lewo/prawo. Potem wszystko normalnie. Samo hamowanie bez zmian. Jeżeli hamuje normalnie - stopniowo zwiększając siłę hamowania, bujnięcie nie występuje. Szybka konsultacja warsztatowa: trzeba dopasować amor do nowych (dłuższych) sprężyn. Co o tym sądzicie?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Crown Victoria V8
Być może sprężyny nie zostały rozciągnięte identycznie i mają teraz trochę inną charakterystykę pracy a powinny mieć identyczną między sobą. Wątpię żeby amory cokolwiek tu zmieniły. Zaraz będziesz zmieniał amory, potem stabilizator i koniec końców okaże się że wyjdzie Cie to wszystko drożej niż kupienie nowych sprężyn w USA. Za dużo heniowania jak na mój gust.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:30
- Samochód: 00 Voyager AWD, 98 Ford Victoria Crown sold
- Skąd: Warszawa
Re: Crown Victoria V8
Prawdopodobnie masz rację. Tylko jakie sprężyny dobrać żeby dupsko nie wisiało. Jaka jest u Ciebie odległość między błotniki a ziemią?
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
akurat rozciąganie sprężyn to nie zaliczyłbym do heniowania To jest normalny proces, który dość często się stosuje szczególnie w starszych samochodach, gdzie sprężyny są już niedostępne. Może bujanie nadwozia niekoniecznie jest z tym związane, albo był to normalny element hamowania, lub wystąpiła jakaś nierówność nawierzchni. Trzeba by to zbadać
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Crown Victoria V8
Najlepiej dobrać sprężyny odpowiednie dla tego modelu.sławek pisze:Prawdopodobnie masz rację. Tylko jakie sprężyny dobrać żeby dupsko nie wisiało. Jaka jest u Ciebie odległość między błotniki a ziemią?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Crown Victoria V8
MOOG za 60 USD para na przykład.
http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 20&jsn=434" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 20&jsn=434" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
Jestem nowym właścicielem samochodu
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Crown Victoria V8
Super. To wpadajcie na dwie panthery i Impale na dolny ślunsk
Wysłane z Tapatalk
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Crown Victoria V8
Gratulacje, za długo bez pantery nie wytrzymałeś czekam na świeże zdjęcia auta i uśmiechniętego właściciela.
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Crown Victoria V8
Również gratuluję Zaproponował bym od razu spota ale jeszcze nie odebrałem auta Nie mniej jednak mocny skład patherowców się robi na południu.