Crown Victoria V8

Ford
ODPOWIEDZ

sławek
Posty: 40
Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:30
Samochód: 00 Voyager AWD, 98 Ford Victoria Crown sold
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sławek »

Mam zdjęcie naklejki z drzwi.



Gdzieś wyczytałem, że wersie policyjne nawet jeśli na moście miały oznaczenia że posiadają LSD to jej nie miały. Właśnie gdzie szukać informacji na ten temat w samochodzie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


sławek
Posty: 40
Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:30
Samochód: 00 Voyager AWD, 98 Ford Victoria Crown sold
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sławek »

I jeszcze jedno: wiem, ze nie ten dział i wątek ale - mam stare artykuły (bodaj z 95 lub 96) odnośnie moich byłych:) Corvety i Camaro. Oba ze zdjęciami i jakimś tam opisem:) Jeden jest z Auto Świata (samochody używane) a drugi chyba z Motor-u. Nie wiem jak z prawami aut. ale mogę zeskanować i wrzucić. Tylko gdzie?

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

http://www.moldyrabbit.com/liquid/data.html
wynika z tego, że masz przełożenie 2.73 bez szpery. U mnie na tabliczce znamionowej widnieje informacja o szperze, podobnie było z oznaczeniem na dyfrze. Osobiście nie wierzę, że fabryka się pomyliła w dwóch miejscach i podała błędną informację. Na chwilę obecną szpera nie działa ale na początku mojego posiadania tego auta jak startowałem to zostawiałem zawsze dwa ślady, teraz jak palę kapcia to niestety kręci się tylko jedno koło. Mój wniosek jest taki, że coś w środku uległo zużyciu i dlatego szpera nie działa. Raczej nie wierzę w mity powielane na forach, że nalepki fabryczne na drzwiach są błędne.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12243
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Naklejki drzwiowe nie sa bledne, po prostu nie definiuja ani przelozenia mostu ani faktu czy LSD zostalo zamontowane. Jedyna informacje wiarygodna daje na ten temat tabliczka znamionowa dyfru. Pisalem o tym wiele razy. Jak jest "L" pomiedzy cyframi znaczy ze jest zalozony w moscie track-lok czyli LSD.
@karlone - jezeli miales szpere na poczatku kiedy miales auto a teraz jej nie masz to nie dlatego ze sie zepsula tylko dlatego ze mieniles most na most z lincolna. Lincolny nie maja szpery.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

Wiem, że lincoln nie miał szpery ale jeszcze przed wymianą zaistniał efekt, który opisuję. Mam ten dyfer w piwnicy, muszę go tylko otworzyć i przyjrzeć się o co w tym chodzi ;) Na pewno porobię szczegółowe fotki :D Ciekawość mnie zjada ale nie mam kiedy do niego zajrzeć.


brolcio
Posty: 695
Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
Skąd: Lublin

Re: Crown Victoria V8

Post autor: brolcio »

Wiele zależy od typu szpery - jeżeli masz torsena to jego istnienie albo wyczujesz jak się załączy albo jak otworzysz most. Szpery cierne załączają się przy różnicy prędkości obrotowej kół, torsen reaguje na różnicę momentów - jeśli masz torsena i podniesiesz auto na podnośniku i będziesz kręcił kołem na luzie to zachowuje się on jak zwykły most (inaczej jest w przypadku szper ciernych, gdzie oba koła będą się kręciły w tą sama stronę).

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12243
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Nie wiem jaki typ szpery jest w Vickach ale na podnosniku jak krecisz jednym z tylnych kol to drugie obraca sie w strone przeciwna.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


brolcio
Posty: 695
Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
Skąd: Lublin

Re: Crown Victoria V8

Post autor: brolcio »

To jest raczej torsen - (o ile auto było na Neutralu). Przy ciernych na Neutralu koła by się kręciły w ta samą stronę.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12243
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Na neutralu. Po prostu recznie obracalem jednym z kol, drugie obracalo sie wtym czasie w odwrotna strone. W sumie bylem zaskoczony, ze tak sie dzieje. Spodziewalem sie, ze kola pojda w te sama strone. Jezeli to pomoze to w dyfrze ze szpera jest po prostu umieszczona jakby sprezyna w ksztalcie litery S
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12243
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Pod ponizszym adresem dekoder naklejki:

http://www.moldyrabbit.com/liquid/data.html#door

Rozkodowalem twoja naklejke Slawek, ale nie dalo sie tego skopiowac a nie chcialo mi sie przepisywac ;)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


sławek
Posty: 40
Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:30
Samochód: 00 Voyager AWD, 98 Ford Victoria Crown sold
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sławek »

Byłem dzisiaj na badaniu sprawności amortyzatorów. Przód po 50% a tył: lewa strona 53% a prawa....34%. Po 98 tyś mil. Ciekawe...
Będę zatem wymieniał komplet. Co radzicie - jakiej marki amortyzatory kupić? Nie zależy mi na najtańszych. Raczej interesuje mnie tzw.dobry stosunek jakości do ceny. W planach mam montaż butli z gazowej (lpg) do bagażnika.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12243
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Ja kupowalem Motorcrafty do siebie, za dwa na przod z wysylka zaplacilem 75 funtow (okolo, to bylo 2 lata temu). Rockauto ma czasem takie promocje, ze mozna cos kupic za grosze (centy ;) ), warto to obserwowac bo ja tak wlasnie kupilem sobie nowe, oryginalne amory. Ostatnio mieli promocje amorow na tyl ale akurat jak wszedlem na sklep zeby zrobic zakupy, zostal im tylko jeden, a chcialem pare. Jezeli nie zalezy ci na natychmiastowej wymianie to moze poczekaj, oni maja dosc czesto rozne wyprzedaze.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

Ja zmieniałem na Monroe Severe Service: Severe Service Ride Control products are engineered for emergency, municipal fleet and construction uses.
These gas-charged, extra-durable Monroe shock absorbers feature strengthened components for superior stability and control in the toughest applications.
Durable Severe Service shock absorbers have a larger bore for greater working capacity and arc-welded mounts for higher tensile strength.

kiedyś mieliśmy dział z opiniami do części samochodowych... tam było parę słów na ten temat.

Awatar użytkownika

Topic author
Macianowa
Posty: 233
Rejestracja: 13 sty 2010, 22:32
Samochód: Oldsmobile Cutlass Supreme
Skąd: Koszalin / England

Re: Crown Victoria V8

Post autor: Macianowa »

lol , dawno mnie tu nie bylo , pozdrawiam wlasciciela mojej bylej :-) , kurcze widze ze Vicky chouje z wiekiem gdy sie z nia rozstalem jedynym mankamentem byl ten multiswitch ktory nawet spowodowal rozladowanie baterii wiec radziłbym go wymienic niz naprawiac , w innym moim aucie dochodzilo do zwarcia , dym poszedl ale moglo byc gorzej , :(
93' Oldsmobile Cutlass SUPREME 3.1 V6
93' Oldsmobile Cutlass Supreme Convertible 3.1 V6
00' Honda HRV 1.6 :-)


sławek
Posty: 40
Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:30
Samochód: 00 Voyager AWD, 98 Ford Victoria Crown sold
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sławek »

Po długiej nieobecności☺ nie było co pisać bo się nic nie działo prócz eksploatacji. Aaaa... Gdzieś po drodze regenerowałem sprężarkę klimy. Na czas regeneracji dobrany pasek od jakiegoś francuza i bodaj dodatkową rolka od Renauta. Dokładnie już nie pamiętam choć mam ten zestaw naprawczy (koszt 21zł☺) w bagażniku.
Ponieważ wczoraj padł mi alternator w Voyagerze (2000r 3.8 220 tyś przebiegu) i przypomniałem sobie, że w starszych GM wytrzymuje bodaj 100 tyś. km, zastanawiam się ile powinien wytrzymać w Crownie (1998r 110 tyś). Może kupić i wozić ze sobą na wypadek wojny? Dodatkowo jaką macie odległość od najwyższego punktu tylnego nadkola do ziemi? Zastanawiam się czy mu dupsko nie wisi.

ODPOWIEDZ