Crown Victoria V8

Ford
Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Rozumiem, czyli jesli te lampy to tylko ze zwyklymi żarówkami. Dzieki za dorady :)
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


sliwma
Posty: 212
Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
Samochód: brak
Skąd: Poznań/Wrocław

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sliwma »

Dokładnie tak. :)
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

halogen jest całkiem ok, nie ma co upierać się przy wymienianiu na ksenony. Jak chcesz we własnym zakresie i niskim kosztem - to najlepiej rozkleić lampy (odkleić szybę), wstawić jakiś niewypalony odbłyśnik z europejskiego auta i będzie git. Najlepsze efekty są na żarówkach h7, biją większość tanich albo szczególnie używanych ksenonów. W Vicu najlepiej wstawić jakieś lustra na bazie H4, bo w oryginale jest też żarówka dwufunkcyjna. Ja tak mam i nie narzekam, w zasadzie była to znacząco poprawa oświetlenia drogi. Może po prostu lustra były wypalone i szkło mocno zmatowiało. Do przeróbki najlepiej kupić nowe lampy i na ich bazie zrobić przeróbkę. Stare zmatowiałe szkło nigdy nie da efektu i zawsze będzie słabo. Jak gdzieś się spotkamy, to sobie pooglądasz jak to u mnie działa ;)


sliwma
Posty: 212
Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
Samochód: brak
Skąd: Poznań/Wrocław

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sliwma »

Tylko że bardzo ciężko jest znaleźć jakiś odbłyśnik który będzie pasował wymiarami do innej lampy, poza tym punkty mocujące muszą pasować żeby lampę szło wyregulować. ;)
KARLone pisze: 28 sie 2018, 20:45 halogen jest całkiem ok, nie ma co upierać się przy wymienianiu na ksenony. Jak chcesz we własnym zakresie i niskim kosztem - to najlepiej rozkleić lampy (odkleić szybę), wstawić jakiś niewypalony odbłyśnik z europejskiego auta i będzie git. Najlepsze efekty są na żarówkach h7, biją większość tanich albo szczególnie używanych ksenonów. W Vicu najlepiej wstawić jakieś lustra na bazie H4, bo w oryginale jest też żarówka dwufunkcyjna. Ja tak mam i nie narzekam, w zasadzie była to znacząco poprawa oświetlenia drogi. Może po prostu lustra były wypalone i szkło mocno zmatowiało. Do przeróbki najlepiej kupić nowe lampy i na ich bazie zrobić przeróbkę. Stare zmatowiałe szkło nigdy nie da efektu i zawsze będzie słabo. Jak gdzieś się spotkamy, to sobie pooglądasz jak to u mnie działa ;)
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

W zeszłym tygodniu zaczęła mi się zapalac kontrolka ładowania, okoliczności są następujące, uruchamiam samochód, kontrolka gaśnie ale po przejechaniu paru kilometrów lubi się zapalić na chwilę, zgasnac, za moment znów zapalić i zgasnac po 5-10 sek i już sie nie pojawia. Na drugi dzień to samo. Co według was to może być, pasek-rolka, czy alternator do regeneracji?
Zapewne warto by było sprawdzić wartości ladowania jakie daje alternator, jeśli będą dobre to mimo to może być walniety?
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: saint benji »

Jeżeli żywot kończy np. regulator napięcia, to może się zapalać na chwilę w randomowych momentach. U mnie tak było właśnie. Po kilku latach miałem z kolei skoki napięcia i uznałem, że najlepiej będzie wymienić alternator.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

kiedyś jak jechałem do Opola na spotkanie z Wami, to też mi się tak stało i nawet nie wiedziałem czy dojadę. Mimo, że zaświecała się co jakiś czas kontrolka, to jakoś resztki ładowania było. Dojechałem i wróciłem. Jedynie regeneracja alternatora może pomóc, choć ja kupiłem nowy, co z perspektywy czasu uznaję za błąd. Lepiej zregenerować. Masz pewność, że wszystko przypasi. U mnie nie pasowała wtyczka. Musiałem czekać kolejne tygodnie na paczkę z głupią wtyczką. Alternator regenerują za dniówkę.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Więc będę musiał pomyśleć nad oddaniem altka do regeneracji, całe szczęście mam niedaleko domu zakład który się tym zajmuje.
Mam też problem z pompą wspomagania, mianowicie pasek wpada w wibracje od pompy i zastanawiam się w czym jest problem, czy krzywe będzie koło pasowe pompy czy oś na której pracuje, możliwe to jest aby wykrzywiła się oś? Akurat to było odkąd kupiłem samochód, ale chciałbym się tym wkrótce zająć.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: Crown Victoria V8

Post autor: saint benji »

Możliwe, że wystarczy wymiana rolki.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

drgający pasek - to będzie słaby napinacz. U mnie też drgał. Po zmianie napinacza wszystko jest w najlepszym porządku.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Alternator już po regeneracji, wszystko wróciło do najlepszego porządku, kontrolka nie świruje, a wszystkie lampki świecą jaśniej :D
IMG_20181109_160702.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1727
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: Crown Victoria V8

Post autor: jadaniel »

No i extra.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Mój alternator zaczyna delikatnie hałasować, wydaje mi się że to łożyska. Zastanawiam się czy ściągać łożyska z USA czy nie powinno być problemu z dostępem u nas?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: cezar62 »

Polskie łożyska były kiedyś poważnie najlepsze. Ale czy dzisiaj ktokolwiek oprócz Chińczyków robi łożyska?...
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Podjedz do kogoś kto regeneruje alternatory i dopytaj, może dowiesz się czegoś konkretnego, nie sądzę aby był z tym problem nawet u nas w Polsce.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

ODPOWIEDZ