Crown Victoria V8

Ford
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Na silikon albo inną plastelinę dopasujesz, przecie nie bedziesz ciągnął tego z USA jak masz na miejscu ;) Byle nie było za duże...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Najwyzej kupie lampy i jak przyjda to sprawdze czy pasuje ten wtyk, jak nie bedzie pasowal to domowie z usa, nie jest to fortuna. Dzieki Jedi za podpowiedz, w ogole nie pomyslalem, bo przewaznie wże PL nie mamy nawet najprostszych zarowek.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone »

RadAg! pisze:Pisałem ci już :P W5W
2 i 3 link wydają się dobre. Jutro zrobię fotki jeśli chcesz. Żadne klosze nie są sprzedawane z oprawkami/żarówkami.
do Forda na pewno Dorman sprzedaje z żarówkami ale jak dobrze pamiętam moje typu "various man." też były kompletne. Trzeba czytać zakładki info.

Wojtek sorry, w mojej głowie ciągle masz MGM ;)

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Haha, to musimy sie spotkac razem z furami aby zaktualizowac baze danych ;)

Markery tyc nie maja. Ale moze kupie dormany jeszcze nie wiem. Aczkolwiek one chyba tez nie maja. A lampy glowne na pewno wezme dorman, rezygnuje z soczewek.
Btw, kierunek sie naprawil gdy pare dni temu skrecalem do piekarni haha :) na razie dziala, czeka na cieplejsze dni jak go przerobie...
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Wojtek a multiswitch rozważałeś? Nadal nie wiem czy masz prąd w kierunkach, masz?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Radek mam prad w kierunkach, ale to wszystko bylo zrobione na szybkozlaczkach ktore po otrzymaniu wilgoci zaczely wariowac. Wlasnie ostatnio to odkrylem, po ruszeniu kablami raz dziala raz nie, a ja myslalem, ze problem jest w gniazdach od zarowek. W kazdym razie polutowalem przewody i zawinalem tasma, generalnie sheniowalem ale dziala, porzadnie to zrobie jak dostane lampy nowe.

Skad mam tutaj wziąść prad na marker boczny? Nie ma tutaj zadnych kabli wolnych, ani poucinanych, nie za bardzo wiem jak to rozwiazac. Marker ma dzialac tak jak w oryginale czyli ma sie palic na pozycyjnych swiatlach, nie na kierunkach. W ogole to do czego jest ta wolna wtyczka na 3 piny?? Z drugiej strony wyglada to tak samo...
IMG_20170204_155725.jpg
IMG_20170204_155752.jpg
I dzisiaj wymienilem olej w silniku, filtr oleju oraz powietrza.
IMG_20170204_141316.jpg
IMG_20170204_174517.jpg
IMG_20170204_174547.jpg
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Strasznie to u ciebie wygląda, ostra rzeźnia. To gniazdo które trzymasz w rękach nie jest oryginalne. U mnie w światłach też jest pomieszane trochę bo u mnie odłączona jest pozycja przy kierunkowskazach więc nie wiem dokładnie jak to powinno być w oryginale, ale zaraz zarknę w schematy.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

No właśnie to co trzymam w ręce wygląda na oryginał, ma pancerz jak wszystkie oryginalne, kable w 3 różnych kolorach, tylko masa jest ucięta i do kierunkowskazów dana z niego, mówisz, że to nie oryginał? Właściwie to nie wiem po co to jest i do czego ta okrągła wtyczka... Nie mam też gdzie podłączyć markera, a nie wiem jak to wygląda oryginalnie.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

Obrazek
Obrazek
Tam z boku powinieneś mieć tylko oprawke do w5w dla postojowek czyli markerów chyba ze masz też doswietlanie zakrętów wtedy w sidemarkery wchodzą chyba 2 oprawki ale nie wiem jak wyglądają oryginalnie

Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

właśnie nie mam doświetlania zakrętów. W Fordach chyba nie było. Szukałem przewodów które powinny iść do oprawki na w5w ale śladu tam po nich nie ma, za to jest ta gówniana okrągła wtyczka na trzy piny i nie wiadomo po co :D
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! »

A jeszcze miałem zapytać po co ten czerwony wężyk?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

RadAg! pisze:A jeszcze miałem zapytać po co ten czerwony wężyk?
To na szczęście nie z samochodu ;D ;D lampka warsztatowa.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


JEDI_V

Re: Crown Victoria V8

Post autor: JEDI_V »

Napisze jak to dziala u mnie w SHO i jak to prawdopodobnie powinno dzialac u Was.
Misnowicie jak wlacze pozycyjne zapala sie biala lozycja w glownym reflektorze i boczny marker, po wlaczeniu kierunku, kierunkowskaz z przodu w glownym reflektorze miga na przemian z markerem oraz zaswieca sie doswietlenie zakretu. Postaram sie wrzucic jutro filmik.


Z Tatooine

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert »

Ja wiem jak to działa, bo widziałem oraz miałem identycznie w Mercurym. Chcę, żeby tak było i u mnie, ale teraz mam problem bo nie mogę znaleźć przewodów które oryginalnie szły do markera, w którym ma być tylko pozycja, a obecnie ktoś tam zrobił kierunkowskaz.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


JEDI_V

Re: Crown Victoria V8

Post autor: JEDI_V »

Zacznij szukac od glownej wiazki, wypierdol peszla i szukaj


Z Tatooine

ODPOWIEDZ