Strona 21 z 29

Re: Crown Victoria V8

: 20 kwie 2017, 17:45
autor: wojtekrobert
Powoli działam nad H-pipe'm, średnica 2", rura już jest czekam na kolanka.
IMG_20170420_173734.jpg

Re: Crown Victoria V8

: 20 kwie 2017, 18:22
autor: Prezes_XJ
Dobry plan! :) Ciekawy jestem czy będzie brzmiał tak jak mój TC :)

P.S. wyciągi z ING na foto? :P

Re: Crown Victoria V8

: 20 kwie 2017, 18:28
autor: hubu
Prezes_XJ pisze: 20 kwie 2017, 18:22 P.S. wyciągi z ING na foto? :P
To wygląda na harmonogram spłat kredytu zaciągnietego na CV... :pada:

Re: Crown Victoria V8

: 20 kwie 2017, 18:29
autor: wojtekrobert
Plan w skali 1:1, nie wszystkie wymiary podane ale mogę w każdej chwili zmierzyć metrówką. Będzie brzmiał podobnie, tylko ja prawdopodobnie dam w miejsce tłumików strumienice, jeszcze rozmyślam nad tym. Ty masz u siebie same rury za katami?

A na foto raty pożyczki z kiedyś tam ;)

Re: Crown Victoria V8

: 20 kwie 2017, 18:30
autor: wojtekrobert
hubu pisze: 20 kwie 2017, 18:28
Prezes_XJ pisze: 20 kwie 2017, 18:22 P.S. wyciągi z ING na foto? :P
To wygląda na harmonogram spłat kredytu zaciągnietego na CV... :pada:
No prawie trafiłeś :D To była pożyczka na Mercurego.

Re: Crown Victoria V8

: 21 kwie 2017, 23:08
autor: KARLone
na zlocie w Borkach bylem bez jednego tłumika - super brzmial ale do jazdy na codzień wytrzymałem tylko 2 miesiące. Kiedy nie ma dwóch tłumików to jest czyste zło.

Re: Crown Victoria V8

: 30 kwie 2017, 20:18
autor: wojtekrobert
Nowe lampy TYC, trochę mocniej popadało i się poddała. Ogólnie uważam, że zakup tych TYC to było wyrzucenie pieniędzy w błoto, ani to nie pasuje, jedna nieszczelna, druga ma na zewnętrznej powierzchni jakąś folię wtopioną, będę już unikał tanich lamp.
IMG_20170430_130155.jpg
Wyciągnąłem felgi aluminiowe, trochę je wymyłem i nasmarowałem opony. Na tegoroczną zimę będzie trzeba je oddać na regeneracje, bo wyglądają fatalnie.
IMG_20170430_131949.jpg
IMG_20170430_154051.jpg
No i umyłem samochód z zewnątrz, założyłem nowe felgi, trochę czasu mi zeszło, we wtorek będę coś rozbierał pewnie w bagażniku, aby blacharz miał mniej roboty.
IMG_20170430_174425.jpg

Re: Crown Victoria V8

: 30 kwie 2017, 21:25
autor: RadAg!
Ja moje Tyc też musiałem chyba poprawić. Troszke silikonu i suchutkie są zawsze. Za te kasę wole jednak kupić te tanie i wymienić w razie wu niż ladowac się w cos drogiego. Potem jakas sarenka albo stluczka parkingowa i straty duzo wieksze

Re: Crown Victoria V8

: 01 maja 2017, 11:38
autor: sliwma
Hmm, aż dziwne z tymi TYCami, my do modyfikacji w dużej mierze używamy TYCów i nie ma problemów z parowaniem.

Re: Crown Victoria V8

: 01 maja 2017, 11:42
autor: wojtekrobert
sliwma pisze: 01 maja 2017, 11:38 Hmm, aż dziwne z tymi TYCami, my do modyfikacji w dużej mierze używamy TYCów i nie ma problemów z parowaniem.
Tutaj nawet nie chodzi o parowanie, ale tam na dole jest pół-centymetrowa warstwa wody... lampa jest po prostu nieszczelna i przecieka. Na razie sie suszy do końca, sprobuje ją uszczelnić silikonem, w ostatecznosci wywierce otwor na dole lampy, aby woda mogla sciekac. Zaczalem sie tez zastanawiac czy nie sprobowac uratowac starych oryginalnych lamp..

Re: Crown Victoria V8

: 01 maja 2017, 20:46
autor: saint benji
To ja oba cornery mam pęknięte i żadna woda mi nie wchodzi...

Re: Crown Victoria V8

: 20 maja 2017, 19:26
autor: wojtekrobert
Hamownia zaliczona. Te pomiary pokazywały 160 KM, ale nie mamy pewności czy były w 100% miarodajne.
IMG_20170520_165925.jpg
IMG_20170520_180444.jpg

Re: Crown Victoria V8

: 20 maja 2017, 20:52
autor: RadAg!
Trochę mało. Oryginalnie masz ile? Masz jakieś wykresy?

Re: Crown Victoria V8

: 20 maja 2017, 20:55
autor: wojtekrobert
RadAg! pisze: 20 maja 2017, 20:52 Trochę mało. Oryginalnie masz ile? Masz jakieś wykresy?
Według dokumentów jest 205 KM. Wykresy były ale nie mam zdjęć ani wydruków, robiłem to z kolegą oraz doktorem na politechnice. Tak jak mówię, nie mamy do końca pewności, czy wszystko było odpowiednio przeprowadzone, więc to 160KM może nie być prawdziwe.

Re: Crown Victoria V8

: 20 maja 2017, 21:20
autor: KARLone
to co jest na wyjściu z silnika to jedno, a co na kołach to drugie. Silnik wciąż może mieć moc ale np konwerter trochę jej przejada.