Strona 27 z 29

Re: Crown Victoria V8

: 21 sie 2018, 11:43
autor: wojtekrobert
Rozumiem, czyli jesli te lampy to tylko ze zwyklymi żarówkami. Dzieki za dorady :)

Re: Crown Victoria V8

: 25 sie 2018, 11:34
autor: sliwma
Dokładnie tak. :)

Re: Crown Victoria V8

: 28 sie 2018, 20:45
autor: KARLone
halogen jest całkiem ok, nie ma co upierać się przy wymienianiu na ksenony. Jak chcesz we własnym zakresie i niskim kosztem - to najlepiej rozkleić lampy (odkleić szybę), wstawić jakiś niewypalony odbłyśnik z europejskiego auta i będzie git. Najlepsze efekty są na żarówkach h7, biją większość tanich albo szczególnie używanych ksenonów. W Vicu najlepiej wstawić jakieś lustra na bazie H4, bo w oryginale jest też żarówka dwufunkcyjna. Ja tak mam i nie narzekam, w zasadzie była to znacząco poprawa oświetlenia drogi. Może po prostu lustra były wypalone i szkło mocno zmatowiało. Do przeróbki najlepiej kupić nowe lampy i na ich bazie zrobić przeróbkę. Stare zmatowiałe szkło nigdy nie da efektu i zawsze będzie słabo. Jak gdzieś się spotkamy, to sobie pooglądasz jak to u mnie działa ;)

Re: Crown Victoria V8

: 01 wrz 2018, 11:03
autor: sliwma
Tylko że bardzo ciężko jest znaleźć jakiś odbłyśnik który będzie pasował wymiarami do innej lampy, poza tym punkty mocujące muszą pasować żeby lampę szło wyregulować. ;)
KARLone pisze: 28 sie 2018, 20:45 halogen jest całkiem ok, nie ma co upierać się przy wymienianiu na ksenony. Jak chcesz we własnym zakresie i niskim kosztem - to najlepiej rozkleić lampy (odkleić szybę), wstawić jakiś niewypalony odbłyśnik z europejskiego auta i będzie git. Najlepsze efekty są na żarówkach h7, biją większość tanich albo szczególnie używanych ksenonów. W Vicu najlepiej wstawić jakieś lustra na bazie H4, bo w oryginale jest też żarówka dwufunkcyjna. Ja tak mam i nie narzekam, w zasadzie była to znacząco poprawa oświetlenia drogi. Może po prostu lustra były wypalone i szkło mocno zmatowiało. Do przeróbki najlepiej kupić nowe lampy i na ich bazie zrobić przeróbkę. Stare zmatowiałe szkło nigdy nie da efektu i zawsze będzie słabo. Jak gdzieś się spotkamy, to sobie pooglądasz jak to u mnie działa ;)

Re: Crown Victoria V8

: 21 paź 2018, 23:20
autor: wojtekrobert
W zeszłym tygodniu zaczęła mi się zapalac kontrolka ładowania, okoliczności są następujące, uruchamiam samochód, kontrolka gaśnie ale po przejechaniu paru kilometrów lubi się zapalić na chwilę, zgasnac, za moment znów zapalić i zgasnac po 5-10 sek i już sie nie pojawia. Na drugi dzień to samo. Co według was to może być, pasek-rolka, czy alternator do regeneracji?
Zapewne warto by było sprawdzić wartości ladowania jakie daje alternator, jeśli będą dobre to mimo to może być walniety?

Re: Crown Victoria V8

: 22 paź 2018, 08:00
autor: saint benji
Jeżeli żywot kończy np. regulator napięcia, to może się zapalać na chwilę w randomowych momentach. U mnie tak było właśnie. Po kilku latach miałem z kolei skoki napięcia i uznałem, że najlepiej będzie wymienić alternator.

Re: Crown Victoria V8

: 24 paź 2018, 16:50
autor: KARLone
kiedyś jak jechałem do Opola na spotkanie z Wami, to też mi się tak stało i nawet nie wiedziałem czy dojadę. Mimo, że zaświecała się co jakiś czas kontrolka, to jakoś resztki ładowania było. Dojechałem i wróciłem. Jedynie regeneracja alternatora może pomóc, choć ja kupiłem nowy, co z perspektywy czasu uznaję za błąd. Lepiej zregenerować. Masz pewność, że wszystko przypasi. U mnie nie pasowała wtyczka. Musiałem czekać kolejne tygodnie na paczkę z głupią wtyczką. Alternator regenerują za dniówkę.

Re: Crown Victoria V8

: 26 paź 2018, 23:23
autor: wojtekrobert
Więc będę musiał pomyśleć nad oddaniem altka do regeneracji, całe szczęście mam niedaleko domu zakład który się tym zajmuje.
Mam też problem z pompą wspomagania, mianowicie pasek wpada w wibracje od pompy i zastanawiam się w czym jest problem, czy krzywe będzie koło pasowe pompy czy oś na której pracuje, możliwe to jest aby wykrzywiła się oś? Akurat to było odkąd kupiłem samochód, ale chciałbym się tym wkrótce zająć.

Re: Crown Victoria V8

: 29 paź 2018, 07:57
autor: saint benji
Możliwe, że wystarczy wymiana rolki.

Re: Crown Victoria V8

: 03 lis 2018, 11:04
autor: KARLone
drgający pasek - to będzie słaby napinacz. U mnie też drgał. Po zmianie napinacza wszystko jest w najlepszym porządku.

Re: Crown Victoria V8

: 19 lis 2018, 15:23
autor: wojtekrobert
Alternator już po regeneracji, wszystko wróciło do najlepszego porządku, kontrolka nie świruje, a wszystkie lampki świecą jaśniej :D
IMG_20181109_160702.jpg

Re: Crown Victoria V8

: 19 lis 2018, 21:53
autor: jadaniel
No i extra.

Re: Crown Victoria V8

: 13 sty 2019, 18:05
autor: RadAg!
Mój alternator zaczyna delikatnie hałasować, wydaje mi się że to łożyska. Zastanawiam się czy ściągać łożyska z USA czy nie powinno być problemu z dostępem u nas?

Re: Crown Victoria V8

: 13 sty 2019, 20:13
autor: cezar62
Polskie łożyska były kiedyś poważnie najlepsze. Ale czy dzisiaj ktokolwiek oprócz Chińczyków robi łożyska?...

Re: Crown Victoria V8

: 14 sty 2019, 16:53
autor: wojtekrobert
Podjedz do kogoś kto regeneruje alternatory i dopytaj, może dowiesz się czegoś konkretnego, nie sądzę aby był z tym problem nawet u nas w Polsce.