Nic pecha... Ruda się wdała...pecha pisze:O jezu cóż żeś znowu roz$£¥ale?
1998 P71 Crown Victoria
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Moje doświadczenia (ogólne) z częściami typu "economy" są takie , że do montażu potrzebny jest duuuży młotek i szlifierka - obchodzę je z daleka. Klasa "economy" oznaczać też będzie to co w dostępnych u nas tanich zamiennikach tj cienką blachę i konieczność pasowania wszelkich otworów itd.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
na razie ciężko mi coś powiedzieć. Kupiłem, mam, leżą w piwnicy. Na razie nie gniją Miałem już w zeszłym roku robić blacharkę ale jakoś nie miałem ochoty rozstawać się z autem. Wiadomo, porozbierają, coś jeszcze wyjdzie i czas na naprawę się wydłuża. Może w tym roku, o ile nie wydam kasy na następnego złoma
Co do błotników, to mam te najtańsze, a to dlatego, że kiedyś, jeszcze w stanach załatwiłem sobie oryginalne używki z cywilnej CV, po czym okazało się, że coś tam nie pasuje... Coś z otworami było nie tak. Założyli więc z powrotem stare i wstawili reperaturki z cywilnych. Wytrzymało to 6 lat i prawdę mówiąc nie puściło w miejscu spawu, a w oryginalnej części reperaturki pojawiły się bąble pod lakierem. Nauczony doświadczeniem, że coś tam może nie pasować, i że są to aftermarkety, przyjmuję plan B, że blacharz bo założeniu nowych błotników stwierdzi, że aftermarket nie trzyma kształtów, wymiarów czy jakikolwiek sposób będzie nie pasował, każę znowu zrobić reperaturki w oryginalnych błotnikach . W oryginałach korozja jest tylko na rancie przy zgrzewach, więc zamierzam skupić się na porządnym zabezpieczeniu tego fragmentu.
Używki mają to do siebie, że nie widać czy dzieje się coś pod lakierem, tzw. mikrokorozja np. z wyglądu zdrowy błotnik zgnije po dwóch latach od wstawienia. Lata robią swoje.
Co do błotników, to mam te najtańsze, a to dlatego, że kiedyś, jeszcze w stanach załatwiłem sobie oryginalne używki z cywilnej CV, po czym okazało się, że coś tam nie pasuje... Coś z otworami było nie tak. Założyli więc z powrotem stare i wstawili reperaturki z cywilnych. Wytrzymało to 6 lat i prawdę mówiąc nie puściło w miejscu spawu, a w oryginalnej części reperaturki pojawiły się bąble pod lakierem. Nauczony doświadczeniem, że coś tam może nie pasować, i że są to aftermarkety, przyjmuję plan B, że blacharz bo założeniu nowych błotników stwierdzi, że aftermarket nie trzyma kształtów, wymiarów czy jakikolwiek sposób będzie nie pasował, każę znowu zrobić reperaturki w oryginalnych błotnikach . W oryginałach korozja jest tylko na rancie przy zgrzewach, więc zamierzam skupić się na porządnym zabezpieczeniu tego fragmentu.
Używki mają to do siebie, że nie widać czy dzieje się coś pod lakierem, tzw. mikrokorozja np. z wyglądu zdrowy błotnik zgnije po dwóch latach od wstawienia. Lata robią swoje.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
To po co w sumie kupiłeś te błotniki nowe?
Gadałem z kilkoma gośćmi w Stanach z prośbą o poszukanie na szrotach błotników z Vic bez korozji ale niestety to jest ponoć najsłabsza część karoserii i wszystkie gniją...
Gadałem z kilkoma gośćmi w Stanach z prośbą o poszukanie na szrotach błotników z Vic bez korozji ale niestety to jest ponoć najsłabsza część karoserii i wszystkie gniją...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: 1998 P71 Crown Victoria
a jakby je zrobić z czegoś innego?
uwaga za friko daję pomysł na biznes:
zebrać wymiary z błotników oryginalnych
wklepać to w program do 3d
wydrukować taki błotniki z jakiegoś tworzywa
sprzedawać na potęgę
nie dość, że nie będą gnić to jeszcze zmniejszy się masa na przedzie pojazdu
uwaga za friko daję pomysł na biznes:
zebrać wymiary z błotników oryginalnych
wklepać to w program do 3d
wydrukować taki błotniki z jakiegoś tworzywa
sprzedawać na potęgę
nie dość, że nie będą gnić to jeszcze zmniejszy się masa na przedzie pojazdu
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
- Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 1998 P71 Crown Victoria
W prlu tez robili elementy blacharskie z tworzywa.. Teraz nikt tego nie chce bo w rzemieslniczch warunkach wychodzil kazdy inny i sa bardziej podatne na pekanie. Oczywiscie jest bardzo wiele aut w ktorych sa elementy nadwozia z plastiku ale co fabryka to fabryka.
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 sie 2012, 20:09
- Samochód: Mercedes W 124 E, Chrysler Voyager 3.3 LE
- Skąd: Legionowo
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Ja tam się nie znam, ale przypuszczam że dobry program + drukarka 3D są odrobinę bardziej precyzyjne niż prl-owski warsztat rzemieślniczy Skoro można wydrukować np. pistolet który strzela, to taki błotnik to chyba 'małe piwo przed śniadaniem"... Może pomysł jednak nie taki głupi?
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 P71 Crown Victoria
No mi też weszła rdza w jeden błotnik i trzeba będzie robić...
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
szczerze mówiąc to myślałem o zrobieniu reperaturek z włókna szklanego i żywicy. Skoro tylko ranty gniją to można by było tylko reperaturki wstawić. Konieczna byłaby forma, a sama żywica jest bardzo twarda i elastyczna jednocześnie, w dodatku odporna na benzyny, sól itp. Nie mam jednak czasu na taką zabawę.
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Pomysł fajny, ale kto zainwestuje w taką wielką drukarkę? Koszty zakupu zwróciłyby się prawnukompecha pisze:a jakby je zrobić z czegoś innego?
uwaga za friko daję pomysł na biznes:
zebrać wymiary z błotników oryginalnych
wklepać to w program do 3d
wydrukować taki błotniki z jakiegoś tworzywa
sprzedawać na potęgę
nie dość, że nie będą gnić to jeszcze zmniejszy się masa na przedzie pojazdu
Do tego zaraz UOKiK zażądałby certyfikatów, ZAIKS opłat licencyjnych za radyjko, grające w fabryce, a producenci opłaty praw autorskich i odszkodowań za piractwo. I to jest największy minus tego pomysłu. Ale nie, że jestem negatywnie nastawiony...
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 02 maja 2010, 18:13
- Skąd:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
bo to jest pomysł na biznes w Chinach. Zakładamy tam firmę i jazda.
'69 Dodge Monaco 500, ex '92 Chevrolet Caprice Wagon, '91 Oldsmobile Custom Cruiser
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: 1998 P71 Crown Victoria
ewentualnie na kickstarter.com
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
taki update: pompa paliwa u mnie nie domaga. Dusi się na zimnym. zamiast 2 barów daje 1,6. filtry i ftryski zmienione. Tak co chwilę coś. 450 tys. km i trzeba wymieniać po kolei, kto to widział????????????
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Pompę kupisz dość tanio, da się wymienić bez zrzucania zbiornika. Kiedyś się tym tematem interesowałem: http://www.crownvic.net/ubbthreads/ubbt ... 16&fpart=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<