1998 P71 Crown Victoria
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
no i zaczyna się. Fordziasty się na mnie obraził i odmawia posłuszeństwa. Wymieniłem aku i dalej dupa. Przychodzę do auta a tam ledwie kontrolki się oświeciły. Stał zaledwie tydzień. Jak go do Polski przywiozłem to po 3 miesiącach odpalał. Teraz będzie szukanie co mu zżera ten prąd. Kuźwa a już się cieszyłem, że powymieniam mu parę gratów i znowu będzie git. W aucie mojej mamy musiałem rozebrać cały dywan, żeby dostać sie do zawilgoconych wiązek przewodów. Możecie życzyć mi powodzenia...
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
życze powodzenia
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
nie dziękuję, żeby nie zapeszać. Ford pojechał dzisiaj na warsztat. Jak się okazuje wymiana pompy wspomagania, to nie taka bułka z masłem, przynajmniej tak to na razie wygląda. Koło pasowe jest jakoś zaprasowywane, a nie zakręcane, więc sam sobie z tym nie dałbym rady. Zostawiam sobie silnik wycieraczek, może przynajmniej z tym sam coś dłubnę.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Co do pradu to znam problem z mamowego Sable'a. Dobry elektryk powinien pomoc. Mam jeszcze uwage apropo ukladu kierowniczego bo sie u mnie znalazl winowajca luzu. Sama przekladnie bardzo latwo sie reguluje, mechanik mi troche 'sciasnil' przekladnie ale nie jestem zadowolony bo mi za ciezko teraz chodzi a wczesniej moglem za pomoca malego tylko palca parkowac to bydle. Kolumna kierownicy jak zajrzysz spod maski jest tak skonstruowana ze w czasie wypadku jeden element chowa sie w drugi (cos jak antena teleskopowa albo wedka) i wlasnie tam jest luz, Zobacz Karlone, moze u ciebie jest podobnie?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
To było sprawdzane na samym początku, jest tak zapieczone, że nie ma tam luzu Radek, pamietaj, że mój Vic trochę już tych mil nakulał. Mam taką świnkę, będę wrzucał do niej jakiś bilon to po paru miesiącach jakiś discount powinien mi wyjść Na razie czekam na efekt z pompą wspomagania.RadAg! pisze:Co do pradu to znam problem z mamowego Sable'a. Dobry elektryk powinien pomoc. Mam jeszcze uwage apropo ukladu kierowniczego bo sie u mnie znalazl winowajca luzu. Sama przekladnie bardzo latwo sie reguluje, mechanik mi troche 'sciasnil' przekladnie ale nie jestem zadowolony bo mi za ciezko teraz chodzi a wczesniej moglem za pomoca malego tylko palca parkowac to bydle. Kolumna kierownicy jak zajrzysz spod maski jest tak skonstruowana ze w czasie wypadku jeden element chowa sie w drugi (cos jak antena teleskopowa albo wedka) i wlasnie tam jest luz, Zobacz Karlone, moze u ciebie jest podobnie?
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Z tego co się dowiedziałem to zżera mi prąd na bezpieczniku nr 11 ale w manualu jakoś enigmatycznie jest to napisane za co ten bezpiecznik odpowiada. Radek, czy ty się nie orientujesz? Aha jest to wartość ok 0,3A więc nie jest to jakieś mega zużycie na poziomie 10 watowej żarówki.michal_5000 pisze:Może też być tak, że niekoniecznie coś zżera prąd - ale masz problem po stronie ładowania (alternator, regulator napięcia...).KARLone pisze:Wymieniłem aku i dalej dupa. Przychodzę do auta a tam ledwie kontrolki się oświeciły. Stał zaledwie tydzień. Jak go do Polski przywiozłem to po 3 miesiącach odpalał. Teraz będzie szukanie co mu zżera ten prąd.
Ech, mnie czeka teraz wymiana aku (zeszłej zimy nawet tygodnia nie wytrzymywał). Nie ma chyba co czekac do pierwszych mrozów...
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
nie no, zaraz się zesr...m mechaniory zrobiły mi wspomaganie jeszcze w piątek tyle, że zapomnieli zadzwonić. heh myślałem, że to operacja na dwa miesiące dzisiaj po niego jadę.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Wspomaganie zrobione ale... no właśnie, przyczyna nie usunięta, muszę kupić jednak przekładnię. Cholera, jestem prawie zrujnowany bo w tym miesiącu muszę zapłacić OC i przegląd
Zatem nie można sprawdzać przekładni na podniesionym aucie, tylko przy normalnym obciążeniu. Muszę policzyć ile mam jeszcze kasy
Zatem nie można sprawdzać przekładni na podniesionym aucie, tylko przy normalnym obciążeniu. Muszę policzyć ile mam jeszcze kasy
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Karlone, napisz cos wiecej. Zmieniles pompe i co sie teraz dzieje? Jutro ci sprawdze bezp. 11. Jakos tak do tej pory nie mialem okazji.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
po zmianie pompy wspomagania jest zauważalna różnica ale wiąż są wyczuwalne te skoki kierownicy przy obracaniu. Po prostu przekładnia jest na tyle zużyta, że zarżnie następną pompę jak czegoś z tym nie zrobię. Przekładnię kupuję taką na miarę swoich możliwości i mam nadzieję, jeszcze coś kasy odzyskać za "core". Będę brał A1 Cardone - ma ponoć 30 tys mil gwarancji - w praktyce na dwa, trzy lata problem będę miał z głowy. Mi to wystarczy, jak będę przy kasie, to wtedy będę sobie wymyślał. Poza tym mam vana więc on przejmie rolę codziennego dupowozu, w zasadzie i tak już to robi od jakiegoś czasu.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
OK. Potrzebowałem pozytywu i jest Dzisiaj udało mi się wymienić silnik z wycieraczek. Czas: jedna godzina i 10 min. Działa spryskiwacz, działa przerywana praca, wycieraczki parkują jak należy. Poszło jak po maśle, a mechaniory mówiły, że pół dnia roboty i kupa rozbierania.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Ach te mechaniory, czyli co jednak silnik to byl a nie jakies sterowanie...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
problem jest tego typu, że sam silnik jest ok. Sterowanie też jest ok, wadliwy jest czujnik który odpowiada za wykrycie położenia ramienia. Wszystko jest zintegrowane i prawie nie rozbieralne, w każdym bądź razie ja tego jeszcze nie rozbierałem. Chciałem kupić cały nowy silnik motorcrafta ale napisali, że nie ma i jak chcę to muszę wziąć "reman." Był tańszy a gwarancja ta sama. Jak policzysz robociznę, to chyba bardziej opłaca się kupić nowy lub odnowiony niż kilka dni męczyć się nad rozebraniem tego.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Karlone, sprawdzalem ten bezpiecznik 11 i tak, dla 2001 to wyglada tak ze, jezeli chodzi o bezpieczniki we wnetrzu auta pod kierownica to 11 - not used. Z kolei te pod maska 11 odpowiada za police power relay i za circuit breaker 12 - cokolwiek to znaczy, wydaje sie jednak ze chodzi o wyposazenie policyjne...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
dzisiaj byłem na badaniu technicznym i niestety kupa. Dwa drążki kierownicze i pitman arm wytłuczone. W dwóch trzecich mam szczęście, bo kiedyś tam, na zapas kupiłem tak typowe części zamienne. Na pitmana muszę niestety poczekać. Kuźwa wyjeździłem to auto prawie do końca. Szczerze mówiąc to i tak byłem w szoku ile to auto zniosło dziur na drodze i nic nie musiałem przy nim robić.