1998 P71 Crown Victoria
-
- Posty: 248
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Jak już robicie rozrząd to wymień broki. Będzie spokój na wieki. A projektanta powinni za jaja powiesić.
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 sie 2017, 15:58
- Samochód: Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Pomorskie
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Mam cały rozrząd nowy ale nie jestem pewien o którym elemencie piszesz (broki). Generalnie mają zrobić komplet ale opieram się wtym zakresie na opinii mechaników. Ponoć w misce nie widać ale nie była ściągana. Ponoć ten silinik mają opanowany, bo trochę tego przerobili w różnych LTC i MGM.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Amorki gabriel, z przodu dałem te same co miałem czyli monroe severe service, wytrzymały kilkanaście lat to chyba niezle, w zeszłym roku ich skuteczność spadła lekko poniżej 50% co jak na amkara i tak jest zajebistym wynikiem. W teorii gabriel ma dzwignac dupę bo początkowe roczniki były krytykowane za niski tył. Auto jest długie i przychacza przy zjazdach ze stromych podjazdów. Nie zmierzyłem wysokosci podłogi od nawierzchni przed wymianą. Na razie stoi ciasno ustawiony między autami wiec ciężko powiedzieć czy znacząco się podniósł.
-
- Posty: 248
- Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
- Samochód: Cadillac Seville
- Skąd: Łęczyca - ELE
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Broki to zaślepki w bloku które są wypychane przy zamarzaniu płynu chłodzącego. Takie okrągłe, widać je na twoich fotkach.
Odnośnie amorków to ja kupiłem z 10 lat temu oryginały Motorcrafta na przód ( były akurat na RA w wyprzedaży) i chyba po 2 lub 3 latach miały sprawność niewiele ponad 50% ale cały czas trzymają ponad 50% i przeglądy przechodzę bez problemu
Odnośnie amorków to ja kupiłem z 10 lat temu oryginały Motorcrafta na przód ( były akurat na RA w wyprzedaży) i chyba po 2 lub 3 latach miały sprawność niewiele ponad 50% ale cały czas trzymają ponad 50% i przeglądy przechodzę bez problemu
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
lekkie odświeżenie looku - polerowanie lamp bo już kiepsko świeciły, teraz jest ekstra w nocy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
nie wskoczył mój poprzedni post, nie wiem, wrzucam z telefonu i chyba coś nie pyknęło.
korzystając z ostatniego wakacyjnego weekendu, udałem się Vikiem pod samiuśkie Tatry. Bardzo udana wycieczka, mimo tłumów nad Morskim i na Rysach udało się wejść na Mięguszowiecką Przełęcz pod Chłopkiem 2307m. Najładnieksza trasa jaką dotąd zrobiłem, dość wymagająca ale bardziej mi się podobało niż na Rysach. Polecam wszystkim którzy są w miarę w miarę obyci z ekspozycją.
korzystając z ostatniego wakacyjnego weekendu, udałem się Vikiem pod samiuśkie Tatry. Bardzo udana wycieczka, mimo tłumów nad Morskim i na Rysach udało się wejść na Mięguszowiecką Przełęcz pod Chłopkiem 2307m. Najładnieksza trasa jaką dotąd zrobiłem, dość wymagająca ale bardziej mi się podobało niż na Rysach. Polecam wszystkim którzy są w miarę w miarę obyci z ekspozycją.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
przełęcz jest widoczna po powiększeniu zdjęcia, gdzieś nad bagażnikiem Vika widać Mięguszowieckie szczyty to ta przełęcz po lewej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Ile ty już lat masz ten samochód?
Ja za swoją Vic nie tęsknię bardzo. Niewiele nią jeździłem przez ostatnie lata bo się nie nadawała. Zimą ni bo zima, w trasę nie bo drogo, po graty na budowę nie bo za mała, na wycieczkę z dziećmi nie bo pobrudzą i tak w sumie wyszło, że jeździłem nią tylko czasem 7km do pracy jak padało i nie chciałem się męczyć na motocyklu.
Teraz mam jedno auto, Subaru forestera i nadaje się do wszystkiego
Ja za swoją Vic nie tęsknię bardzo. Niewiele nią jeździłem przez ostatnie lata bo się nie nadawała. Zimą ni bo zima, w trasę nie bo drogo, po graty na budowę nie bo za mała, na wycieczkę z dziećmi nie bo pobrudzą i tak w sumie wyszło, że jeździłem nią tylko czasem 7km do pracy jak padało i nie chciałem się męczyć na motocyklu.
Teraz mam jedno auto, Subaru forestera i nadaje się do wszystkiego
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: 1998 P71 Crown Victoria
"na wycieczkę z dziećmi nie bo pobrudzą" - subru nie brudzą?
ile ten forester pali?
ile ten forester pali?
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
ostatnio połapałem się, że od jakiegoś czasu źle wszystkim mówię że od 13 lat jeżdzę tym wehikułem. W rzeczywistości auto mam od maja 2007r czyli ułatwię wam - 15 lat. jestem w szoku.
Ja uważam że to niezwykle praktyczny samochód. Narty mieszczą mi się w poprzek, w kabinie nic nie wystaje, jeden mój rower też da radę upchnąć bez zbytniego demontażu. Ciężkie zakupy łatwiej wrzucić do wystającego bagażnika, łatwiej tez otwrzyc bo bagażnik otwiera się do góry a nie jak w Voyku najpierw idzie w bok a dopiero potem się unosi. Moje dzieciaki lubią jeździć Vikiem, ale rzeczywiście syfu troche robią, a co tam, to nie muzealny egzemplarz, trzeba żyć i cieszyć się z tego co się ma. Fakt że w zeszłym roku mało jezdziłem, może z 1000 mil... generalnie mniej się jeździ. Żonka ciągle na zdalnej. Ja staram się zdrowiej żyć i troche na rowerze naginam ale bez przynajmniej dwóch aut nie da rady więc trzymam to wszystko.
Ja uważam że to niezwykle praktyczny samochód. Narty mieszczą mi się w poprzek, w kabinie nic nie wystaje, jeden mój rower też da radę upchnąć bez zbytniego demontażu. Ciężkie zakupy łatwiej wrzucić do wystającego bagażnika, łatwiej tez otwrzyc bo bagażnik otwiera się do góry a nie jak w Voyku najpierw idzie w bok a dopiero potem się unosi. Moje dzieciaki lubią jeździć Vikiem, ale rzeczywiście syfu troche robią, a co tam, to nie muzealny egzemplarz, trzeba żyć i cieszyć się z tego co się ma. Fakt że w zeszłym roku mało jezdziłem, może z 1000 mil... generalnie mniej się jeździ. Żonka ciągle na zdalnej. Ja staram się zdrowiej żyć i troche na rowerze naginam ale bez przynajmniej dwóch aut nie da rady więc trzymam to wszystko.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 14 sie 2022, 20:39
- Samochód: Crown Vic 2007 P71, Jeep Renegade 2017 SPORT
- Skąd: Jasło
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Qrde, a ja odkąd zacząłem używać Vici w trybie EDC zapomniałem gdzie ma kluczyki od busa - wszystko w niej wożę ) A, i kiedyś na automat mówiłem- NEVER, a teraz nie wyobrażam sobie kolejnego wózka w manualu, tylko Renegadowi wolno....
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
brudzą, brudzą
różnica taka, że w Crown Vic nie mogły brudzić a brudziły, a w Forku mogą brudzić
Pali z dyszkę na sto. Muł z niego i ciasno w nim ale wszędzie mogę nim wjechać, w zakrętach się trzyma jak głupi (kto jeździł Subaru ten wie), ciągnie przyczepę bez stękania, wyjeżdża mi spod domu (mam stromy wyjazd) nawet zimą i nie muszę się schylać jak ładuję mu zakupy do bagażnika (w Vicki - koszmar, bagażnik głeboki i wkładasz od góry), jak wsiadam i wysiadam to też wygodniej bo to SUV, same zalety dla 40+
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
proszmi tu nie oftopować na ryżowo. Już zapomniał jak Vik siedzi w zakrętach i nie zamula ruchu jak auta dla emerytów i rencistów.