Mechanizm odpalania tutorial Ford/Lincoln/Mercury

W dziale znajdziesz linki do instrukcji obsługi, schematów elektrycznych i innych często poszukiwanych danych dla użytkowników aut amerykańskich, linki do filmów i zdjęcia z rozbiórki różnych elementów.

Topic author
piotrekzet

Re: Mechanizm odpalania tutorial Ford/Lincoln/Mercury

Post autor: piotrekzet »

Jeszcze wracając do łożysk - nie rozbierałem tego, ale jestem przekonany, że tu jest drugie, przykręcone tymi żółtymi śrubami. A największe luzy mam na krzyżaku, mimo że dokręcony.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Mechanizm odpalania tutorial Ford/Lincoln/Mercury

Post autor: cezar62 »

piotrekzet pisze:A z czym masz problem? :cool:
Problem mam z dźwigienką kierunkowskazów/świateł - tą z lewej strony kolumny kierownicy. Znany problem w PT Cruiserach, ale nie miałem okazji zajrzeć do niej i zobaczyć o co tam tak naprawdę chodzi. Jest gość w Płocku, który naprawia to na wieczność za 119 zeta ;) Ale trzeba właśnie rozebrać pół auta, żeby dostać się do kolumny, zdemontować tę dźwignię i albo wysłać do Płocka, albo naprawiać samemu. I tu dochodzimy do "żalu" za brakiem odpowiedniego "tutoriala" u Ciebie w piwnicy ;)
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6


Topic author
piotrekzet

Re: Mechanizm odpalania tutorial Ford/Lincoln/Mercury

Post autor: piotrekzet »

Rozumiem :) A to naprawdę takie skomplikowane w PT? Bo wiesz, we fordzie to 4 śrubki na krzyż plus śrubki od tego mechanizmu, też ze 4...:)


Topic author
piotrekzet

Re: Mechanizm odpalania tutorial Ford/Lincoln/Mercury

Post autor: piotrekzet »

Cezar, a tu patrzyłeś?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2937996.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tam w 9 przypadkach na 10 odpisują idioci, na pytanie "jak zrobić cośtam" odpowiedzi to "po co ci to", "kup nowe", "nie wiem, ale to sie nie uda", ale ten post wygląda rozsądnie. Tyle, że aż trudno mi uwierzyć, że w PT przeciwmgielne są włączane bez przekaźnika, to prawda???

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Mechanizm odpalania tutorial Ford/Lincoln/Mercury

Post autor: cezar62 »

A widzisz! Jednak miałeś "tutorial" do mojego Pitolca w piwnicy!

Mistrzu! :)

Opis z "elektrody", to dokładnie to, czego potrzebuję (co prawda potrzebny byłby też ktoś chętny do roboty, ale to może jakoś się ogarnie ;) )
Mam jakieś podobne opisy, ale w pogańskim języku i ze słabymi zdjęciami, więc nie ruszałem tematu.
Szukać na "elektrodzie" ani mi nie przyszło do głowy :D
Generalnie, ta cała "elektroda" to dla mnie jakieś forum dla spawaczy i raczej tam nie zaglądam.

Jak widzisz, pod opisem naprawy na "elektrodzie" odezwał się tam właśnie człek z Płocka, który to naprawia.
Byłem na forum PT żeby dostać ich opis naprawy, ale tam dział techniczny jest tylko dla aktywnych członków forum - trzeba napisać jakąś określoną liczbę postów i dopiero wtedy udostępniają tutoriale. U Ciebie poszło łatwiej :D ok, ok, będziem popijać Danielsa przy jakiejś cudownej okazji :)

W Chryslerze PT przeciwmgielne są włączane bez przekaźnika, to prawda :)
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6


Topic author
piotrekzet

Re: Mechanizm odpalania tutorial Ford/Lincoln/Mercury

Post autor: piotrekzet »

Czasem zaglądam na elektrodę, ale ani myślę się tam rejestrować, moderator, któremu żal dupę ściska, że na forum PT jest link do elektrody to z mojego punktu widzenia ciota, ham, swołocz i prostak ;) Albo ja nie ogarniam takiej ideologii, bo nie rozumiem czemu miałaby służyć. Ale jak już będziesz tam dłubać to załóż sobie przekaźniki, przecież to paranoja, żeby szło duże obciążenie po takim pipku, nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale to ewidentnie śmierdzi zaplanowaną usterką.
A na Danielsa zawsze i o każdej porze ;)

ODPOWIEDZ