Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

Jeep

Topic author
Raja
Posty: 13
Rejestracja: 06 mar 2017, 10:59
Samochód: Jeep Cherokee
Skąd: Szczecin

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

Post autor: Raja » 28 paź 2017, 22:00

Ostatnio trochę się działo zostały zregenerowane hamulce, nowa chłodnia, nowe świece, nowy krzyżak wału, urwany wydech (dwa razy w tygodniu :D), okazało sie, że przegniła podłoga, oraz demontaż lpg. Ostanio jeepo był atrakcją Autoshow w Szczecinie jako offroad taxi. Ogólnie jak to z jeepem ciągle sie coś psuje ale jedzie dalej :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 sty 2018, 16:36 przez Raja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2676
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Jeep Cherokee RED 4.0L

Post autor: cezar62 » 28 paź 2017, 22:35

Ot, prawdziwy Jeep :)
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V


Topic author
Raja
Posty: 13
Rejestracja: 06 mar 2017, 10:59
Samochód: Jeep Cherokee
Skąd: Szczecin

Re: Jeep Cherokee RED 4.0L

Post autor: Raja » 16 sty 2018, 16:36

Redhawk został ostatnio trochę doinwestowany:
- założona nowa pompa paliwa (zewnętrza o zwiększonej wydajności)
- wymieniona uszczelka pokrywy zaworów
- pomalowana proszkowo pokrywa zaworów
- założony flowmaster + końcowa rura której nie było
- pomalowana nowa blacha w bagażniku jakas antykorozja
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Odwiedziłem Motopasterke gdzie poraz milionowy odpadł tłumik (juz jest flowmaster) ale za to jeepo był najgośniejszym autem zlotu Obrazek
Sylwestrowy spocik miał być na godzinke ... po 7 godzinach wróciliśmy
Obrazek
Terenowy wosp był testem czy wszystko działa, pojechaliśmy na poligon drawski naprawde polecam
Obrazek
Obrazek
Nic sie nie urwało, nie zepsuło wieć jest dobrze no oprócz tego ze co chwile schodziło mi powietrze z opon więc co jakis czas była przerwa na pompowanie. Doszedłem do wniosku, że kolejną modyfikacją bedzie przerobienie tyłu na sprężyny wstępny plan to dolne wachacze od Discovery II i sierżant

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2676
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

Post autor: cezar62 » 16 sty 2018, 21:50

Masakrator :cool:
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

Arkadi
Posty: 159
Rejestracja: 15 lip 2011, 07:40
Samochód: Jeep XJ 4.0
Skąd: okolice Bielska

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

Post autor: Arkadi » 16 sty 2018, 22:30

Czy tłumik jest dedykowany? Ja myślę o Magnaflow bo podobno ciut cichsze. Patrzyłem też za końcówkami ale ciężko dobrać bo mam rurę zagiętą w dół.
FORD PROBE II V6 SOLD
MERCURY VILLAGER SOLD
CCS 1100 SOLD
DAEWOO NUBIRA II KOMBI CDX SOLD
DODGE RAM SOLD
FORD MAVERICK V6 SOLD


Topic author
Raja
Posty: 13
Rejestracja: 06 mar 2017, 10:59
Samochód: Jeep Cherokee
Skąd: Szczecin

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

Post autor: Raja » 17 sty 2018, 09:53

Tłumik raczej nie jest dedykowany ten co mam założony był wczesniej w toyocie 4,5l jeszcze wczesniej w jakimś innym jeepie. Ja zawiodłem sie troche na tym flowmasterze myślałem ze bedzie głośniej podczas jazdy prawie nie słychać go. Ja tą rurę i tak mam uciętą bo nie mieściła sie ponieważ stelaż haka przeszkadzał.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3439
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

Post autor: KARLone » 17 sty 2018, 15:29

jak jest miejsce, to tłumikarz bez problemu przerobi na wygięcia w dowolną stronę. Trochę zabawy ale u nas takie usługi nie są drogie.


seba4x4

Re: Jeep Cherokee RED 4.0L

Post autor: seba4x4 » 17 sty 2018, 17:07

Raja pisze:
16 sty 2018, 16:36
Doszedłem do wniosku, że kolejną modyfikacją bedzie przerobienie tyłu na sprężyny wstępny plan to dolne wachacze od Discovery II i sierżant
A nie lepiej zastosować tylny most z tym samym przełożeniem z Granda? Dobrze poszukasz, to dotną Ci z mocowaniami do podłużnic.... Za grosze z wahaczami znajdziesz, tuleje itp standardowe, sprężyny w kilku wypasach. Sierżant jest OK, ale przy samonośce trochę trzeba kombinować przy mocowaniu do nadwozia....


seba4x4

Re: Jeep Cherokee RED 4.0L

Post autor: seba4x4 » 17 sty 2018, 17:17

Raja pisze:
06 mar 2017, 17:42
Ostatnio trochę po mieście jeździłem na plus jest to, że mało jest śmiałków, którzy będą chcieli zajechać mi drogę.
Hmmmm, miałem Y 60 z 2" liftu na zawieszeniu i 3,5" liftu nadwozia, całość w połączeniu z 35" i szerokością (w kołach) 2,05 m budziła respekt. Poniżej przed zmianą sprężyn na wyższe z 35" ;)
Obrazek
A tu na 33"
Obrazek
Nawet K 260 z liftem 2" i oponami 33" wyglądał groźniej ;)
Obrazek
Obrazek


Topic author
Raja
Posty: 13
Rejestracja: 06 mar 2017, 10:59
Samochód: Jeep Cherokee
Skąd: Szczecin

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

Post autor: Raja » 17 sty 2018, 18:18

Grand nie ma takich samych przełożeń wiec trza by było przełożenia z przodu tez wymienić. Niby mam dość resorów ale nie chce tez robić rzeźby juz teraz bedzie problem z przegladem i nie wiem czy nie zainwestować tej kasy w coś innego


seba4x4

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

Post autor: seba4x4 » 17 sty 2018, 18:54

Jeepem na rajdach bawiliśmy się wiele lat temu, fabryczny Cherokee z moimi MT-kami 31x10.5x15.
Trochę na filmie:
22'03
34'25
37'53
41'29
phpBB [video]

Byliśmy nim na Mercedes Truck Rally i nie tylko ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika