Grand Cherokee 2013
: 21 lip 2013, 22:05
W jednym z obiektów, w którym pracuję, postawili w salonie sprzedaży Jeepa. Więc pooglądałem go.
Generalnie mnie poraził...
Jak piszą w folderze reklamowym - "Swoim wyglądem zerwał z dotychczasową, konserwatywną stylistyką marki".
A ja bym wolał, żeby niczego nie "zrywali" i żeby Jeep pozostał Jeepem.
Grand Cherokee jest szokująco olbrzymi i jak dla mnie, bliżej mu do Vana niż do SUV-a.
Stojąc przy aucie, ledwo mogłem mu zajrzeć na dach (a do ułomków się nie zaliczam).
Stylistyka, jak każdy widzi - z tyłu KIA, z boku cokolwiek kto chce, z przodu jedynie grill pozostał.
A pod maską już całkiem ekooszołomstwo...
Technika-elektronika na wysokim poziomie, ale ma to oczywiście swoją cenę - trzeba dać co najmniej 230 tys. zł i auto można zabierać
(Jakbym miał taką kasę, to wolałbym kupić dwa, trzy porządne amerykany z duszą)
Silnik V6, 3 litry, CommonRail Diesel, 250KM, 570Nm, 4x4 z zawieszeniem pneumatycznym Quadra-Lift,
długość 482 cm, szerokość 215 cm, wysokość 178 cm.
Jeden patent mnie zaciekawił - z przodu, pod tablicą rejestracyjną widać kulę radaru.
Przez chwilę sądziłem, że będzie można policjantów łapać
Radar współpracuje z tempomatem - ustawia się odległość, w której ma wykrywać poprzedzający nas pojazd na drodze
i w trakcie jazdy z załączonym tempomatem, samochód będzie samodzielnie zwalniał do prędkości tego poprzedzającego nas.
Kilka zdjęć (troszkę słabe - z telefonu):
Generalnie mnie poraził...
Jak piszą w folderze reklamowym - "Swoim wyglądem zerwał z dotychczasową, konserwatywną stylistyką marki".
A ja bym wolał, żeby niczego nie "zrywali" i żeby Jeep pozostał Jeepem.
Grand Cherokee jest szokująco olbrzymi i jak dla mnie, bliżej mu do Vana niż do SUV-a.
Stojąc przy aucie, ledwo mogłem mu zajrzeć na dach (a do ułomków się nie zaliczam).
Stylistyka, jak każdy widzi - z tyłu KIA, z boku cokolwiek kto chce, z przodu jedynie grill pozostał.
A pod maską już całkiem ekooszołomstwo...
Technika-elektronika na wysokim poziomie, ale ma to oczywiście swoją cenę - trzeba dać co najmniej 230 tys. zł i auto można zabierać
(Jakbym miał taką kasę, to wolałbym kupić dwa, trzy porządne amerykany z duszą)
Silnik V6, 3 litry, CommonRail Diesel, 250KM, 570Nm, 4x4 z zawieszeniem pneumatycznym Quadra-Lift,
długość 482 cm, szerokość 215 cm, wysokość 178 cm.
Jeden patent mnie zaciekawił - z przodu, pod tablicą rejestracyjną widać kulę radaru.
Przez chwilę sądziłem, że będzie można policjantów łapać
Radar współpracuje z tempomatem - ustawia się odległość, w której ma wykrywać poprzedzający nas pojazd na drodze
i w trakcie jazdy z załączonym tempomatem, samochód będzie samodzielnie zwalniał do prędkości tego poprzedzającego nas.
Kilka zdjęć (troszkę słabe - z telefonu):