Strona 2 z 12

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 26 wrz 2013, 16:30
autor: xKornik
Bardzo mi sie podoba Twoje autko. Gratuluję

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 26 wrz 2013, 16:59
autor: Lucas
Bardzo dziękuje ;)

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 28 wrz 2013, 19:46
autor: Lucas
No w takiej akcji to ja jeszcze Granda nie widziałem :what: Nie miałem zielonego pojęcia, że mój ''klocek'' potrafiłby zrobić coś takiego. Osobiście uważam, że to delikatna głupota takim autem, ale popatrzeć zawsze można :D

Jak widać Grand Cherokee też potrafi spalić kapcia, i to całkiem nieźle :]

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 09:42
autor: krzemien323
Gość ładnie sobie radzi. Lucas po to kupuje się amerykańca, żeby raz na jakiś czas przypalić kapcia ;)

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 09:53
autor: Lucas
W sumie racja, ale suv i jazda bokiem w parze ze sobą nie idą :P Oczywiście zawsze można zrobić wyjątek i jak spadnie śnieg... :D

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 12:00
autor: ser-o
Ja się zgadzam z krzemieniem, jak jest możliwość to palić gumę, kręcić donuty i się nie pierd...ć :D Oczywiście raz na jakiś czas ;)

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 12:22
autor: 71Corvette454
No co Ty :D Jak Sevillem można bokiem latać (oczywiście nie w ten sposób), to Grandem tym bardziej ;) Ale faktycznie jest dobry.

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 14:40
autor: Lucas
Ale na suchym to nie wiem czy mój dałby rade, bo na filmiku miał rozłączony napęd na 4 koła i cała moc szła na tył, a ja mam stały napęd na 4 kółka i mogłoby się okazać, że brakuje mocy na zerwanie przyczepności.

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 15:34
autor: MichaŁ
Lucas pisze: a ja mam stały napęd na 4 kółka
I to mnie zawsze najbardziej wkurzało w moparowskich suvach, że Quadra-trac/drive to na pęczki a Selec-trac'a trafić ciężko.
To kierowca powinien decydować jaki napęd ma być uruchomiony a nie coś decyduje za niego :)

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 15:49
autor: Lucas
Dokładnie. Ale ważne że w terenie quadra trac też daje sobie radę.

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 16:21
autor: krzemien323
Nie da się wyłączyć? No to lipa troszkę... hmm, chyba wał bym zdemontował :cool:

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 17:33
autor: 71Corvette454
krzemien323 pisze:hmm, chyba wał bym zdemontował :cool:
:hah:
Nie wiedziałem, że jest tylko na 4 - jak tak to faktycznie lipa by była. Ale na śniegu można :)

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 19:17
autor: MichaŁ
W Jeepach to zależy od tego co kto sobie w salonie zażyczył.
Są opcje że możesz decydować sam o wszystkim, ale większość ma stały napęd na 4 łapy (a właściwie na tył i dołączany na przód w razie poślizgu :D) a do tego 4LO czyli reduktor.

Selec-trac miał kilka opcji, m.in. tylko RWD, ale oferta z takim napędem trafia się raz na 10-20 sztuk na allegro.

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 29 wrz 2013, 19:55
autor: Lucas
MichaŁ pisze:W Jeepach to zależy od tego co kto sobie w salonie zażyczył.
Są opcje że możesz decydować sam o wszystkim, ale większość ma stały napęd na 4 łapy (a właściwie na tył i dołączany na przód w razie poślizgu :D) a do tego 4LO czyli reduktor.

Selec-trac miał kilka opcji, m.in. tylko RWD, ale oferta z takim napędem trafia się raz na 10-20 sztuk na allegro.
Dokładnie. Wszystkim zarządza komputer. Problem w tym, że z Selec-trac szły w 99% tylko laredo (najbiedniejsza wersja) i zazwyczaj te auta dużo przeszły w terenie.
krzemien323 pisze:Nie da się wyłączyć? No to lipa troszkę... hmm, chyba wał bym zdemontował :cool:
Tak wtedy wątpie czy auto by ruszyło. Oczywiście przez komputery i dziesiątki tysięcy błędów i alarmów jakie by się wtedy włączyły. W Jeepie wszystkim sterują komputery.

Re: Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 Limited

: 22 paź 2013, 20:18
autor: Lucas
Tak ostatnio sobie zrobiłem mały teścik wyzerowałem kompa i zrobiłem 100 km w cyklu miejskim. Dodam, że w moim ''wielkim mieście'' nie ma korków, ani ogromnego ruchu, także jazda po mieście jest dość płynna a ja pedał gazu traktuje jak jajko. Mimo tego po przejechaniu 62 mil średnie spalanie pokazało 8.8 mili na galon czyli jakieś 27 ltr/100 km :razz:
Kocham tego Jeepa, ale jakby palił trochę mniej, tak chociaż do 20 ltr/100 km to jakoś tak trochę lepiej by się miały moje sprawy finansowe :D
No ale cóż jak bym chciał auto które mało pali to kupił bym sobie passacika w TeDeIku :hah: a że moje serce należy do kraju za wielką wodą to i na stacji benzynowej trzeba cierpieć :P