Reduktor Grand Cherokee

Jeep

Topic author
regie
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
Samochód: Nysa'93, JagXJ'98, Suburban'02, Silverado'00
Skąd: Tarnobrzeg

Reduktor Grand Cherokee

Post autor: regie »

witam panow od jeepow. zona wymyslila dla siebie pojazd o nazwie Grand Cherokee II, 99-04. pytanie mam odnosnie reduktora. z tego co sie juz zdoktoryzowalem to do wyboru jest selec-trac, quadra-trac II i quadra drive. o tyle o ile selec trac jest dla mnie zrozumiale bo mialem okazje tym jechac to sprawa z quadra nie jest juz prosta. pytanie czy w quadra naped jest staly na 4 czy tylko sie dolacza przy poslizgu. auto bedzie jezdzic raczej tylko po asfalcie wiec staly naped na 4 nie wiem czy jest potrzebny: 1. spalanie 2. zuzycie elementow. w selec trac jest stale 2WD jako opcja ale ponoc te skrzynie sie sypia i dla zonki nie wiem czy az taka jest konieczna. doradzcie cos panowie takze w kwestii silnika 4.0 czy 4.7? a moze znacie kogos kto chce sprzedac. bylem juz cos ogladac ale zwykle te 'niebite' w 'idealnym stanie' nie chodzily na ktorys garczek, obowiazkowy check engine i szpachla nakladana chyba szczotka druciana. z gory dzieki za pomoc.

Awatar użytkownika

Arkadi
Posty: 268
Rejestracja: 15 lip 2011, 07:40
Samochód: Ford CV
Skąd: okolice Bielska

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: Arkadi »

Polecam tą stronkę: http://jeepnieci.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
FORD PROBE II V6
MERCURY VILLAGER
DODGE RAM 1500 5.9
FORD MAVERICK V6
JEEP CHEROKEE 4.0
DODGE CARAVAN 3.0

Awatar użytkownika

Lucas
Posty: 949
Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
Skąd: Ostrowiec Św.

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: Lucas »

A więc tak na początek. Model wj jest najsłabszą i najbardziej awaryjną konstrukcją, ma częste problemy nie tylko czysto mechaniczne ale także elektryczne. Znam kilka osób które jeździli wj i po pewnym czasie zrezygnowały, zrobiły zamianę na starszy (ZJ) lub nowszy (WK) model.

Wracając do redaktorów to jeśli nie będzie uzytkowany w terenie to bierz auto w najlepszym możliwym stanie. Ale jeśli chcesz dokładnie wiedzieć to tak:
Select-trac jest rzadki w tym modelu, dobry ale rzadki
Quadra drive, najczęściej spotykany i tutaj masz 70% mocy na tył i 30% na przód a w razie poslizgu moc jesvt przekazywana na koło które ma największą przyczepność.
Quadra trac II najnowszy i ponoć bardzo dobry. Działa na podobnej zasadzie jak Quadra Drive ale dostępny jest głównie w nowszych wj w bogatej wersji.

Silniki 4.0 i 4.7 oba bardzo dobre, ale wydaje mi się że żonie wystarczyłby 4.0
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis


Topic author
regie
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
Samochód: Nysa'93, JagXJ'98, Suburban'02, Silverado'00
Skąd: Tarnobrzeg

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: regie »

Dzieki za informacje panowie auto zostalo kupione w skrzyni Quadra trac II.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Lucas
Posty: 949
Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
Skąd: Ostrowiec Św.

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: Lucas »

Pogratulować! Bardzo dobry wybór jeśli chodzi o reduktor, no i wygląda na niezniszczony. Bezawaryjnej jazdy i przyjemności z użytkowania Jeep'a ;) regie jaki tam masz silnik?
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis


Topic author
regie
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
Samochód: Nysa'93, JagXJ'98, Suburban'02, Silverado'00
Skąd: Tarnobrzeg

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: regie »

Auto chyba naprawde sie udalo, silnik 4.7 220koni. przy zakupie byl sprawdzany miernikiem i wychodzi ze lakier oryginal. ma nowe tarcze i klocki przod, zmienione lampy ze swiatlem do jazdy dziennej, oczywiscie zagazowany (w 2012) przebieg 170 tysiecy, wersja europejska przyjechala ze Szwajcarii. do zrobienia narazie tylko wszystkie szesc amortyzatorkow od klap i swieci airbag ponoc od gazu, kapcie ktos zalozyl ogromne delikatnie zawadzaja o rame przy pelnym skrecie. oby jezdzil ale jestem dobrej mysli.

Awatar użytkownika

Lucas
Posty: 949
Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
Skąd: Ostrowiec Św.

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: Lucas »

No to jeszcze raz gratuluje. Tylko ten AIRBAG trochę mi się nie wydaje, żeby to od LPG, jeśli już, to od LPG słyszałem o świecącym CHECK ENGINE ale jakimś wielkim znawcą WJ nie jestem.
A kapcie dość że zawadzają to i śmiesznie wyglądają, ja bym je zmienił na mniejsze ;)

Regie on jest w kolorze takiej ciemnej śliwki? (Deep Amethyst Pearl Coat) Jeśli tak to piękny kolor, mam ten sam na swoim i bardzo mi się podoba, szczególnie w słoneczne dni.

Załóż mu temat w dziale Jeep-a ;)
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis


Topic author
regie
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
Samochód: Nysa'93, JagXJ'98, Suburban'02, Silverado'00
Skąd: Tarnobrzeg

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: regie »

Wlasnie ciekawa sprawa z tym kolorem, do slonca wyglada calkiem inaczej tak jak mowisz cos wpadajacego w sliwke. Airbag tez mi sie nie wydaje od LPG, jutro bedzie chwila to podepne go pod jakis comp. narazie zoncia zadowolona a co gorsza chodzi jak paw bo w moim Lincolnie jes silnik 4.6 a u niej motorownia 4.7l. Dopiero po dolozeniu motorowni z naszych starych aut sytuacja jest jasna: Lincoln 4.6 + Scorpio 2.9 daje 7.5, u zonci Grand 4.7 + Corsa 1.4 daje razem 6.1 i wszystko jasne. Jutro Grand otrzyma pakiet startowy typu filtry oleje itd, przy okazji pstrykne pare fotek to wrzuce z jakims watkiem.

Awatar użytkownika

dżordż
Posty: 343
Rejestracja: 29 mar 2010, 18:33
Samochód: 1998 Crown Victoria
Skąd: opolskie
Kontakt:

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: dżordż »

Naprawa kontrolki airbagu często ogranicza się do poruszania wiązką pod fotelami, gdzie od przesuwania może się zgubić połączenie. :)

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1422
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: pecha »

Lucas pisze: A kapcie dość że zawadzają to i śmiesznie wyglądają, ja bym je zmienił na mniejsze ;)
Trzeba go podnieść po prostu, to jest jedyne poprawne rozwiązanie.


Topic author
regie
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
Samochód: Nysa'93, JagXJ'98, Suburban'02, Silverado'00
Skąd: Tarnobrzeg

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: regie »

jeszcze pare fotek, auto jest juz po pakiecie startowym jeszcze przydaloby sie go podpiac pod jakis komputer, dzieki za podpowiedz z airbagiem jutro tam zajrze, co do podnoszenia auta to nie wiem czy to dobry pomysl wolalbym jednak zalozyc zonie jakies 'normalniejsze, szosowki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Lucas
Posty: 949
Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
Skąd: Ostrowiec Św.

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: Lucas »

Ja też jestem zdania, że nie ma co bawić się w podnoszenie, skoro oryginał też wygląda ok no i po co żonie lift zawieszenia? Zmień gumy na mniejsze, wyjdzie taniej i będzie się lżej prowadził a i spalanie nieznacznie zmaleje ;)
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1422
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: pecha »

Jaki masz rozmiar tych opon, ile bieżnika, jak będziesz wymieniał to może sie dogadamy?


Topic author
regie
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
Samochód: Nysa'93, JagXJ'98, Suburban'02, Silverado'00
Skąd: Tarnobrzeg

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: regie »

wlasnie. auto bedzie do jazdy malo terenowej wiec podnoszenie raczej nie, dzis nawet przejrzalem ceny opon. te na jeepie to 275/70/16 a nazwie Matador jak widac na fotkach, cena nowych makabryczna, do sprawdzenia w necie. stan raczej super jutro moge zrobic test monety, wloze piatke w bieznik i zobaczymy ile jest (zebym tylko potem piatke dal rade wydlubac). a na powaznie myslalem o 255 lub nawet 245 z przeznaczeniem bardziej na asfalt. twardsze prowadzenie, spalanie, itd.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1422
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: Reduktor Grand Cherokee

Post autor: pecha »

Ja pass, felgi mam 17"

ODPOWIEDZ