Chwila moment Panowie! Zanim na stronkę to małe poprawki trzeba uczynić
Zaczynając od początku, napisane jest:
''Jeepa produkowano w trzech podstawowych standardach wyposażenia: Base, Laredo i Limited.'' To jest delikatne wprowadzanie czytelnika w błąd, ponieważ Base jest gatunkiem właściwie nieistniejącym, więc nie powinien zostać wymieniony w trzech podstawowych odmianach Granda.
Dalej, kolejny błąd to : ''Z powodu słabego popytu zastąpiono go już po dwóch latach modelem Laredo. ''
Base zastąpiono Laredo już w 1994 roku, czyli rok po rozpoczęciu produkcji.
Dalej co do skrzyń biegów w Diesel'u- napisane jest ''Za przeniesienie napędu odpowiedzialne były skrzynie manualne (rzadko) i automatyczne.''
Nie byłow Dieselu opcji z automatem. Diesel z automatem pokazał się dopiero w modelu WJ
Dalej co do opcji przeniesienia napędu- napisane jest: ''W zależności od roku produkcji i wersji Jeep’a możemy spotkać dwa podstawowe rodzaje skrzyń rozdzielczo-redukcyjnych. W jednej stosowano system Command-Trac - part time 4WD (napędu 4x4 nie należy używać na utwardzonych nawierzchniach), w drugiej Select-Trac - full time 4WD (dzięki międzyosiowemu mechanizmowi różnicowemu możn a używać napędu 4x4 na utwardzonych nawierzchniach).''
Owszem w Jeepie z reguły były 2 rodzaje skrzyń rozdzielczych, ale broń boże nie Command Trac.
W Jeepie były montowane (jako podstawowa, biedniejsza wersja) Select Trac (czyli nie full time tak jak jest napisane, a reduktor z możliwością rozłączenia napędu 4x4 i jazdą tylko 2x4... miał też możliwość jeżdżenia w 4x4 po asfalcie full-time)
A drugi reduktor Quadra Trac był Full Time 4x4 Only. Nie było możliwości rozpięcia napędów. Qudra miał też inną budowę, był bardziej skomplikowany, oparty na sprzęgle wiskotycznym.
WSZYSTKIE REDUKTORY montowane w Jeepie miały możliwość jeżdżenia z napędem 4x4 PO ASFALCIE.
Dalej, kwestia hamulców. Napisane jest: '' Pomijając modele z bębnowymi hamulcami na tylnej osi nawet auta z tarczami na wszystkich osiach...''
Nie było ZJ'ta z bębnowymi hamulcami... ZJ z tyłu miał tarczobębny przez cały okres produkcji a jedynie wersja 5.9 Limited (1998 rok) dostała tarcze na wszystkich 4 kołach.
No i jeszcze na koniec w minusach napisane jest tak: ''• Niska trwałość chłodnicy i nagrzewnicy (5-7 lat)''
Skąd te dane? Ja pierwsze słyszę o takiej przypadłości a siedzę w Jeepach już ho ho. Moja chłodnica ma 21 lat i jakoś jeszcze trzyma się dobrze... podobnie nagrzewnica. Nie spotkałem się także z powszechnością tego problemu, więc uważam, że umieszczenie tej informacji w minusach nie jest dobrym pomysłem... Już bardziej bym tam widział rdzewiejące progi
To chyba wszystko co udało mi się wyłapać. Oczywiście nie piszę tego złośliwie a tylko w celu poprawienia jakości artykułu