Strona 2 z 2

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

: 28 paź 2017, 22:00
autor: Raja
Ostatnio trochę się działo zostały zregenerowane hamulce, nowa chłodnia, nowe świece, nowy krzyżak wału, urwany wydech (dwa razy w tygodniu :D), okazało sie, że przegniła podłoga, oraz demontaż lpg. Ostanio jeepo był atrakcją Autoshow w Szczecinie jako offroad taxi. Ogólnie jak to z jeepem ciągle sie coś psuje ale jedzie dalej :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Jeep Cherokee RED 4.0L

: 28 paź 2017, 22:35
autor: cezar62
Ot, prawdziwy Jeep :)

Re: Jeep Cherokee RED 4.0L

: 16 sty 2018, 16:36
autor: Raja
Redhawk został ostatnio trochę doinwestowany:
- założona nowa pompa paliwa (zewnętrza o zwiększonej wydajności)
- wymieniona uszczelka pokrywy zaworów
- pomalowana proszkowo pokrywa zaworów
- założony flowmaster + końcowa rura której nie było
- pomalowana nowa blacha w bagażniku jakas antykorozja
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Odwiedziłem Motopasterke gdzie poraz milionowy odpadł tłumik (juz jest flowmaster) ale za to jeepo był najgośniejszym autem zlotu Obrazek
Sylwestrowy spocik miał być na godzinke ... po 7 godzinach wróciliśmy
Obrazek
Terenowy wosp był testem czy wszystko działa, pojechaliśmy na poligon drawski naprawde polecam
Obrazek
Obrazek
Nic sie nie urwało, nie zepsuło wieć jest dobrze no oprócz tego ze co chwile schodziło mi powietrze z opon więc co jakis czas była przerwa na pompowanie. Doszedłem do wniosku, że kolejną modyfikacją bedzie przerobienie tyłu na sprężyny wstępny plan to dolne wachacze od Discovery II i sierżant

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

: 16 sty 2018, 21:50
autor: cezar62
Masakrator :cool:

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

: 16 sty 2018, 22:30
autor: Arkadi
Czy tłumik jest dedykowany? Ja myślę o Magnaflow bo podobno ciut cichsze. Patrzyłem też za końcówkami ale ciężko dobrać bo mam rurę zagiętą w dół.

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

: 17 sty 2018, 09:53
autor: Raja
Tłumik raczej nie jest dedykowany ten co mam założony był wczesniej w toyocie 4,5l jeszcze wczesniej w jakimś innym jeepie. Ja zawiodłem sie troche na tym flowmasterze myślałem ze bedzie głośniej podczas jazdy prawie nie słychać go. Ja tą rurę i tak mam uciętą bo nie mieściła sie ponieważ stelaż haka przeszkadzał.

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

: 17 sty 2018, 15:29
autor: KARLone
jak jest miejsce, to tłumikarz bez problemu przerobi na wygięcia w dowolną stronę. Trochę zabawy ale u nas takie usługi nie są drogie.

Re: Jeep Cherokee RED 4.0L

: 17 sty 2018, 17:07
autor: seba4x4
Raja pisze:
16 sty 2018, 16:36
Doszedłem do wniosku, że kolejną modyfikacją bedzie przerobienie tyłu na sprężyny wstępny plan to dolne wachacze od Discovery II i sierżant
A nie lepiej zastosować tylny most z tym samym przełożeniem z Granda? Dobrze poszukasz, to dotną Ci z mocowaniami do podłużnic.... Za grosze z wahaczami znajdziesz, tuleje itp standardowe, sprężyny w kilku wypasach. Sierżant jest OK, ale przy samonośce trochę trzeba kombinować przy mocowaniu do nadwozia....

Re: Jeep Cherokee RED 4.0L

: 17 sty 2018, 17:17
autor: seba4x4
Raja pisze:
06 mar 2017, 17:42
Ostatnio trochę po mieście jeździłem na plus jest to, że mało jest śmiałków, którzy będą chcieli zajechać mi drogę.
Hmmmm, miałem Y 60 z 2" liftu na zawieszeniu i 3,5" liftu nadwozia, całość w połączeniu z 35" i szerokością (w kołach) 2,05 m budziła respekt. Poniżej przed zmianą sprężyn na wyższe z 35" ;)
Obrazek
A tu na 33"
Obrazek
Nawet K 260 z liftem 2" i oponami 33" wyglądał groźniej ;)
Obrazek
Obrazek

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

: 17 sty 2018, 18:18
autor: Raja
Grand nie ma takich samych przełożeń wiec trza by było przełożenia z przodu tez wymienić. Niby mam dość resorów ale nie chce tez robić rzeźby juz teraz bedzie problem z przegladem i nie wiem czy nie zainwestować tej kasy w coś innego

Re: Jeep Cherokee Redhawk 4.0L

: 17 sty 2018, 18:54
autor: seba4x4
Jeepem na rajdach bawiliśmy się wiele lat temu, fabryczny Cherokee z moimi MT-kami 31x10.5x15.
Trochę na filmie:
22'03
34'25
37'53
41'29
phpBB [video]

Byliśmy nim na Mercedes Truck Rally i nie tylko ;)